Mie tunnen oloni ja itseni vähän tyhmäksi :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
:ashamed:
Minulla on ystävä, jonka kanssa myö ollaan kokolailla oltu kun paita ja peppu. Nyt sit viime- ja tälläviikolla minusta alkoi tuntua, että se oon aina mie, joka soitan ja pidän yhteyttä, siis nyt viimeaikoina).
Yleensä ollaan sit käyty kaupoillakin yhdessä (kaksin aina kaunihimpi jne), ja mie sit soitin, että sinne kauppaan...
Tää kierteli ja kaarteli ja sanoi sit, ettei oikeen tiedä. Mie sit ajattelin, että no jos ei tänään, niin oisko huomenna heille parempi päivä kauppa-asioita ajatellen, tai sunnuntai.
Sovittiin, että palataan asiaan.
Sit tuli tekstari, että ei lähde kaupoille miun kaa, vaan käykin itse jossain välissä ostoksillaan.
Ja nyt mie tunnen oloni pöntöksi, kun mie oon tyrkyttänyt seuraani :ashamed: , niin tuli voimakas olo, että toinen ei oo suoraan kehdannut sitä vaan sanoa.
Enkä mie kehtaa kysyä suoraan, etten enää hölmömmäksi itseäni tuntisi. :(

Voih. Kysyt suoraan nyt vaan, että haluaako sinut kauas elämästään ihan kokonaan ja jos näin on niin pyydät anteeksi tyrkkyä olemustasi. Älä jää murehtihan tommosta!

Onpa kurjaa käytöstä. Mutta kuule, kaikkeen voi olla selitys. Ehkä sillä on vaikka paha ihottuma naamassa, jota se häpeää, eikä kehtaa siks lähteä sun kanssa kauppaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Onpa kurjaa käytöstä. Mutta kuule, kaikkeen voi olla selitys. Ehkä sillä on vaikka paha ihottuma naamassa, jota se häpeää, eikä kehtaa siks lähteä sun kanssa kauppaan?

Höps, eikä oo :D
Ei ainakaan eilen vielä ollut kun törmättiin kevätjuhlassa. Sielläkin oli jotenkin vaisu... en mie osaa selittää, mutta sen tuntee kyllä. :/

perho.jpg
Siitä ihmisestä tuntuu, että takerrut jo liikaa. Anna hänen vähän hengähtää, äläkä ota yhteyttä niin usein.
Vika ei ole sinussa, olette vaan erilaisia. Kaikki eivät halua olla kuin paita ja peppu alati, hän ei vaan kehtaa sitä suoraan sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Höps, eikä oo :D
Ei ainakaan eilen vielä ollut kun törmättiin kevätjuhlassa. Sielläkin oli jotenkin vaisu... en mie osaa selittää, mutta sen tuntee kyllä. :/

Tiedän kyllä, sen tuntee. Olen itsekin joskus kokenut samaa. Oikeastaan on kolme vaihtoehtoa: Voit yrittää suoraan kysyä, mikä mättää. Tai voit kysyä joltain teidän yhteiseltä tuttavalta... Niinhän nämä asiat teiniaikoina hoidettiin, ja toimii se vieläkin. Kolmas vaihtoehto on odotella, ja olla välittämättä. Ajan kanssa ihmeellisemmätkin asiat on selvinneet. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
perho.jpg
Siitä ihmisestä tuntuu, että takerrut jo liikaa. Anna hänen vähän hengähtää, äläkä ota yhteyttä niin usein.
Vika ei ole sinussa, olette vaan erilaisia. Kaikki eivät halua olla kuin paita ja peppu alati, hän ei vaan kehtaa sitä suoraan sanoa.

Just tuota mie meinasin... tuota, että mie takerrun.
Ja tätä mie pelkäsinkin silloin kun tutustuttiin. Kun ei ole kun 1 ystävä, niin äkkiä käy noin.
Voi että mie oon sit pönttö.
Pitää koittaa antaa olla... ja silleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieru:
Alkuperäinen kirjoittaja älä suotta tunne..:
Jos on jotain arkaluontoista ostettavaa mistä ei kehtaa kertoa?

Niin jos hän haluaa ostaa vaikka raskaustestin, kondomeja tmv.?

Noita myö ollaan ostettu yhdessä ennenkin... Ja ei me siellä kaupassa siis käsikynkkää kuljeta. Matkat on vaan mukavampia (reilu 40km / suunta) mennä kun on juttukaveri. Molemmat hoitelee ostoksensa omaan tahtiinsa (mahd. aikataulusta ollaan sovittu aina tilanteen mukaan) ja treffataan taas autolla.

Ystävä voi olla vaikka ei aina olla kylki kyljessä. Pidät nyt vaan vähän etäisyyttä.
Mullakin on ystävä, jonka kanssa ollaan kuin paita ja peppu, minä olen enemempi se "yhetyttä pitävä osapuoli". Ainahan se on jompi kumpi.

No, näitähän päiviähän on että toinen ärsyttää, niin parisuhteessa kuin ystävyydessä. Ei se tarkoita sitä että se haluu "susta eroon".
Ennemmin ois ollu tökeröä käytöstä sanoo ett: En haluu sun kanssa kauppaan!
Vai? Oisit tasan tarkkaan ottanu nenuun..

Nyt vaan pikku hengähdys tauko, ja jos ystävästä ei kuulu, kysyt että onko loukkantunut jostakin...

perho.jpg

Ja tätä mie pelkäsinkin silloin kun tutustuttiin. Kun ei ole kun 1 ystävä, niin äkkiä käy noin.

noin kävi mullekin ja nyt saan sitten tuntea nahoissani! :hug:

perho.jpg

Jep, kaikille ei sovi paita ja peppu-ystävyys. Mulla on ollut muutama liian takertuva kaveri/ystävä, pakko myöntää että sellainen ahdistaa. :( Mä olen kuitenkin luonteeltani erakko, tarvitsen omaa tilaa ja omaa aikaa.

No enköhän mie tästä selviä.
Kurjaa vaan, että en ole osannut antaa toiselle tarpeeksi tilaa ja aikaa. Tai siis kun en ole osannut ajatella asiaa niin, että ei sais aina olla ns. valmiina lähtemään yhdessä. Se varmaan luo sellaisen tyrkky-vaikutelman taatusti.
No, mie nyt oottelen ja katselen ja kysyn sit jollain aikaa, että mikä on jos mitään ei kuulu.

perho.jpg

Ei siitä kannata loukkaantua, kyllä ystäväsi silti susta välittää!
Hanki toinenkin ystävä, niin huomaat että alat kohta itse haluamaan hajurakoa, kun ei aika ja energia enää riitä molemmille! ;)

ei se välttämättä siitä seuran tarjoamisesta ole kyse. mulla on pari ystävää joiden kanssa tunnutaan olevan yhteyksissä koko ajan. välillä sitten tulee kuitenkin itse kullekin sellanen olo että haluaa olla hetken rauhassa ja se on kaikista ihan selvä pyy.
tai ehkä ystävääsi masentaa, väsyttää tai v.ituttaa eikä just nyt sitten jaksa olla paljoa tekemisissä. eiköhän asia korjaannu kun saa hetken olla omissa oloissaan...

:hug:

Miul kans vähän sama tilanne, ja nyt tää ystävä muuttaa tässä kuussa pois, joten jää tää ruinaaminen.. jostain syystä oon helpottunut

Yhteistyössä