Miehelle huomenlahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Antakaa vinkkejä mitä voisin ostaa tulevalle aviomiehelleni huomenlahjaksi. Mikään pakko ei ole mitään hankkia, mutta haluaisin kuitenkin. :) Hän ei käytä mitään koruja tai kelloja, joten jotain muuta pitäisi keksiä.

Mulla oli polttarit viime vkl ja tytöt käytti mua erotiikkaliikkessä, ja sieltä sain hommata miehelle jotain jotain. Ja selvennän nyt heti että siellä oli muitakin tuotteita ku niitä kumisia jormia :). Oikeesti yllätyin, ku en ollu aikasemmin käyny. Ja sit jouduin sille askartelemaan kortin. Eli siis se mitä sieltä hommasin ja kortti on huomenlahja tai ainakin yx lahja :D. Tässä oli yx esimerkki huomenlahjasta :D :D

Toi ovikyltti vois oikeasti olla aika hyvä. Tosiaan otan mieheni sukunimen kun mennään naimisiin ja en ois ite osannu ajatella tota. :)

Hyvä toi Kioton ehdotus myös, mutta jos sellaseen liikkeeseen joskus ostoksille menee, niin haluaisin mennä miehen kanssa yhdessä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toi ovikyltti vois oikeasti olla aika hyvä. Tosiaan otan mieheni sukunimen kun mennään naimisiin ja en ois ite osannu ajatella tota. :)

Hyvä toi Kioton ehdotus myös, mutta jos sellaseen liikkeeseen joskus ostoksille menee, niin haluaisin mennä miehen kanssa yhdessä. :D

Mä oisin kans tuota ovikylttiä ehdottanut. Ostin itse sen huomislahjaksi kuukausi sitten :heart:

Juu, kyl mäkin aattelin joskus mieheni kanssa samaisessa liikkeessä pyörähtää...
Ja ovikyltti meillä jo on... Mies kosi mua sen kanssa :)

Aika ihanasti miettiny kioton mies kosinnan. :)

Mistä noita ovikylttejä saisi? Kultasepänliikkeistä?

Kylttejä löytyy ainakin täältä. http://www.katjam.fi/galleria.phtml?cat=kyltit

Itse tilasin huomenlahjaks muotokuvan (miehestä ja minusta). Valitsin kuvaks sellasen hauskemman puoleisen otoksen jota katellessa tulee muistot mieleen. =) Mies tykkäs lahjastaan.

Yhteistyössä