Miehellä seksi ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä on vähän sama ongelma. Alussa se oli imartelevaa kun mies sanoi että "haluaa mua niin paljon"... Siitä se sitten vain paheni. Kun mä tulin raskaaksi, mies kesti oikeasti just ja just sen että tuli mun sisään, ja heti laukesi! Pistettiin stressin piikkiin.. Nyt kolme vuotta myöhemmin, edelleen tulee 2min jälkeen. Eikä meillä pahemmin seksiä ole ollut tämän takia. Mä en jaksa. Mua ei huvita. Mä en halua olla vain se kenen sisään tullaan. Joo mies nuolee, sörkkii, pyörittää sormilla jne.. Mutta ei se ole sama.. Mä en voi edes mennä IKINÄ päälle kun toi tulee heti.. Mä en ehdi tehdä mitään kivaa, tai... kunnon rynkytystä!

En tiiä mitä tehdä :D Hyvä mies, ja kumppani muuten. Seksihalut vaan lähtenyt multa kokonaan tän jutun takia.

[QUOTE="näkki";30231125]Käytä Näkkiä, niin ei tuu niin äkkiä.[/QUOTE]

Ei oo eroo oikeestaan vaikka mies käyttäs kortsua. Mä niin haluaisin sellasen miehen joka ois ihan normaali eikä tuollane minuutti muna. :(

[QUOTE="A P";30231154]Ei oo eroo oikeestaan vaikka mies käyttäs kortsua. Mä niin haluaisin sellasen miehen joka ois ihan normaali eikä tuollane minuutti muna. :([/QUOTE]

Juota sille viinaa. Mulla ainakin käy niin, että voin vedellä tuntitolkulla laukeematta jos olen pienessä jurrissa. Liian paljon jos on jurrissa, menee puolivelttoiluksi. Tosin, kovan jurrin jälkeen onkin krapulaseksiä, joka on parasta maan päällä :)

Ikinä en ole ollut sellaisen miehen kanssa, joka ei voisi hallita omaa tulemistaan. Sehän se koko hauskuus siinä hommassa on, etenkin kun oppii tulemaan yhtä aikaa. Itsekin tulen koviten ja parhaiten vain yhdynnässä ja muu ei ole oikein tyydyttävää, joten itse laittaisin vaihtoon vain. Seksi on niin tärkeä ja olennainen asia elämässä. Ja tuo nyt vain on ihan käsittämättömän epäkiihottavaa ja teinipoikamaista.

Taitaa olla yleisin seksiongelma miehellä.. Usein syynä saattaa olla myös se että edelliskerrasta on kauan .. Ainakin omalla kohdalla ihan turha haaveilla mistään 2min pidemmästä suorituksesta jos taustalla on viikon selibaatti ja ennen aktia on vielä 20min esileikit.

Taitaa olla yleisin seksiongelma miehellä.. Usein syynä saattaa olla myös se että edelliskerrasta on kauan .. Ainakin omalla kohdalla ihan turha haaveilla mistään 2min pidemmästä suorituksesta jos taustalla on viikon selibaatti ja ennen aktia on vielä 20min esileikit.

Näin se valitettavasti on, miehenä tiedän. Pitää olla ns. rutiinia seksissä eli 4-5 krt/vko jotta voi kestää pidempään. Yritys on kova, mutta nalli vaan nasahtaa vaikka olisi silmät kiinni (= ei kiihoketta) ja mielessä autoremontti. Ei vaan kestä. Myös paine kestosta saa varmasti jotkut laukeamaan refleksinomaisesti, kiusallinen juttu mutta ei se mies sitä tahallaan tee.
Pahin on varmasti se jos nainen haluaa kerran viikossa ja "sitte kans kunnolla". Eihän se yhtälö toimi kun spermat lentää kuin yskäisy.
Toisilla vaan on herkempää ja toisilla tunnottomampaa.
Täytyy itsekin alkaa tekemään aktiivista pc-lihas treeniä, josko auttaisi..

Ei ole yleisin seksiongelma miehillä. Minulla on kokemusta kymmenistä miehistä ja vain yhden minuuttimunan olen tavannut. Enemmän on ollut niitä, joilla ei meinaa seistä tai joilla on ongelmia laueta. Suurimmalla osalla on toiminut oikein hyvin, kalu on ollut kova, mies kestävä ja useampi kierros on pystytty vetämään saman session aikana.

On kyllä aika erikoinen tapaus tämä ap:n mies. Ymmärrän moisen ongelman jollain teinipojalla, mutta jo keski-ikää lähentelevä aikuin mies. Eipä ole koskaan vastaan tullut, usein on sellainen 10-15 min miehet jaksaneet ja tarvittaessa rauhoittamalla tahtia kauemminkin. Pari hirmujyystäjääkin on ollut, jotka voivat vetää jopa toista tuntia yhdellä seisokilla. Tuo oli jo vähän liikaa minullekin.

