M
menkkakaveri
Vieras
Mitään ei valitettavasti ole tehtävissä. Maailmassa on panomiehiä ja sitten on tuollaisia vätyksiä. Mies vaihtoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh.;30230678:Naikaa useammin tai käske miestä purkamaan ylimääräiset paineet itse.
no olen koittanut kaikenmailman tekopilluja mutta ei ne silti vastaa oikeeta
sitten kun sellainen keksitään niin ei kyllä tarvitse enää naisia saalistaa![]()
Taitaa olla yleisin seksiongelma miehellä.. Usein syynä saattaa olla myös se että edelliskerrasta on kauan .. Ainakin omalla kohdalla ihan turha haaveilla mistään 2min pidemmästä suorituksesta jos taustalla on viikon selibaatti ja ennen aktia on vielä 20min esileikit.
Taitaa olla yleisin seksiongelma miehellä.. Usein syynä saattaa olla myös se että edelliskerrasta on kauan .. Ainakin omalla kohdalla ihan turha haaveilla mistään 2min pidemmästä suorituksesta jos taustalla on viikon selibaatti ja ennen aktia on vielä 20min esileikit.
Ei ole yleisin seksiongelma miehillä. Minulla on kokemusta kymmenistä miehistä ja vain yhden minuuttimunan olen tavannut. Enemmän on ollut niitä, joilla ei meinaa seistä tai joilla on ongelmia laueta. Suurimmalla osalla on toiminut oikein hyvin, kalu on ollut kova, mies kestävä ja useampi kierros on pystytty vetämään saman session aikana.
Josko se johtuisi sitten sinusta ettei miehet meinaa saada?![]()