Miehellä korkkarit? Kyllä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä korkkarit on kenkämaailman Ferrari.Kun kaupungilla näkee korkkarit jaloissaan naisia,alkaa kuola valua.Olis kiva herkutella tollasissa taideteoksissa siinä kun naisetkin.Olenko oikeassa,korkkarinaiset ovat eroottisia,silmää kauneudelle?Olen selannut kenkäjuttuja ja alan olla jonkinlainen asiantuntija.Miesten kenkämällisto naisten mallistoon verrattuna on jotain,huutolaispojille jotain virsua,mitä sattuu olemaan.Naisille pelkkää glamouria.Olkaa naiset hyvillänne.Teillä on varaa valita.Olisi miehillekin,mutta korkkarimies saa hullun leiman otsaansa.Tai sitten muuten poikkeavan.Minä olen täyshetero,silti korkkarit kiinnostaa.

Kun mies tahtoo hiukan herkutella "yli rajan", hänet leimataan sairaaksi. Naisille on kaikki sallittu.
Joybootsilla on luettelossa jopa 48 numeron korkkareita, joten taitavat olla aika suosittuja kalosseja myös miesten keskuudessa.
Jopa aivan terveittenkin.

Tutustuin nuoree mieheeh(poikaan) joka oli tutkimassa mun alushousuja ja rinsikoita. Puin sen päälle verkkosukat ja liivit ja annoin korkkarit jalkaan. Oli komee poika kun sillä seiso, oli pakko ruveta naimaan sitä kunnolla punaiset korkkarit jalasssa. Ei häiritse vaikka pitää sukkaliivejä ja verkkosukkia ja kenkiä kun sillä seisoo hyvin. Harvoin 54v saa nuorta herkkua kunnolla että kannattaa nauttia isosta seisokista kunnolla.

Tutustuin nuoree mieheeh(poikaan) joka oli tutkimassa mun alushousuja ja rinsikoita. Puin sen päälle verkkosukat ja liivit ja annoin korkkarit jalkaan. Oli komee poika kun sillä seiso, oli pakko ruveta naimaan sitä kunnolla punaiset korkkarit jalasssa. Ei häiritse vaikka pitää sukkaliivejä ja verkkosukkia ja kenkiä kun sillä seisoo hyvin. Harvoin 54v saa nuorta herkkua kunnolla että kannattaa nauttia isosta seisokista kunnolla.

ihan mahtava kommentti :DDDDDDDDDDDD

Niinpä.
Olis kyllä aika omituinen näky, joku oikein karvanen mies hame päällä ja korkkarit jalassa :D
Mut perjaattees, mikäs siinä ;)

Ehkä miehille sellasset erikois korkkarit? Vähän "rankemmat" ei mitään pörröpehmusteisia ja söpöjä prinsessa juttuja tai leopardikuviota. Muotokin vähän eri, korot tavallista leveämmät ja koko kenkä voisi olla "umpinainen".
Mutta kuinka moni mies uskaltaisi kokeilla?
Koululaiset ei ainakaan, (skeittarit korkkareiksi)
Ottakaa kantaa!!

Viimeksi muokattu:
ihan mahtava kommentti :DDDDDDDDDDDD

Niinpä.
Olis kyllä aika omituinen näky, joku oikein karvanen mies hame päällä ja korkkarit jalassa :D
Mut perjaattees, mikäs siinä ;)

Ehkä miehille sellasset erikois korkkarit? Vähän "rankemmat" ei mitään pörröpehmusteisia ja söpöjä prinsessa juttuja tai leopardikuviota. Muotokin vähän eri, korot tavallista leveämmät ja koko kenkä voisi olla "umpinainen".
Mutta kuinka moni mies uskaltaisi kokeilla?
Koululaiset ei ainakaan, (skeittarit korkkareiksi)
Ottakaa kantaa!!

