Miehellä tänään synttärit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono vaimo

Vieras
.. Ja mä oon pilannut koko viikonlopun. Hitto soikoon. Väsytti niin paljon aamulla etten herännyt vauvan itkuun. Toinen pyysi kaksi kertaa että voinko mennä ja mä oon koomassa. Pahotti mielensä tietenkin ja meni vaihtamaan vauvan pöksyt ja jotain kitisi siinä niin sanoin "ole hiljaa". Nukahdin ja kun heräsin niin mies oli jo mennyt töihin..

Nyt olin tekemässä sille synttäriruokaa kun huomasin että majoneesi oli mennyt vanhaksi (vittu) ja koko ruokalaji oli mennyt pilalle. Ja en kerkeä tehdä uutta!

Lahjaa ei ole kun lahja oli synttäriviikonloppu mihin kuuluu jalkahierontaa, päähierontaa, vapautus vaipanvaihdosta (katso ylös) ja yöheräämisistä. Ja eilinen meni ihan pyllylleen jo.

JA koriste kakun päälle. Mun piti hakea mies tänään töistä mutta autoa ei olekaan niin en pääse ja se on ihan hiilenä siellä. Huoh.

Kertokaa arvoisat mammat miten voin hyvittää tämän hiton päivän jonka olen jo laadukkaasti pilannut ja toinen on totaalisen raivona. Mä vaan onnistun pilaamaan kaiket tärkeät jutut!

lakkaat yrittämästä niin kovasti ja relaatte yhdessä illan ja hoidat ne hommat vaik huomenaamuna... mä olen myös totaalinen tuhotykki, aina pilaan kaiken, yleensä olen liian kännissä tms, riippuen pilattavasta aiheesta...

Mä olen vähän samanlainen. Olenkin miettinyt, että enkö mä osaa ottaa muita ihmisiä huomioon ts. olenko niin itsekäs.

Pyrin tietoisesti tästä asioiden pilaamistaipumuksestani eroon. Tiedä sitten miten se onnistuu... mitään pilattavaa ei varsinaisesti ole hetkeen ollutkaan.

Voi herranen aika sentään. Onko miehesi vielä parikymppinen kakara.

Siis jos hän oli tänään menossa töihin ja muutenkin piti nousta jalkeille, niin miten se lapsen vaipanvaihto siinä aamutoimien lomassa voi rasittaa ukkelia niin, että tarvii vetää herne nenuun. Kamalaa kun täytyy omaa lasta hoitaa.

Tuosta sinun lahjastasi, se on ihan mukava ja toisen huomioon ottava, mutta ihan totta onko miehesi vielä ihan keskenkasvuinen. Jos nyt joutuu omaa lastaan hoitamaan synttäriviikonloppuna, niin ei se nyt maata kaada.

Laitat kakkuun jotain koristusta mitä kaapista löydät, ei sen tarvitse olla täydellinen. Tärkeintä on se kakun tekeminen ja muistaminen.
En ymmärtänyt kun sanoit, että sinun pitää hakea mies töistä, mutta ei ole autoa. Miten miehesi pääsi töihin, missä auto on ?

Ja tilaa vaikka pitsaa tai jotain kotiin. Se on ihan hyvä herkutteluruoka sekin.

Ja sinä et todellakaan ole tehnyt mitään väärin, miehesi asenne elämään on jostain syvältä

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
Jep. Mä en käsitä miten mä teen sen aina. Pitäs lähteä pikkujouluihin niin ei saan aikaan ison riidan vaikka ei ole mitään syytä riidellä ja kumpikin jää mököttämään kotiin. etc.
Muuten onnistun miellyttämään ja yllättämään miestäni, mutta jouluina, synttäreinä oon kylmin ikinä. aaargh. Syömään ei päästä, kun on pienen pieni vauva ja ravintelit ei ole sunnuntaina täällä meillä päin kauan auki ja tyyppi pääse vasta illalla töistä.

