Miehellä korkkarit? Kyllä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei pitäisi suunnitella tollasia seksikenkiä.Niihen miehet hurahtavat kuin naisetkin.Parempi vaan että tekevät isoja kokoja että me fetissitkin saadaan nauttia tollasista herkuista.Seksiin liittyy usein nainen yhdynnässä korkkarit jalassa.Miksei mieskin voi sekstailla korkkareissa.

Hyvä alkuinen keskustelu tuntuu menevän sieraimiin joillakin ja kovasti. :) Mutta ei se mitään ite harjoitan "fetissiäni" niin kuin parhaaksi katson. Joskus jopa julkisestikkin. Varsinaisia kicksejä en saa noista, mutta ne vaan tuntuu hyvälle jalassa ja hyvälle kävellessä.

Millähän eri nimimerkillä muka olen tänne ennen kirjoitellut? Toisessa viesti ketjussa jo sanoin löytäneeni tämän keskustelualueen pari iltaa sitten.

[viestiä moderoitu]

Hän tarkoittaa minua.Minä kirjoitan aina omalla sikneerauksella.Jotkut kaappasivat oman alkuperäisen sohvis nimimerkin,siksi kirjoitan vaihtelevalla merkillä.Siltikään en runkkaile korkkareihini.Tuskin naisetkaan.Korkkarit on hyvännäköisiä kenkiä ja joku malli kiva jalassakin.Aikamoinen riski korkkareissa kulkiessa ettei nilkka nyrjähdä.Aikanaan oli The Beatles huuma.Silloin he käyttivät korkonilkkureita ja niitä myytiin pilvin pimein.Siis miehille.Jos kirjoitusvirheitä tulee,sehän on inhimillistä.

Tutustuin tarkemmin korkokenkien maailmaan.!500 ja 1700-luvulla korkokenkiä käyttivät miehet.Sittemmin alkaneet siirtyä naisten jalkoihin.Siinäkin ovat miehet toteuttamassa omia fetissisiä halujaan ja seksitarpeitaan.Korkokengät ovat seksikkäännäköisiä ovatpa miehen tai naisen jalassa.Tutkimusten mukaan naiset ovat korkokenkien suhteen jonkinlaisia fetissejä koska heille myös korkokenkä ja seksi käyvät käsikädessä.Samalla todettiin että ihmisillä on kaikenlaisia mieltymyksiä seksuaalisessa mielessä että enemmänkin voisi todeta,ihminen on halujensa vanki,siis aivan normaalia halujen ta tarpeitten toteuttamista.Samoin miesten korkokengät.Niitä valmistetaan isoja kokoja miehille ja kauppa käy.Selasin Googlesta lisää tietoa.Ilmeni että ulkomailla ei mikään harvinainen näky mies seksit korkkarit jalassa kävelyllä muiden seassa.Kaikensorttisia miehiä,bi,gay,heterot.Nykyään miehet meikkaavat,värjäävät,läväreitä,korviksia,lakattuja kynsiä,miksei voi ottaa seksit korkkaritkin pukeutumiseen?Mielestäni rohkeasti ilman ennakkoluuloja miehetkin nauttimaan noista seksikkäistä herkuista naisten kera tai vaikka yksinkin.Isukeille seksikästä isänpäivää.Toivokaa korkkarit joululahjaksi.

Naisen korkkarit ja miehen korkkarit eri juttu.Miehinen korkokonkä erilainen mitä naisen korkokenkä.Samanoloinen fiilis mutta silti mies on mies ja nainen on nainen.Samoin alusvaatteissa.Naisille naiselliset rytkyt ja miehille miehekkäät samasta materiaalista.Ei tämä tämän monimutkaisempaa.Rikkailla miehillä taatusti laadukkaasta materiaalista tehdyt kalsarit,silkkiä,satiinia,jotain ylellistä mistä nainen tykkää.Paraikaa jaloissani kivat miehekkäät tyylikkäät korkonilkkurit.Tyylikkäät kengät.Korko jotain ,pari tuumaa.

Kävin justäsken pihassani testilenkin korkkareissani.Kannat upposivat maanuumeniin,vaikee kävellä.Korkkareita voi verrata huumeisiin.Pahoja ovat mutta pakko pitää.Voiko tästä vetää johtopäätöksiä??

Löysin yhdet ärrälasit.Palataan asiaan,Naisille voi pukea ylle vaikka mitä tai vaikka kuinka vähän,kaikki on sallittua.Kukaan ei sano että hän on sitä tai tätä.Entä miehet?Heidät on kuristettu aivan lähes hirteen,mites heidän fiilikset?Ei mitään.Pelkkää kurjuutta näissä hikisissä kledjuissa.Olen tutustunut korkkariajatukseen omakohtaisesti ja jotain näissä luomuksissa on.Itselläni on yhdet testinilkkurit ja kotona pidän niitä jatkuvasti.Välillä jalat vaativat breikkiä,sitten taas sama rumba.Mikä näissä korkokengissä on,joku ihme taika?Ei tämä mitään fetismiä ole tai siinä tapauksessa kenkäsuunnittelijamiehet ja kenkien ostajat,naiset ovat fetissejä..Jospa teen ensiaskeleen korkonilkkureissani rohkeasti ja menen kauppaan korot kapsaen.Joskus olen miettinyt,eikö naista yhtään hävetä.Hän koroillaan saa kuuluvan äänen,kops,kops,jne.Ei tietenkään.Miksi minun pitäisi hävetä,omistanpa hyvännäköiset kengät,silti hetero.

