Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mun mielestä, jos toisen painonnousu häiritsee, siitä pitäisi sanoa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, niin, että painon pudottaminen olisi vielä helppoa. mutta sanoa pitää.
Miksi pitäisi sanoa kumppanin painonnoususta, tai miksi se ylipäätään häiritsisi? Ei painoa pidä pudottaa muiden vuoksi vaan itsensä.
No kyllähän se painonnousu häiritsee, ei kukaan ole niin Jeesus että kaiken ottaisi hyvällä vastaan miten toinen muuttuu.
Minkä kaiken? Painonnoususta tässä vaan puhutaan, ei sen kummemmasta muuttumisesta. Mun mielestä kumppanilla ei ole mitään oikeutta sanoa/haukkua toisen kiloista, siinä vaiheessa kun asianomainen kokee ne häiritseväksi, niin hän tekee asialle jotain.
Mun mielestä taas kumppaniaan tulee kunnioittaa edes sen verran että pitää itsestä huolta. Kyllä se painonnousu häiritsee moniakin eikä ole mikään pikkujuttu jo terveydenkin kannalta, ja kyllä siitä saa sanoa, ei sille sitten voi mitään jos tuntuu pahalta mutta ehkä se sanominen herättää huomaamaan että juu, muututtu on eikä todellakaan hyvään suuntaan.