miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Millamagia:
Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:
:hug: :hug: :hug: :hug:
ei todellakaan kaikki miehet petä. enemmistö pettäjistähän on naisia, siltikään kaikki naiset ei petä.
miehesi poissaolo on kyllä outo,MUTTA se voi olla aivan viaton mies puolisen kaverin luona ollut!se että noin "häviää"
ei välttämättä tarkoita että pettää, siinä voi nyt olla jokin ihna muukin juttu.
mutta jos minun mieheni olisi noin poissa, epäilisin heti (niinkun varmaan kaikki naiset) vaikka mieheni ei olekkaan pettäjä tyyppiä

ei ole olemassa ei pettäjä ja pettäjätyyppi....kuuules jos joku aivan järistyttävän upea nainen tarjoaisi humalaiselle miehellesi seksiä niin kyllä veikkaan että se lähtis mukaan.

Voi kuule onpa tarjonnutkin, ennen minua ja minun aikanani.Ihme kuitenkin että olin ensimmäinen jonka kanssa tuo äijänketale hyppäs sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannan oman korteni kekoon ja kerron lyhyesti oman tarinan. Ja kaikille tiedoksi, että minä olin se pettävä osapuoli (siis nainen)

Täällä lukee aina näitä vastaavia juttuja, "ettei meidän reino petä, ei ole tilaisuutta, eikä haluakaan" Mistä te oikeasti tiedätte mitä se miehenne haluaa?? Miettikääpä oikeasti asiaa. Ihminen on katala eläin.
Mä itse petin ex miestäni melkein kolmen vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti, saman miehen kanssa. Tilaisuuksiahan kyllä tuli. Milloin nähtiin oman kauppareissuni yhteydessä, milloin mennessäni baariin. Mikäs sen kätevämpää kuin lähteä vähän aiemmin baarista taksilla toisen miehen luo ja sitten "säädylliseen" aikaan kotiin... Kyllä niitä tilaisuuksia oli ja tuli, eikä oma silloinen mies tiennyt asiasta mitään. Kolmen vuoden aikana sattui ja tapahtui kaikenlaista, eikä miehelläni siis mitää tietoa mun touhuistani. Yritin välillä oikeasti unohtaakin sen mun salarakkaani, mutta sitten hän aina otti uudelleen yhteyttä ja se oli menoa se.

Lopulta päätin tehdä asialle lopun ja kerroin rehellisesti ex miehelleni mitä olen hänen selän takanaan touhunnut ja ryhdyin etsimään itselleni uutta asuntoa. Nykyään asutaan entisen salarakkauteni kanssa yhdessä.

Sen vain kerron, että älkää naiset olko liian sinisilmäisiä miehiänne kohtaan. Tiedän erään tuttava miehen, joka on kolmen lapsen isä ja kulissit on täydellisesti pystyssä, mutta kaupungilla varmaan 2/3 ihmisistä tietää mitä hän touhuaa vaimonsa selän takana.

Niin, no minä nyt satun tuntemaan oman mieheni ja tiedän että se ei ole ihminen joka pettää. Ja sillä ei oikeesti niitä tilaisuuksiakaan oikein ole.
Olen mäkin kokenut exän kohdalla pettämistä. Se ukko petti mua ja sitten mä sitä, että kyllä mä tiedän miten se homma toimii.
Mutta nykyiselle pettäminen ei ole vaihtoehto. Ollaan kyllä puhuttu nämä asiat selviks ja luottamus on molemminpuolinen.

Enkä todellakaan ole mikään sinisilmäinen. Mä vaan tiedän, että se ei mua petä. Vaikka se voi joillekin teille olla mahdoton ajatus.
Se ei ehdi pettään kauppareissulla, ei ajele taksilla yhtään mihinkään naissseurassa ilman että mä tiedän, töissäkään se ei voi pettää. Omia menojakaan sillä ei juurikaan ole. Jos se käy baarissa ilman mua, se on siellä mun työkavereiden kanssa.

Mut herranjestas, sehän on nytkin lätkämatsissa. Vai onko sittenkään? Perskule, sehän taitaakin olla panemassa jotain muuta akkaa, kun matsikin loppu jo ainakin 5 minuuttia sitten!
Tai sitten ei ole. Se ei vaan ole sellainen ihminen joka kykenee siihen. Niitäkin onneksi vielä on tässä maailmassa jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.
Naiset on hirveen sinisilmäisiä.

mitäs työtä tää mies sitten teki kun iltavuoro loppui 2h aikaisemmin kuin piti?

Alkuperäinen kirjoittaja Millamagia:
Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:
:hug: :hug: :hug: :hug:
ei todellakaan kaikki miehet petä. enemmistö pettäjistähän on naisia, siltikään kaikki naiset ei petä.
miehesi poissaolo on kyllä outo,MUTTA se voi olla aivan viaton mies puolisen kaverin luona ollut!se että noin "häviää"
ei välttämättä tarkoita että pettää, siinä voi nyt olla jokin ihna muukin juttu.
mutta jos minun mieheni olisi noin poissa, epäilisin heti (niinkun varmaan kaikki naiset) vaikka mieheni ei olekkaan pettäjä tyyppiä

ei ole olemassa ei pettäjä ja pettäjätyyppi....kuuules jos joku aivan järistyttävän upea nainen tarjoaisi humalaiselle miehellesi seksiä niin kyllä veikkaan että se lähtis mukaan.