Viimeksi muokattu:
Miestenkin jalkaan passaa tyylikkäät, korolliset kengät. Naisille malleja on tuhansia. Naisten malli, miesten malli, annetaan luovuudelle tilaa.
Miksi miesten tyydyttävä tavanomaisiin lättäkenkiin, naisille kengät on koru muitten joukossa.
Miehet voisivat oikeastaan kuljeksia risaisissa kumisaappaissa.
Eihän mies ole mitään, naiset vaan. Naisia laitetaan ja koristellaan kiireestä kantapäähän.
Lopputulos useimmiten ihan syötävän nätti. Miksei kaunis, enpä osaa sanoa.
Olen korkkari- kuolaaja. Kun vaan näen hyvännäköiset korkokengät , hyvä etten aja päin jakajaa, toisen auton perään.
Kenkäkaupan ikkunoissa on usein hyvännäköisiä kenkiä näytillä. Tulee mieleen Uuno Turhapuro tunnistamassa makkaroita lasin läpi side silmillä.
Minäkin, hyvä etten nenä lituskana lasia vasten ihastele kauniita kenkiä lasin läpi.
Hajuaisti ei ole niin hyvä mitä Uunolla, että pystyisin haistamaan, mistä materiaalista kaunokaiset on valmistettu.
Kenkäsuunnittelijat, ottakaas miesten kengät työn alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä.;10667682:
Miestenkin jalkaan passaa tyylikkäät, korolliset kengät. Naisille malleja on tuhansia. Naisten malli, miesten malli, annetaan luovuudelle tilaa.
Miksi miesten tyydyttävä tavanomaisiin lättäkenkiin, naisille kengät on koru muitten joukossa.
Miehet voisivat oikeastaan kuljeksia risaisissa kumisaappaissa.
Eihän mies ole mitään, naiset vaan. Naisia laitetaan ja koristellaan kiireestä kantapäähän.
Lopputulos useimmiten ihan syötävän nätti. Miksei kaunis, enpä osaa sanoa.
Olen korkkari- kuolaaja. Kun vaan näen hyvännäköiset korkokengät , hyvä etten aja päin jakajaa, toisen auton perään.
Kenkäkaupan ikkunoissa on usein hyvännäköisiä kenkiä näytillä. Tulee mieleen Uuno Turhapuro tunnistamassa makkaroita lasin läpi side silmillä.
Minäkin, hyvä etten nenä lituskana lasia vasten ihastele kauniita kenkiä lasin läpi.
Hajuaisti ei ole niin hyvä mitä Uunolla, että pystyisin haistamaan, mistä materiaalista kaunokaiset on valmistettu.
Kenkäsuunnittelijat, ottakaas miesten kengät työn alle.

ensi vuonna korkkarit miehillä jalassa! 100% varmana

En tuohon prosenttiin oikein jaksa uskoa, mutta uskon, että korkkarimiehiä on katseilta piilossa, kenties seksipuuhissa sexyt korkkarit lisämausteena, muuten vain tykkäävät korkkareista.
Minä olen korkkarifani 100%.

Ihmettelen suuresti mikä tarve teillä on kinuta täällä hyväksyntää "harrastuksillenne". Mulle on ihan sama, mitä itse keskenänne harrastatte, mutta onko ihan pakko yrittää perustella toimintaanne ties millä, historialla, terveydellisillä syillä, mukavuudella jne., kun lopulta kysymyksessa on seksuaalisen kicksien hakeminen. Tiedän, tästä tulee taas kauhea älämölö, ettei asia ole niin. Mutta aika vaikea mun on muuta funktiota keksiä. Jos tuo fetissi ottaa vallan noin totaalisesti, niin kannattaisiko hakea apua ammattiauttjilta. Tai sitten vaan tyytyä ihan itsekseen tekemään sitä, mikä tuntuu hyvältä. Henkilökohtaisesti mua ei häiritse tai inhota pätkääkään, jos mies käyttää korkkareita. Mutta pitääkö siitä täällä huutaa?
No miks ite tuut sitte kommentoimaan tänne einstein? Jos asia on susta turha. Pysy vaan niillä ala-aste palstoilla.

Viimeksi muokattu:
Minä myös käytän ihan julkisesti korollisia ns. naisten kenkiä. Kengäthän ovat sukupuolettomia, mutta korollisia löytää silti vain naisten osastolta. Julkisesti en käytä mitään oikein hentosia stilettoja vaikka hoikka olenkin vaan enemmän sellaisia jonkinsortin "cowboy" -tyylisellä korolla olevia noin 10 senttiä korkeita. Eipä ole koskaan tullut mitään negatiivista kommenttia, mutta loppujen lopuksi asukokonaisuus on aina aika huomaamaton ja lahkeet peittävät aika hyvin korkeammankin koron. Sitä paitsi miehille on myynnissä jos jonkinlaista ihan aitoa bootsiakin korkeammalla korolla. Ei tosin Suomessa. Eli siitä vaan kaikki korkokenkäfanit rohkeasti ulos! Myös naisystäväni mielestä tuossa korkkareiden käyttämisessä ei ole mitään outoa. Päinvastoin hän pitää siitä.