miehellä liian iso.... k18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Sulla ei sitten taida olla lapsia?
Liukkaria minäkin suosittelen ja jos et halua harrastaa seksiä niin etsit sitten pienimunaisemman miehen. :D

On mulla mutta sektion kautta juuri tuon ahtauden takia.

Varmaan lantion ahtauden takia, eikä emättimen tiukkuuden vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Siis eihän sitä tarvi räväyttää kerralla... Ku alat istua siihen tappiin, niin liikuttelet ees taas ja sen verran miltä susta tuntuu hyvälle. Sanot miehelle, että kävi miten kävi, niin sinä pysyt paikallaan ja minä johdan tätä kuoroa!

:D :D Sanonkin noin omalle ukolle seuraavalla kerralla

Ei se synnytys varmaan hyvältä kellään tunnu, mutta epäilen kyllä vahvasti että miehesti vehje ei vauvan pään paksuinen kuitenkaan ole..

Paljon vaan lämmittelyä ja sitä liukkaria, niin kyllä luulis onnistuvan ja jos ei onnistu ni sit kannattaa puhua miehen kanssa tästä ongelmasta ja miettiä oletteko ilman seksiä silti yhdessä.

Trust me. Alakertasi tottuu siihen. Kipeetä voi hetken tehdä mutta kyllä se siitä.
Jos ei nyt ihan meloonikoosta puhuta niin eiköhän nainen "muokkaudu" miehen mukaan.
Kyllä meilläkin teki aluksi pahaa, mutta ajan kanssa ja ihan rauhassa!(ja toivon että synnytys vähän vielä edesauttaa) :D

...toivottavasti anoppi ei lueskele näitä...

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
No jos ei pimppi onnistu niin kokeilkaa anaalia. Sen kun hyväksi nyrkillä lämmittää niin luulisi mahtuvan kullinkin sinne.

Voi jessus! No tapansa ja halunsa kullakin, mutta ainakaan mun paikkoihin olis nyrkkiä ihan turha kuvitella tunkevansa. Voisin kuvitella, että jos ap:lla on ongelmia ajatella ison kullin mahtuvan niin miten ihmeessä sitten nyrkin, vaikkakin anaaliin.

Mun mielestä muuten 17 cm ei ole mitenkään pieni!
Kuinkas löysiä pildejä teillä sit on, jos 17 cm:kin on liian vähän. :o

25 cm on kyllä jo niin harvinaista et voisin provoks veikata, harmi että tänne ei voi laittaa kuvaa xD

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
liukuvoidetta paljon, ja käsitöitä paljon ennen yhdyntää, jotta olet valmis... mies selälleen ja sinä saat ite tiputtautua omaan tahtiisi tappiin istumaan.

muuta neuvoa en osaa sanoa.

tämä on paras neuvo.
Itsellä kans vain sektioita takana. Ja mulla jopa normaalikokoinenkin tuntuu liian isolta, eli sattuu ja tulee monesti pieni 1mm haava/repeäminen joka seksi kerrasta emätimen aukosta peräaukkoon päin. Ei todellakaan ole hauska olla liian pieni reikäinen.
Raskausaikoina alatie tutkimukset on tehty ihan normaalisti, eli kyllähän se venyy kun venyttää, mutta ei se mukavalta tunnu...
Onneksi mulla on aviomies joka ymmärtää tämän ongelman ja on nähnyt mun kipeen haavan jne. Eli se on paikoillaan kuin tatti, kun aloitan hitaan "ratsastuksen" hänen päällään.

Mulla on vastaavasta kokemuksia, ja voin kertoa, ettei yhdynnän aikaka sattunut (todellakaan :P ) mutta jälkeenpäin kyllä. Olo oli kun synnytyksen jälkeen, eikä siis todellakaan innostanut harrastamaan kyseisen miehen kanssa seksiä kovin usein.
Kaikkeen toki tottuu, eikä suhteen loppuaikana sattunut enää lainkaan.

Ja se paksuus menee, siihen paikat kyllä venyy, mutta pituus onkin sitten hankala juttu kun omien paikkojen pohja tulee vastaan eikä anna periksi :X

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa...:
olisit kyllä ainoa nainen maailmassa jolle on pimpin tiukkuuden takia tehty sektio :D

:laugh: :laugh: :laugh:

vastasin jo että omasta pelosta johtui.

kyllä se sun värkkisi sektiosta huolimatta on synnytyksen aikana alkanut leviämään, vauva vaan ei tullut ulos sitä kautta.. ihan luonnonmukainen juttu, että ne lihakset alkavat aukeamaan synnytyksen aikana.

Exälläni oli liian iso. Onneksi minulla ei ollut kuivuusongelmaa, vaan kastun yleensä jopa liian märäksi. Siitä huolimatta näin tähtiä (kivusta) pari ensimmäistä minuuttia ja luut vain rutisivat, kun mies työntyi sisääni. Takaapäin ei uskaltanut edes kokeilla, kun normaalikokoistenkin kanssa sattuu kipeästi kohdunnapukkaan. Suuhunkaan kalu ei olisi mahtunut, joten kovin rajoitettua seksielämä oli.

Alun kipuvaiheen jälkeen tuntui kyllä hyvältä ja orgasmi oli taattu. Nyt synnyttäneenä naisena olisi kiva taas kokeilla tuota exää.

Mun nykyisellä miehellä on liian iso, ja sitä tilannetta ei kahden lähes nelikiloisen lapsen synnytys muuta. Kaikista lämmittelyistä huolimatta hän ei voi koskaan tulla "pohjaan asti", joten meidän petipuuhat on yleensä sitten kaikenlaista muuta kuin perinteistä penetraatiota. On yritetty vaikka mitä ja mies on varovainen, mut ei ole apua.. Tuon takia en muuten hyvää miestä ole kuitenkaan vaihtamassa.

Yhteistyössä