On muuten tarjonnut munkin ukolle. Vaan eipä lähtenyt mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Lopettakaa nyt tämä vohkaaminen jo, asianomainen ei ole neljään sivuun ollut mukana keskustelussa ja melko hurjaksi on taas touhu käynyt.

Niin, ja on kyllä aika turhaa väitellä pettääkö jonkun mies vai eikö petä. Mutta ei tässä nyt mitään hurjaa minusta vielä ole ollut, tuota turhaa väittelyä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.

Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.

täällä taas...nukuttiin tossa niin en ollut koneella...monet on kyllä sitä mieltä että ollut naikkosella yötä...ja mäkin oon vähän sen puoleen kallistunut!...mutta mitä mä teen...oon nyt raskaana taas, toukokuussa vaavin pitäs syntyä... mies väittää vaan olleensa siellä työkaverillaan, vielä en oo ottanut yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
täällä taas...nukuttiin tossa niin en ollut koneella...monet on kyllä sitä mieltä että ollut naikkosella yötä...ja mäkin oon vähän sen puoleen kallistunut!...mutta mitä mä teen...oon nyt raskaana taas, toukokuussa vaavin pitäs syntyä... mies väittää vaan olleensa siellä työkaverillaan, vielä en oo ottanut yhteyttä.

niin mitä sä teet?
ota hyvä ihminen niistä asioista iha oikeesti selvää!!
en tiiä,mä oon vaa sitä mieltä että joku "tärkee" syy on ollu sun miehelläs ku ei tullu kotiin.ja minä en ainakaa uskos sitä työkaveria vaikka se sanois et täällä se oli,se pitää pystyy jotenki muutoin todistaa!

ja mies on kyllä sanonut että sanoo sit ihan suoraan jos on pettänyt ei ala salaileen, siis on sanonut tän ennen tätä tapausta ja selvänä.

hei herää iha oikeesti!
ei se välttämättä nii helppoa ole sitä myöntää vaikka se nuin on joskus sanonukki,tottakai se susta välittää jne. ni se ei sen takia välttis haluu sanoo totuuttaa ettet sä joutus pettyyn! :/

Uskotko että oikeasti kertois sulle totuuden kun on kännipäissään sortunut vieraaseen? Kyllähän selvinpäin voi lupailla kun silloin ei pettäminen tunnu mahdolliselta, mutta kännipäissä sitä ajattelee vähän toisin...

ja mies on kyllä sanonut että sanoo sit ihan suoraan jos on pettänyt ei ala salaileen, siis on sanonut tän ennen tätä tapausta ja selvänä.
hmm..sanoiskohan kuitenkaan?mitäs jos sanois pettäneensä?miten siitä eteenpäin?voimia sulle kuitenkin :hug:

Mies ihan selvästi haluaa jatkaa kanssasi ja kun kerta lapsiakin ja lisää tulossa, niin haittaako että mies nyt hairahtui johonkin naikkoseen. Sanot vaan sille, että sai nyt olla viimeinen kerta, mutta ymmärrät että näitä sattuu, mutta tämän kerran vaan annat anteeksi. Teillä on varmasti muuten hyvä suhde, ei se tähän kaadu. Tsemppiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Saattoipa olla. Mut eipä tämä tapahtuma vaikuta mitenkään muhun. Kun tosiaankaan kaikki miehet ei petä.

Tai osaavat tehdä sen tosiaankin salassa.

Näin! Kyllä KAIKKI miehet pettää, mut naiset ei halua uskoa sitä, ovat sinisilmäisiä, niinpä miehet saa rauhassa touhuta..

Perustan väitteeni sille, että tunnen satoja miehiä, ja kaikki ovat sanoneet että ovat pettäneet.

niin ja vaikkaon pettänyt se ei tarkoita että pettää kaikkia.. näin se vaan on.

On huomattavasti helpompi sanoa noin, kun mitään ei ole tapahtunut, mutta sitten "tosipaikan" tullen- oman vaimon edessä totuuden sanominen voi olla vaikeampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Mies ihan selvästi haluaa jatkaa kanssasi ja kun kerta lapsiakin ja lisää tulossa, niin haittaako että mies nyt hairahtui johonkin naikkoseen. Sanot vaan sille, että sai nyt olla viimeinen kerta, mutta ymmärrät että näitä sattuu, mutta tämän kerran vaan annat anteeksi. Teillä on varmasti muuten hyvä suhde, ei se tähän kaadu. Tsemppiä!!
itse en ainakaan antaisi [/b]ikinä pettämistä anteeks,se ois eron paikka ainakin meillä..

Voi olla, että miehesi puhuu totta tai voi olla, että hän valehtelee. Ehkä hänelle on suuri kynnys myöntää hairahdus ja pitää kiinni väitteestään. Ehkä hän puhuukin totta, että on ollut kaverillaan. Itse tiedät voitko luottaa mieheesi. Vaikeita asioita nämä. Vaikka olisi luvannut mitä, niin lupaus on silti helppo rikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä.:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:

Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.

niin ja mä tiedän 100% että mieheni ei petä ainakaan työaikana =)

Yhteistyössä