On vaan niin paha mieli kun kaikki heittää härän pyllyä vaikka haluaisi että toisella olisi maailman parhaat synttärit. Miksen mä tehnyt mitään suunitelmia aikasemmin? Järjestänyt lapsenvahtia ja varannut ravintolaa ja vienyt elokuviin tai ostanut edes lahjaa?!

höh,ompas sulla herkkä mies ku ei arjen päälle ymmärrä,arkea on lapsperheessä myös synttärinä.ja älä yritä liikaa,ku yrittää liikoja ni myös pilaa kaiken helpommin.mä olisin luultavast tehny vaan perus kotiruuan ja ollu ilonen oma itteni ja antanu jonku pikkulahjan mist mies tykkäis ja illalla se kunnon pano missä miehen ei tarvi muuta tehä ku nauttia....

[QUOTE="Jaana";26299832]Voi herranen aika sentään. Onko miehesi vielä parikymppinen kakara.

Siis jos hän oli tänään menossa töihin ja muutenkin piti nousta jalkeille, niin miten se lapsen vaipanvaihto siinä aamutoimien lomassa voi rasittaa ukkelia niin, että tarvii vetää herne nenuun. Kamalaa kun täytyy omaa lasta hoitaa.

Tuosta sinun lahjastasi, se on ihan mukava ja toisen huomioon ottava, mutta ihan totta onko miehesi vielä ihan keskenkasvuinen. Jos nyt joutuu omaa lastaan hoitamaan synttäriviikonloppuna, niin ei se nyt maata kaada.

Laitat kakkuun jotain koristusta mitä kaapista löydät, ei sen tarvitse olla täydellinen. Tärkeintä on se kakun tekeminen ja muistaminen.
En ymmärtänyt kun sanoit, että sinun pitää hakea mies töistä, mutta ei ole autoa. Miten miehesi pääsi töihin, missä auto on ?

Ja tilaa vaikka pitsaa tai jotain kotiin. Se on ihan hyvä herkutteluruoka sekin.

Ja sinä et todellakaan ole tehnyt mitään väärin, miehesi asenne elämään on jostain syvältä[/QUOTE]

Ei se lapsenhoidosta valittanut tai ei ikinä valita. Hänhän se hoitaa aamun ensimmäisen vaipanvaihdon ja yleensä yölläkin vaihtaa. Ja sen takia lupauduin että minä teen sen tämän viikonlopun ja toinen kun yritti herättää niin tulee tyly vastaus. Maailman kultasin ihminen se on ja mä se joka olen keskenkasvunen idiootti..

Jep. Mä en käsitä miten mä teen sen aina. Pitäs lähteä pikkujouluihin niin ei saan aikaan ison riidan vaikka ei ole mitään syytä riidellä ja kumpikin jää mököttämään kotiin. etc.
Muuten onnistun miellyttämään ja yllättämään miestäni, mutta jouluina, synttäreinä oon kylmin ikinä. aaargh. Syömään ei päästä, kun on pienen pieni vauva ja ravintelit ei ole sunnuntaina täällä meillä päin kauan auki ja tyyppi pääse vasta illalla töistä.

On vaan niin paha mieli kun kaikki heittää härän pyllyä vaikka haluaisi että toisella olisi maailman parhaat synttärit. Miksen mä tehnyt mitään suunitelmia aikasemmin? Järjestänyt lapsenvahtia ja varannut ravintolaa ja vienyt elokuviin tai ostanut edes lahjaa?!

Onks sulla jotain traumoja lapsuudesta/nuoruudesta liittyen synttäreihin/pyhiin? Usein se kaava jää päälle, eikä osaa olla ja nauttia myöhemminkään, kun se tuttu tunne nostaa päätään..

Ja siitä autosta. Meillä ei ole autoa, vaan meidän piti saada täksi illaksi se lainaan että illalla rattaat siskolta meille. Ja yleensä mies pyöräilee töihin, mutta tänään käveli sen 8km että tulen hakemaan illalla..

Yhteistyössä