N
"Nih"
Vieras
Älkää ihmiset tehkö lapsia, elämä on huikeesti vapaampaa ilman. Saa tulla ja mennä miten lystää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joo toi oli helppo pv ku oli ruuat valmiina, ei tarvinnut muut kuin syöttää lapset ja siivoilla, loppuaika oli lasten kanssa oleskeluaminkä ei pitäisi olla kovin vaikeaa kai?
Jos ihminen pesee pyykkiä jok pv. käy kaupassa joka pv.. imuroi joka pv niin mun mielestä se kyllä kertoo kovasti ettei ole elämänhallinta kunnossa, ja ei tosiaan oo ihme jos väsyy.. Tosin vaikka tekisin kaikki noi mainitsemasi asiat joka ikinen pv aikaa noihin ei menisi kuin 4-5h![]()
4v osaa muuten jo itse käydä suihkussa, pienempää ei voi ihan hirmu useiin pestäonko e muuten kotityö jos käy laste kanssa saunassa
![]()
onneksi tuohon vähättelyyn ei muut syyllistyTokihan kerran viikossa tehtävä vessan pesu tai kerran kuukaudessa tehtävä saunan pesu on huomattavasti rankempaa kuin vaikka päivittäin tehtävä halkojen hakkaus ja lämmitys
Ja en nyt tiedä mutta kovasti tuntuu että tuo emäntä nauttii siitä kun pääsee ostelemaan lapsille vaatteita
ps: sitten kun emäntä on joskus töissä niin meidän suhteessa on selviö että minä hoidan kotia ja lapsia enemmän kuin hän..
Ei tarvitse anoatietää vallan mainiosti että voi ottaa vapaa aikaa jos siltä tuntuu..
Hän myös osaa kunnioittaa minun väsymystäni samoin kuin minä osaan kunnioittaa hänen väsymystään, en hetkeäkään epäile että kotona olo ei olisi "rankkaa" henkisesti jos ollaan kotona vuodesta toiseen, Fyysisesti raskasta siitä ei saa tekemälläkään toisin kuin monet työt ovat..
JOS KYSEESSÄ ON NORMAALILAPSET EIKÄ MARGINALITAPAUKSET JOITA TÄSSÄKIN KETJUSSA ON ESITELTY
Juuri sun kaltaisten naisten takia en yhtään ihmettele että avioero lukemat ovat niin korkeat sä kun et selvästikkään arvosta mitään muuta kuin mitä itse teet, etkä varmastikkaan kykene olemaan tyytyväinen ennen kuin mies synnyttää lapsen imettää ja hoitaa hänet 100 prosenttisesti, samalla tienaten 5000/kk toisella kädellä hoitaen KAIKKI kotityöt ja miesten työtSamalla kun sinä voit kirjoitella kaksplussan nettipalstalle viestejä joiden sisältö on suunnilleen mieheni on sika itse olen täydellinen..
Tai jopa kolmattaAika moni nainen saa itseään syyttää valinnoistaan.
miten sä voit laittaa miehen viaksi jos itse teet saman virheen monta kertaa´?
Kyl sen 1 lapsen kanssa pitäis jo oppia millaien miehen on saanut
Kyllä jos mies on osoittanut 1 lapsen kohdalla ettei häntä kiinnosta kuka käskee jatkamaan suhdetta tämän miehen kanssa? Tai varsinkaan tekemään 5 lasta lisää?
Sä vaikutat ihmiseltä joka ei pysty ottamaan vastuuta omista ratkaisuistasi?
Sä vaikutat ihmiseltä joka ei pysty ottamaan vastuuta omista ratkaisuistasi?
Vastataan nyt vielä kerran trollille
En kestä ihmisiä joilla on vaan 1 totuus ja jotka eivät selvästikkään nää omaa napaa kauemmaksi .
Mielipiteet eriävät ja itse ainakin yritän perustella mielipiteeni, en väitä että minun mielipiteeni on absoluuttinen totuus niinkuin sinä teet.
Viitsikö kertoa missä olen puhunut itseni pussiin?
Ja ei muuten ole tarvinnut vielä koskaan vetää vaimorukalle raivareita tekemättömistä kotitöistää tai oikeastaan mistään muustakaan..
Kerros muuten vielä miten ihmeessä se ei ole naisen vika jos tekee saman virheen kerta toisensa jälkeen?
Kosittu on mut ei vielä ehditty alttarille..