Varmaan yleisin ongelma on juuri vanhempien miesten potenssi ja sitten nämä minullekin tutuksi tulleet tunnin jyystäjät, joilta ei meinaa nalli napsahtaa sitgten millään. Seisokissa ei noillakaan ole kyllä ongelmaa ollut! :D

[QUOTE="Tinu";30231502]On kyllä aika erikoinen tapaus tämä ap:n mies. Ymmärrän moisen ongelman jollain teinipojalla, mutta jo keski-ikää lähentelevä aikuin mies. Eipä ole koskaan vastaan tullut, usein on sellainen 10-15 min miehet jaksaneet ja tarvittaessa rauhoittamalla tahtia kauemminkin. Pari hirmujyystäjääkin on ollut, jotka voivat vetää jopa toista tuntia yhdellä seisokilla. Tuo oli jo vähän liikaa minullekin.

Varmaan yleisin ongelma on juuri vanhempien miesten potenssi ja sitten nämä minullekin tutuksi tulleet tunnin jyystäjät, joilta ei meinaa nalli napsahtaa sitgten millään. Seisokissa ei noillakaan ole kyllä ongelmaa ollut! :D[/QUOTE]

toiseksi yleisin ongelma miehillä ;) ainoastaan erektio ongelmat ovat yleisempiä..
JOka 3s mies kärsii ennenaikaisesta siemensyöksystä..
Herkkä siemensyöksy (ennenaikainen siemensyöksy) :: Terveyskirjasto

Ei ole yleisin seksiongelma miehillä. Minulla on kokemusta kymmenistä miehistä ja vain yhden minuuttimunan olen tavannut. Enemmän on ollut niitä, joilla ei meinaa seistä tai joilla on ongelmia laueta. Suurimmalla osalla on toiminut oikein hyvin, kalu on ollut kova, mies kestävä ja useampi kierros on pystytty vetämään saman session aikana.

Josko se johtuisi sitten sinusta ettei miehet meinaa saada? :)

Josko se johtuisi sitten sinusta ettei miehet meinaa saada? :)

peesi tälle!
ei naisille oo koskaan hyvä.
Viimeisin pano oli hyvä kroppasen lutkan kanssa mutta en millään saanut mällejä,olisin jatkanut vielä mutta eukko oli ihan puhki ja haukku lopuksi että mun pitää hakea hoitoa vaivaani :)
eipä ole mällittely vaivaa koskaan ollut,eikä ole vieläkään.

Harjoittelua enemmän. Asiaan voi vaikuttaa jos on tahtoa. Jos ei muu auta, niin ostat sille straponin ja käsket käyttämään sitä kun oma vehje ei kauempaa kestä.

[QUOTE="Tinu";30231502]On kyllä aika erikoinen tapaus tämä ap:n mies. Ymmärrän moisen ongelman jollain teinipojalla, mutta jo keski-ikää lähentelevä aikuin mies. Eipä ole koskaan vastaan tullut, usein on sellainen 10-15 min miehet jaksaneet ja tarvittaessa rauhoittamalla tahtia kauemminkin. Pari hirmujyystäjääkin on ollut, jotka voivat vetää jopa toista tuntia yhdellä seisokilla. Tuo oli jo vähän liikaa minullekin.

Varmaan yleisin ongelma on juuri vanhempien miesten potenssi ja sitten nämä minullekin tutuksi tulleet tunnin jyystäjät, joilta ei meinaa nalli napsahtaa sitgten millään. Seisokissa ei noillakaan ole kyllä ongelmaa ollut! :D[/QUOTE]

Oikein löysä ja märkä toosa ei tunnu missään! Se on vähän sama kuin heiluttelisi heppiä uima-altaassa ees-taas.

Tiiän yhen tyypin jolla oli sama ongelma ja se lopulta meni lääkäriin, nii määräsivät jotai puuduttavaa lääkettä ja käskivät käyttää kortsua, niin vähentää pikkuisen tuntoa. Ja tuo "kahen minuutin muna" on siis ihan oikeasti fysiologinen poikkeavuus ja sairaus, ei sille ite mitään voi.

[QUOTE="hey";30232064]Tiiän yhen tyypin jolla oli sama ongelma ja se lopulta meni lääkäriin, nii määräsivät jotai puuduttavaa lääkettä ja käskivät käyttää kortsua, niin vähentää pikkuisen tuntoa. Ja tuo "kahen minuutin muna" on siis ihan oikeasti fysiologinen poikkeavuus ja sairaus, ei sille ite mitään voi.[/QUOTE]

Lääkkiksen perussettiä on piikittää penikseen puudutusainetta ja vedellä tuntitolkulla. Kuuluu opetukseen.

Yhteistyössä