Miehellä tänään synttärit, mitä keksisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"köyhä"

Vieras
Rahat on ihan loppu ja huomenna vasta saan lisää. Jotain kivaa haluaisin keksiä toiselle yllätykseksi kun tulee töistä kotiin. Lahjan saan vasta huomenna ostettua ja kakku tarvikkeisiin ei ole rahaa tänään. Olisiko kellään mitään kivoja ideoita? :)

Käytä mielikuvitusta, minulle ainakin kaikenmaailman krääsä on ihan turhaa. Jos vaikka olet koko päivän äijäsi kotiorja ja taivut miehesi tahtoon tietyissä jutuissa. Olisi paljon mukavampi lahja kuin joku krääsä millä ei tee mitään.

Kun mies/itse tulet kotiin, niin meet heti sen kaulaan suutelemaan (mahdollisesti hepenissä/ tai kauniisti laittautuneena) sanot vaan et "X mä haluun sua nyt heti" tai et sitäkään ja vedät sen kanssas sänkyyn...Jälkeenpäin sanot et sen lahja on uusinta just niinkuin se haluaa myöhemmin illalla. Laita valmiiksi seksin jälkeen napostelu lautanen, pilkottuja hedelmiä,marjoja, voileipää, kahvia, mehua, jotain hyvää tai alkoholia. Tee itse kortti tai sarjakuva.

Seksin antaminen on tylsä lahja, annan mielummin miehellesi omaa aikaa, jos miehesi tykkää jääkiekosta niin osta sille huomiselle joku matsi urhoTVltä ja siihen kaveriks parit oluet.

Itse arvostaisin ihan kympillä kaikkea muuta kuin sitä iänikuista krääsää. Mielestäni täällä on ollut hyviä ehdotuksia ja jos tosiaan muutenkin yhteinen aika on kortilla voi se olla paras lahja pitkään aikaan, että saa naisen kanssa olla kahdestaan, kattoa leffoja ottaa rennosti, pikkuisen juomaa ja syömistä niin kyllä hermot lepää. Taas jaksaa painaa pitkää päivää.

Kuumimmat

Yhteistyössä