miehellä liian iso.... k18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heli

Vieras
Ongelma todellakin on liian iso vehje. Moni olisi varmaan onnellinen mutta liika on liikaa. Ei olla viellä itse aktiin päästy mutta muulla tavalla ollaan oltu. Luulen että sattuu niin paljon jos siihen mennään että tuskin pystyn. itselläni vielä niin tiukka että ei sinne edes mahdu paljon mitään.

liukuvoidetta paljon, ja käsitöitä paljon ennen yhdyntää, jotta olet valmis... mies selälleen ja sinä saat ite tiputtautua omaan tahtiisi tappiin istumaan.

muuta neuvoa en osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
liukuvoidetta paljon, ja käsitöitä paljon ennen yhdyntää, jotta olet valmis... mies selälleen ja sinä saat ite tiputtautua omaan tahtiisi tappiin istumaan.

Olen vain niin kipu herkkä muutenkin että luulen sen jäävän siihen jos tulee kipua.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
kyllä sinne menee kun ensin lämmittelee ja pikkuhiljaa aloittele.
kyllä se tiukempikin reikä venyy aiuka isoksi tarpeen vaatiessa.

no juu mutta nyt puhutaan ISOSTA vertailua voisin laittaa mutta on kiellettyä tällä palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja heli:

Olen vain niin kipu herkkä muutenkin että luulen sen jäävän siihen jos tulee kipua.

Rentous, rauhallisuus ja PAAAAALJON liukkaria.

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:

Rentous, rauhallisuus ja PAAAAALJON liukkaria.

Vaikeaa rentoutua siinä vaiheessa.

no juu mutta nyt puhutaan ISOSTA vertailua voisin laittaa mutta on kiellettyä tällä palstalla.

no tuskin sen äijän kalu nyt lvastasyntyneen hartioita isompi on?

niin että synnytys tuntuu hyvälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Sulla ei sitten taida olla lapsia?
Liukkaria minäkin suosittelen ja jos et halua harrastaa seksiä niin etsit sitten pienimunaisemman miehen. :D

On mulla mutta sektion kautta juuri tuon ahtauden takia.

enpä ole koskaan kuullut, että sektio tehdään sen vuoksi, että pilde on liian ahdas? lantio kyllä voi ahdas olla, mutta että pilde? se on kuitenkin joustava lihas..

Jos mies on kokenut ja osaava niin aivan takuulla hän osaa sinut rentouttaa ennen sisään tuloa, mutta jos hän on sellainen "koko orientoitunut" niin kuin iso munaiset aika usein on niin hänhän vain nauttii kun sinuun ikään kuin "sattuu" hänen suuri mulkkunsa...saa siis siitä kiksejä.

Herrasmies on aina herrasmies...sängyssäkin ja tietää mitä tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Sulla ei sitten taida olla lapsia?
Liukkaria minäkin suosittelen ja jos et halua harrastaa seksiä niin etsit sitten pienimunaisemman miehen. :D

On mulla mutta sektion kautta juuri tuon ahtauden takia.

enpä ole koskaan kuullut, että sektio tehdään sen vuoksi, että pilde on liian ahdas? lantio kyllä voi ahdas olla, mutta että pilde? se on kuitenkin joustava lihas..

juu mutta halusin itse sektion sen takia koska pelkäsin että paikat repeää lopullisesti.

niin että synnytys tuntuu hyvälle :)

sun on vaan sitten pitäydyttävä seksistä tämän miehen kans. ei voi mitään :(

Pakko kai teidän on kuitenkin kokeilla..? Jos ei vaan onnistu niin mies vaihtoon..! Mutta jos kauankin olette yhdessä, niin varmaan jossain vaiheessa olet todella onnellinen miehesi vehkeestä, varsinkin jos lapsia saatte. :D En voisi kuvitellakaan että ainakaan itselleni mikään voisi enää olla liian iso, kahden lapsen jälkeen..:)

Siis eihän sitä tarvi räväyttää kerralla... Ku alat istua siihen tappiin, niin liikuttelet ees taas ja sen verran miltä susta tuntuu hyvälle. Sanot miehelle, että kävi miten kävi, niin sinä pysyt paikallaan ja minä johdan tätä kuoroa!

Alkuperäinen kirjoittaja Teelia:
Jos mies on kokenut ja osaava niin aivan takuulla hän osaa sinut rentouttaa ennen sisään tuloa, mutta jos hän on sellainen "koko orientoitunut" niin kuin iso munaiset aika usein on niin hänhän vain nauttii kun sinuun ikään kuin "sattuu" hänen suuri mulkkunsa...saa siis siitä kiksejä.

Herrasmies on aina herrasmies...sängyssäkin ja tietää mitä tekee.

no tämä on kyllä ihan täyttä p*aa! olen monen isomunaisen kans ollut ja suurin osa niistä PELKÄÄ että naiseen sattuu

vaikka eihän se satu kun nainen on kunnolla lämmitelty ja kiinnostunut hommasta...

Siis eihän sitä tarvi räväyttää kerralla... Ku alat istua siihen tappiin, niin liikuttelet ees taas ja sen verran miltä susta tuntuu hyvälle. Sanot miehelle, että kävi miten kävi, niin sinä pysyt paikallaan ja minä johdan tätä kuoroa!

Ehkä noin pitää yrittää :)

Yhteistyössä