miehelle 30wee lahja!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
mitä ihmettä mä keksin miehelle 30-vuotis lahjaksi?? siis jos rahaa ois paljon niin keksis sitä vaikka mitä..mutta noin 60euroa sia maksaa.mitä te muut ootte ostanu miehille lahjaksi?

Minä ostin aikanaan omalle miehelleni 30vee lahjaksi niksauttajalle lahjakortin kun silloin kärsi niin kovista selkävaivoista eli ei kovin romanttista, mutta ajoi asiansa enemmän kuin hyvin, miehellä meinaan vaivat parani. Kavereille on hankittu mitä milloinkin elämäntilanteen tai harrastusten mukaan, remonttitavarasta kalastusvälineisiin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Reinot, ja vastaavasti 30v naiselle Ainot.[/quot
oli kerran puhetta noista reinoista..sano sillon että ei oikein tykkää ja tuskin tulis muuten käytettyä kuin partsilla tupakilla käydessä..

yhdelle miehen kaverille halusivat miespuoliset viedä lahjaksi kottikärryt jotka laitettiin täyteen kaljaa ja sitten päällimmäisenä oli maailman karseimmalla kuviolla olevat kalsarit ja aluspaita joka onnettoman sankarin päälle tietty puettiin. Tosin juhlissa oli kovasti hauskaa kun oli se kottikärryllinen kaljaa boolin lisäksi, sankari tykkäs, että kalsongit oli lämpimät ja muistoksi ja todelliseen tarpeeseen jäi kottarit.

Yhteistyössä