miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

kaverit kyllä pitää aina kaverin puolia.
yöksi voi tulla kotiokkin.
kun olin 18 tein tollasta useinkin ja aina kaverit piti mun puolia. sääli sitä poikaa...noh nyt on järkee jo päässä.
yleensä pettämisestä jää kiinni. toivottavasti saatte asian puhuttua ja toivon ettei mitään ole tapahtunut. älä nyt anna miehen soittaa sille kaverilleen. kysele ihan outojakin kysymyksiä siltä ja katso antaako miehesi samoja vastauksia. liikaakin samat tarinat on valhetta..kuulostaa turhan sovitulta tarinalta.

kyllä sä huomaat miehestäs jos se valehtelee.. mä ainakin huomaisin.. jossain kohtaa ne paljastaa itsensä.. ne ei ole niin fiksuja.. usko pois.. siis kysele ja sano, että sulla on tosiaankin oikeus kysellä kun tommoisen tempun on tehnyt

Aivan varmasti on pettäny, kai se nyt muuten olis vastannu puhelimeen tai soittanu. Minun mies jos tekis noin niin mitkään selitykset ei kelpais..... Tosi kurja juttu vaan ap n puolesta.

Mua jäi vaivaamaan et missä tämä työkaveri asuu? Oliko tulossa sieltä kävellen, kun näki teidät? Miksi ei oo soittanu heti kun on heränny? Näki kumminkin et sä oot soittanu monta kertaa?

voimia ap :hug:

ja jos apn ukko on ollu täys mulkku niin nyt rakkaat siskot älkää kettuilko aplle, on hällä siin tilanteessa muutenki ihan riittämiin. muistetaan et ollaan tukena, pliis.

Keskustelkaa nyt ihan rauhassa. SAno miehelle, että haluat ehdottomasti rehellisyyttä. Ei yhtäkään valhetta, jo lapsenkin takia. Minusta ehdottomasti hyvä "tyyli" olisi soittaa heti kun herää jostain, jos on kerta puhetta ollut että tulee kotiin yöksi.

No jopas oli tapahtunut ja kaikenlaista. Täällä kun kaksplussalla aina silloin tällöin käy, niin viikonloppuisin aina saa lukea tällaista. On se helvetti, on se helvetti

Meillä ei toimis,kumminkaan päin!
Me on puhuttu paljon tuollaisesta ja on selvää että kotiin tullaan aina,meiltä on kotiin kaupungista matkaa 30km. Ja jos johonkin meinaisi yöksi niin SOITTAA PITÄÄ AINA,OLI SITTEN MISSÄ KUNNOSSA TAHANSA!
Tosin,me viestitellään myös silloinkin jos jompi kumpi on jossain juhlimassa.(ja kuten töissä tai jossain muualla kuin kotona niin txt vaihtuu tiheään) :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
täällä mä, kone vaan sekoilee :/
joo soitan kyllä viä tänä päivänä sille sen työkaverille kenen luona oli mukamas ollu...ja saan kyllä tietää totuuden...
niin oli ollut yhen työkaverinsa luona yötä mukamas, ja sammunut sinne....mutta tämä selviää vain että soitan kyseiselle tyypille

meinaakko et kertoo totuuden sulle??hoh hoi.. :o

jos se on siitä lähikuppilasta bongannut jonkun paikallisen pubiruusun ja mennyt sen luo panemaan. Ajatellut mennä aamusta loiventavalle mutta nähnytkin teidät siinä sattumalta.

tää juttu haiskahtaa!jos olisi ollut työkaverilla yötä,
olisi taatusti soittanut kotiin herättyään...
Ja olisi samalla saanut "alibin" jos ap olisi pyytänyt tätä työkaveria
puhelimeen...

Minusta tuossa tilanteessa on jo melkeinpä se ja sama oliko ollut vieraissa vai ei. Minusta on ihan kauhea loukkaus toista kohtaan jo se että
A.) ei ilmoita jos alkuperäinen suunnitelma muuttuu
B.) ei eilmoita jos ei tule yöksi kotiin
ja ennenkaikkea C.) Ei vastaa puhelimeen vaikka on nähnyt että toinen soittaa koko ajan ja on varmasti hädissään
ja vielä D.) Tuollasen tehtyään löytyy baarin ovelta eikä kotiovelta.

Joku on ihan selvästi nyt tärkeämpää kuin oma perhe ja onko sillä sitten niin loppujen lopuksi väliä onko se viina, kaverit vaiko toinen nainen. Tärkeysjärjestys on tullut jo selväksi, ja jos perhe ei ole aikuiselle miehelle ykkönen, niin sitten saa alkaa minusta miettimään olisiko elämä helpompaa sen oikean ykkösen kanssa. Vai kuinka moni teistä plussalaisista on valmis tekemään samalla tavalla kuin ap:n mies, lähtemään baarista mitään ilmoittelematta vähän jatkoille, olemaan yötä jossain muualla eikä edes perheelleen vastaa puhelimeen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
puhelimeen...

aivan!!v***u mä en kyl uskois jos mulle yritettäs selittää et on ollu kaverilla yötä!haloo..omaki koti on ni miks vääntyä kaverille!!!
ja tuskin tää työkaveri/kaveri on niin "akka" et rupee vasikoimaa kaveriaan,just joo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
puhelimeen...

aivan!!v***u mä en kyl uskois jos mulle yritettäs selittää et on ollu kaverilla yötä!haloo..omaki koti on ni miks vääntyä kaverille!!!
ja tuskin tää työkaveri/kaveri on niin "akka" et rupee vasikoimaa kaveriaan,just joo :whistle:

Totta turiset!

Meillä ukko kans teki muutaman kerran tollain.. Sitten sanoin sille et selitykseksi ei enää kelpaa et "sammuin sinne kaverille". Ja sanoin että en rupea sietää ihan mitä paskaa tahansa, vaikka kuinka sitä rakastan. Nykyään osaa lähteä baarista kun siltä tuntuu.

Yhteistyössä