Miehellä prepaid numero,kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras--

Vieras
Mies kertoi kaverinsa unohtaneen hänelle antamansa puhelimen työautoon joka heillä yhteiskäytössä(siis mun vanha puhelin). Eilen sitten pyysin puhelinta jotta voin tarkistaa ettei puhelimeen ole jäännyt vanhoja viestejäni. No olihan niitä siellä pilvin pimein kuten myös kuviakin. Katsoin myös puhelu login mielenkiinnosta. Eipä siellä ollut puheluita kuin yhteen numeroon.

Yksi puhelu oli perjantaiyöltä jolloin he kummatkin ovat olleet töissä. Mies ajoi työauton kotiin ko. yönä. Seuraavana aamuna kävi automassa tarkistamassa etteivät valot olleet jääneet päälle, reissu kesti aika kauan ja ehdin jo alkaa ihmettelemään missä viipyy. No samaisesta puhelu logista näkyi että tästä puhelimesta on soitettu ko. numeroon juuri silloin aamulla niihin aikoihin kun mies kävi autolla. myöhemmin veimme auton hänen työpaikalleen ja silloin mies kertoi että kaveri oli unohtanut puhelimen työautoon edellisenä yönä. Autossa ollessamme tähän puhelimeen tuli viesti. Hassua ettei viestiä ollut inboksissa enää kun itse tarkistin viestini..

Kaveri ei tullut hakemaan puhelinta viikonloppuna, eikä mies ottanut sitä mukaansa viime yönä töihin lähtiessä. Kaikki olisi ihan hienosti, mutta miksi mies on soittanut itse tästä puhelimesta lauantai aamuna, kaveri se ei ole voinut olla koska auton ajoi tosiaan mies kotiin ja siinä se oli aamusta lähtien.

Tarkistin että kummatkin numerot siis puhelimessa oleva ja vastaanottaja ovat salaisia tai prepaid. Soitin vastaanottajalle mutta ei tietenkään vastaa. Numerosta oli vastattu ainoastaan ensimmäisellä kerralla pari minuuttia, muut puhelut samalata yöltä ja aamulta ovat 0-minuuttia.

Itse olen yleensä tällaista toimintaa vastaan. Ajattelin ihan suoraan kysyä mieheltä tänään, että kummankohan tämä prepaid liittymä on ja miten kaveri on voinut soittaa tästä puhelimesta silloin kun auto on seissyt meidän pihassa.
Vai pitäisikö yrittää jotenkin narauttaa tai seurailla jatkuuko puhelut? Inhottavaa tämmöinen. Onko teillä kokemuksia vastaavasta?

Ei ole kokemusta. Toisaalta en osaisi sanoa onko jonkun numero prepaid vai ei... enkä jaksaisi katsella vanhoja viestejä... Oudolta kyllä kuulostaa, että miehelläsi on työkaverinsa kanssa yhteinen puhelin ? Miksi ihmeessä? Varsinkin jos ei ole työpaikan antama työpuhelin josta pomo /esimies saa tarvittaessa kiinni.

:( muut miehet ovat varmaan onnistuneet pitämään sen prepaidsuhteensa salassa. Eipä tuolle kännykälle mitään niin järkevää selitystä voi olla, että vaimo uskoisi.

Ei ole kokemusta. Toisaalta en osaisi sanoa onko jonkun numero prepaid vai ei... enkä jaksaisi katsella vanhoja viestejä... Oudolta kyllä kuulostaa, että miehelläsi on työkaverinsa kanssa yhteinen puhelin ? Miksi ihmeessä? Varsinkin jos ei ole työpaikan antama työpuhelin josta pomo /esimies saa tarvittaessa kiinni.

Mies antoi mun vanhan puhelimen kaverilleen kakkospuhelimeksi, ja ne viestit siinä puhelimessa oli siis mun omia siltä ajalta kun puhelin oli käytössäni. Ainoastaan tuota autoa ajavat vuorotellen, mutta pointti oli siis että tämä puhelin on kuulemma annettu kaverille. Vaan ei näy kaveria puhelinta hakemaan eikä mies sitä eilen ainakaan ottanut mukaan töihin kaverille annettavaksi.
Numerot tosiaan voi olla salaisia tai prepaid, ei anna henkilötietoja siis.

:( muut miehet ovat varmaan onnistuneet pitämään sen prepaidsuhteensa salassa. Eipä tuolle kännykälle mitään niin järkevää selitystä voi olla, että vaimo uskoisi.

Enpä kyllä itsekkään keksi järkevää syytä miksi mies soittaisi puhelun "kaverin puhelimesta" varsinkin kun hänellä on oma puhelin lähes kaikkialla mukana.. kiva juttu varsinkin jos osottautuu ääliöksi, varsinkin kun itse raskaana :/

Yhteistyössä