V
vieras
Vieras
Mä luulen, että ap:n mies yritti tehdä vaimoaan vähän mustasukkaiseksi. Pidätkö ap miestäsi itsestäänselvyytenä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Minä.:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja jep:En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.
Naiset on hirveen sinisilmäisiä.
Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.
niin ja mä tiedän 100% että mieheni ei petä ainakaan työaikana =)
Jos miehen kanssa tahtoo pettää (firmassa ei ole yhtään naista) niin siinäkö pettäkööt, silloin suhteellamme ei ole ollut tulevaisuutta muutenkaan. Miehen työpaikka on n.500metrin päässä joten voin esimerkiksi JOS haluaisin mennä milloin van kiertelemään sinne ja katsomaan esim uutta pöytä/laude/sohva mallistoa sinne.Eli voisin olla vaikka päivät mieheni työpaikkalla JOS tahtoisin, eipä olis pitkä matka kävellä sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Minä.:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja jep:En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.
Naiset on hirveen sinisilmäisiä.
Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.
niin ja mä tiedän 100% että mieheni ei petä ainakaan työaikana =)
Jos miehen kanssa tahtoo pettää (firmassa ei ole yhtään naista) niin siinäkö pettäkööt, silloin suhteellamme ei ole ollut tulevaisuutta muutenkaan. Miehen työpaikka on n.500metrin päässä joten voin esimerkiksi JOS haluaisin mennä milloin van kiertelemään sinne ja katsomaan esim uutta pöytä/laude/sohva mallistoa sinne.Eli voisin olla vaikka päivät mieheni työpaikkalla JOS tahtoisin, eipä olis pitkä matka kävellä sinne.
mulla ei ole sitäkään matkaa mieheni työpaikalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Puhut asiaa. :flower: Jotenkin ihan kuvottava ketju.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Yhtä ikävää on se, että aika moni kirjoittaa tyyliin ''Sun mies on ollut toisen naisen kanssa'' ja perusteluna on: ''Niin munkin exä aikoinaan petti mua''
Mitä jos yritettäis olla laittamatta ap:n päähän kaikenlaisia mielikuvia siitä MITÄ viimeyönä on oikeesti tapahtunut? Aina on mahdollista ettei mies olekaan pettänyt vaan on maannut sammuneena OIKEASTIKIN sen kaverinsa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä luulen, että ap:n mies yritti tehdä vaimoaan vähän mustasukkaiseksi. Pidätkö ap miestäsi itsestäänselvyytenä?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Elä välitä, kyllä mä jaksan kävellä puol kilsaa jos tahdon![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ottamatta nyt siihen sen kummemmin kantaa, että onko pettänyt vai ei, mutta mun mielestä tuo ei ole reilua parisuhteessa toista kohtaan että mennään työkaverin luokse yöksi tuolleen baari-illan jälkeen, ei ilmoiteta siitä mitään, eikä vastata puhelimeen. Mies olis kuitenkin voinut viimeistään aamulla soittaa, on kyllä ollut siinä kunnossa kerta on sinne baariinkin asti päivällä päässyt. Vaikka ei olisikaan pettänyt, niin miksi toimia näin? Nuo edellä mainitut riittäisi ainakin mulle tuomaan pahan mielen, ja ihmettelemään mieheni käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Toihan on ihan ilmiselvää. ilmeisesti miehesi vietti yön jonkun baariruusun luona jonka asunnosta näki kuppilaan. SUKUPULITAUTI EI OLE kiva raskaana olevalle, voi olla myös vaarallinen vauvalle.
Heitä hänelle kysymys: Käytittikö kumia?