V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä oon pitänyt jo usean vuoden sukkiksia,oon ulkotöissä ja ne on sopivan ohuet ja lämpöiset jalassa. ja sitä paitsi,mitä se on keneltäkään pois jos mies niitä käyttää?
Tuntuuko siltä että tässä ketjussa on tavallista enemmän miehiä kommentoimassa? Onko ne täällä taustalla yleensäkin lukemassa vai onko nää googletellu sukkahousuaiheisia keskusteluja...?
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;22178765:Yhden miehen tiedän, joka käyttää sukkiksia päivittäin. Kuulemma oli mukavat päällä. Kyllä mä periaatteessa ymmärtäisin ton lämpimyysnäkökohdan, jos mies käyttäis sellaisia paksuja puuvillasukkiksia kalsareiden ja sukkien sijaan. Eli ihan samasta syystä kuin pikkupojille sukkikset on kätevämmät, ei nilkka pääse vilkkumaan...
Siis ettekö te palstalaiset tunnista näitä satunnaisia sukkahousufetistien ja kumihanskafetistien maihinnousuja. Ihan kiva palvelus jutella asiasta toki, mutta silti.
Mä oon käsittäny että miesten ei kannattais käyttää sukkiksia, koska ne lytskää tavarat ja heikentää sperman laatua, kun siittiöt joutuu liian kovaan lämpöön (ruumiinlämpö). Ja muutoinkin saattavat heikentää verenkiertoa kriittisillä alueilla.
Näin vastasi muistaakseni se tv-lääkäri katsojakysymykseen miesten sukkiksista. Että älkää miehellenne ostako ainakaan jos ootte lapsentekoaikeissa.