miehellä sukkahousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
man_hose_comp.jpg

Alle sukkahousut ja päälle sarkahousut.Oiva yhdistelmä pakkasella. Tarkenee ihmeen hyvin pakkasellakin,eikä hiostu ilkeästi,jos joutuu tekemään välillä hiki hatussakin töitä.Traktorihommissa hyvä yhistelmä.

• Tykkää
Reactions: Baby2018
mä oon pitänyt jo usean vuoden sukkiksia,oon ulkotöissä ja ne on sopivan ohuet ja lämpöiset jalassa. ja sitä paitsi,mitä se on keneltäkään pois jos mies niitä käyttää?

:laugh: Minun miehelleni ei kuulu sukkahousut!!!Eijeijeiiii.. Mun oma mies on mies, joka saakin olla omasta tahdostaan mies. Tulee mieleen sukkahousuja käyttävästä miehestä öljytty bodari:/ joka ehkä meikkaa ja muutenkin on naisellisen oloinen. Okei, sää se olla sitte sellanen ihminen. Mutta mun mieheksi ei sillon oo sillä asiaa ja kierrän kyllä tooosi tosi kaukaa!!! :wave:

Samoin nainen on meijän perheessä nainen, ja täysin ylpeä ja tasa-arvoinen siitä :hug:

Tuntuuko siltä että tässä ketjussa on tavallista enemmän miehiä kommentoimassa? Onko ne täällä taustalla yleensäkin lukemassa vai onko nää googletellu sukkahousuaiheisia keskusteluja...?

Musta sukkikset on ihan ok miehellä, vaikka oma mies ei käytä.

muutenkin aika rajoittunut, Petite. Elämlsi taitaa olla aina samaa pakkopullaa. Et taida olla kovin kaunis ja miehesikään ei mikää komistus. Kenties olet vielä hellapoliisi? Sängyssä aina låhetyssaarnanjaa ennenaikaisen si**ensy**syn kera. "Mitäs se muille kuuluu?" No mitäs sitä tulet tänne mainostamaan, ei se ketään kiinnosta. Etsi itsellesi elämä tai käperry pieneen koloosi.

mä oon pitänyt jo usean vuoden sukkiksia,oon ulkotöissä ja ne on sopivan ohuet ja lämpöiset jalassa. ja sitä paitsi,mitä se on keneltäkään pois jos mies niitä käyttää?

Jep, kyse ei ole varmaankaan mistään pitsihapsuisista kiiltosukkiksista joita miehille tehdään, kuten useimmat näemmä kuvittelevat.
Sukkikset on ohuet ja siten paljon paremmat kuin pitkikset talvisin ja siten mukavammat pitää

[QUOTE="vieras";22178698]Meidän perheessä mies käyttää rintaliivejä koska olemme niin moderneja ja tasa-arvoisia.[/QUOTE]

Ja se liittyy tähän topikkiin...miten?

Yhden miehen tiedän, joka käyttää sukkiksia päivittäin. Kuulemma oli mukavat päällä. Kyllä mä periaatteessa ymmärtäisin ton lämpimyysnäkökohdan, jos mies käyttäis sellaisia paksuja puuvillasukkiksia kalsareiden ja sukkien sijaan. Eli ihan samasta syystä kuin pikkupojille sukkikset on kätevämmät, ei nilkka pääse vilkkumaan...

Mutta itse inhoan (vaikka nainen olenkin) noita ohkaisia sukkiksia niin, että yritän niiden käyttöä välttää viimeiseen asti. Eli vain mekkojen/hameiden kanssa käytössä. Naisillekin pitäisi olla parempi valikoima polvisukkia tms. että pitkien housujen alle ei tarvitsisi "turhaan" laittaa tollaisia epämiellyttäviä sukkiksia.

aika hyvin noi miehet vaan tunnistaa, ainakin jos esiintyvät naisina. hauska joskus seurata semmoista pitkää rämpsyä, jonka alkuun pistäjänä on ollut ukkeli.
ne on yleensä aina vähän seksiä sivuavia jollain tavoin, yleensä jotain fetissiä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;22178765:
Yhden miehen tiedän, joka käyttää sukkiksia päivittäin. Kuulemma oli mukavat päällä. Kyllä mä periaatteessa ymmärtäisin ton lämpimyysnäkökohdan, jos mies käyttäis sellaisia paksuja puuvillasukkiksia kalsareiden ja sukkien sijaan. Eli ihan samasta syystä kuin pikkupojille sukkikset on kätevämmät, ei nilkka pääse vilkkumaan...

Tuolla ferillon sivuilla ei taideta vaan paksuja puuvillasukkiksia myydä...

Mä oon käsittäny että miesten ei kannattais käyttää sukkiksia, koska ne lytskää tavarat ja heikentää sperman laatua, kun siittiöt joutuu liian kovaan lämpöön (ruumiinlämpö). Ja muutoinkin saattavat heikentää verenkiertoa kriittisillä alueilla.

Näin vastasi muistaakseni se tv-lääkäri katsojakysymykseen miesten sukkiksista. Että älkää miehellenne ostako ainakaan jos ootte lapsentekoaikeissa.

hei, uusi ja vaivaton ehkäisykeino :D

Yhteistyössä