Itse olen sillointällöin käyttänyt korkkareita, mutta enimmäkseen kotosalla. Tilasin taannoin seduce 2020 (http://www.high-heels-mode.com/images/seduce-2020b.jpg) ja ihan on ollu kiihottavat jalassa...

Varsinaisen korkokengät miehellä eivät istu oikein maailmaani mutta kyllä kunnon platformit saavat kuolaamaan. Niitä näkee näillä seuduin kun pyöritää samoissa tapahtumissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ziva:
Varsinaisen korkokengät miehellä eivät istu oikein maailmaani mutta kyllä kunnon platformit saavat kuolaamaan. Niitä näkee näillä seuduin kun pyöritää samoissa tapahtumissa.

Minkälaisia platformeja tarkoitat?

http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=DARE209%2FB%2FPU Nämä muussakin kuin erottiisessa mielessä. Satun kuulumaan itsekin metallialakulttuurin edustajiin, joten itseltäkin löytyy kaikenlaisia platformeja. Eivät mitenkään erotiikkakäytössä kuitenkaan.

Paljon tuntuu miehet harrastelevan ulkoilua korkkareissa. Palaute on lähinnä positiivista. Täytyy alkaa kokeilemaan mitä neidot sanoo helsingissä kun kysyy "Kummalla on muuten korkeemmat korot tänään?".

http://www.hhplace.org/discuss/guys/

Korkokenkien salaisuus?... Se on aika hyvä kysymys. Mitä itse omien kokemusten mukaan olen ainakin huomannut on se että, sukupuolesta viis, ne nostavat itseluottamusta ja parantavat ryhtiä käytäjällä. Ja kun omaa oriani katson niin kyllä minua mielytää se kun on suora ryhti ja pitkät sääret sekä myös se että pituuta tulee roimast lisää (Minä 175cm Hän 186cm ilman korkareita) ja itse käytän aina korkareita... Eli miehet rohkeasti kokeilemaan, saatatte huomatta että ihan arki askareet saavat naisenne kiihoitumaan kun he katselevat entistä tiukempaa peppua, pitkiä jalkoja ja hyvää itseluotamusta. PS. Lantiopohjan lihaksetkin paranevat korkareiden käytöstä joten erektio aika saataa pidentyä, eli ihan Wow.

Tein tilauksen Joy.Boots.fi korkonilkkurit.Hyvännäköiset kengät.Löytyi sopiva koko miehelle,isompiakin on saatavana.Se on sellainen malli että miehelle sopii hyvin.Kenkä on muuten normaalilestinen,paitsi korkoa on reilummin.Mielenkiintoista kokeilla,millaisia tuntoja noilla saa aikaan.

Ovatko korkokengissä kulkevat ihmiset eroottisempia mitä tavallisissa kengissä kulkevat?Jos itsestäni vedetään johtopäätös,sanoisin,ovat.Olen mies ja tykkään kotona pitää jaloissani korkonilkkureita.Olo on aika eroottinen.Johtuuko siitä että seksi ja korkokengät on liitetty toisiinsa.Oli miten on,silti korkkareissa on jotain ihmeellistä taikaa.Ei niitä muuten valmistettas eikä ostettas.

Alkuperäinen kirjoittaja korkkis:
Naiset kireissä farkuissa korkokengissään.Eroottinen näky.Haluan samaa miehille.Naiset saavat ihastella kuten me miehetkin.Korkoa korolle sanoi pankkiiri.

Sohvis! Mieti kuinka moni nainen haluaa nähdä miehensä kompuroimassa korkkareissa?

MIiettiä yhtään mitään.Jos järjellä otetaan asia esille,korkkareitten suunnittelijat ovat vähintäänkin idiootteja ja käyttäjät vieläkin suurempia idiootteja.Samantekevää onko mies vai naispuolinen idiootti.Korkokenkä vaan sattuu olemaan sellainen esteettinen,hyvännäköinen asuste ettei sitä pidä pitää naisten yksinoikeutena.Aikanaan korkokengät oli miesten jalkine mikä myöhemmin laitettiin naisen jalkaan.Kumpi mahtaa olla outo,anukseen nussijat,pissaleikkijät,piiskaajat ja monet muut ?Taidanpa lähteä kaapista ulos korkkareineni ihmisten ihmeteltäväksi ja todeta mitä lienekään.Kaksi ihmistä vierekkäin korkokengissään,mies ja nainen.Onko toinen heistä joku outo vinksahtanut?Entäs miesten rintaliivit?Japanissa sellainenkin asuste myynnissä.Onhan miehilläkin rinnat.Joillakin miehillä rinnat on isommat mitä naisilla.Kyllä ihmisten keksintöihin kannattaa suhtautua kaikella arvostuksella,on se viisasta tai ei.Jos nainen laittaa jalkaansa korkkarit ja lähtee kaikella riskillä liukkaalle kulkemaan,eikö silloin pitäisi ajatella,onko nainen todella noin tyhmä.Miksei mieskin voi olla yhtälailla tyhmä ja nauttia hyvännäköisistä kengistä jaloissaan?Mielestäni mitään estettä ei ole,paitsi korvien välissä.Kysymyshän on vain kengistä,ei mistään muusta.Onko mies maihinnousukengät jaloissaan ja Kalasnikov AK-47 olalla viisaan ihmisen tunnusmerkki?

Olen jo usean vuoden ajan käyttänyt korkkareita ja olen ihan fiiliksissä.Ne jotka toisin ajattelevat saavat ajatella.Jos haluaa omata omat mielipiteet saa ne myös omata.Mutta jos ei voi hyväksyä toisten mielipiteitä ja tekoja , pitänee heidän miettiä sitä hoitoa! Elämme 2000-luvulla,herranjestas! Olkaa miehet onnellisia korkkareissa!!