miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä.:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.
Naiset on hirveen sinisilmäisiä.

Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.

niin ja mä tiedän 100% että mieheni ei petä ainakaan työaikana =)

Jos miehen kanssa tahtoo pettää (firmassa ei ole yhtään naista) niin siinäkö pettäkööt, silloin suhteellamme ei ole ollut tulevaisuutta muutenkaan. Miehen työpaikka on n.500metrin päässä joten voin esimerkiksi JOS haluaisin mennä milloin van kiertelemään sinne ja katsomaan esim uutta pöytä/laude/sohva mallistoa sinne.Eli voisin olla vaikka päivät mieheni työpaikkalla JOS tahtoisin, eipä olis pitkä matka kävellä sinne.

mulla ei ole sitäkään matkaa mieheni työpaikalle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä.:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.
Naiset on hirveen sinisilmäisiä.

Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.

niin ja mä tiedän 100% että mieheni ei petä ainakaan työaikana =)

Jos miehen kanssa tahtoo pettää (firmassa ei ole yhtään naista) niin siinäkö pettäkööt, silloin suhteellamme ei ole ollut tulevaisuutta muutenkaan. Miehen työpaikka on n.500metrin päässä joten voin esimerkiksi JOS haluaisin mennä milloin van kiertelemään sinne ja katsomaan esim uutta pöytä/laude/sohva mallistoa sinne.Eli voisin olla vaikka päivät mieheni työpaikkalla JOS tahtoisin, eipä olis pitkä matka kävellä sinne.

mulla ei ole sitäkään matkaa mieheni työpaikalle :whistle:

Elä välitä, kyllä mä jaksan kävellä puol kilsaa jos tahdon :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Yhtä ikävää on se, että aika moni kirjoittaa tyyliin ''Sun mies on ollut toisen naisen kanssa'' ja perusteluna on: ''Niin munkin exä aikoinaan petti mua''

Mitä jos yritettäis olla laittamatta ap:n päähän kaikenlaisia mielikuvia siitä MITÄ viimeyönä on oikeesti tapahtunut? Aina on mahdollista ettei mies olekaan pettänyt vaan on maannut sammuneena OIKEASTIKIN sen kaverinsa kotona.
Puhut asiaa. :flower: Jotenkin ihan kuvottava ketju.

Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä luulen, että ap:n mies yritti tehdä vaimoaan vähän mustasukkaiseksi. Pidätkö ap miestäsi itsestäänselvyytenä?

Tämäkin kävi kyllä munkin mielessä. Oonkohan mä vähän kieroutunut kun näin ajattelen? :whistle:
Mutta jotenkin toivon, että tämä nyt ei ole niin paha juttu kuin miltä vaikuttaa. Ja ap: ei kaikki miehet todellakaan petä. Itse tunnet miehesi parhaiten. Jutelkaa. jutelkaa. jutelkaa. Nuku yön yli. Ehkä huomenna näet asiat niin kun ne ovat. :hug:

Ottamatta nyt siihen sen kummemmin kantaa, että onko pettänyt vai ei, mutta mun mielestä tuo ei ole reilua parisuhteessa toista kohtaan että mennään työkaverin luokse yöksi tuolleen baari-illan jälkeen, ei ilmoiteta siitä mitään, eikä vastata puhelimeen. Mies olis kuitenkin voinut viimeistään aamulla soittaa, on kyllä ollut siinä kunnossa kerta on sinne baariinkin asti päivällä päässyt. Vaikka ei olisikaan pettänyt, niin miksi toimia näin? Nuo edellä mainitut riittäisi ainakin mulle tuomaan pahan mielen, ja ihmettelemään mieheni käytöstä.

Palstalaisten mielipiteille ei kannata antaa liikaa painoarvoa. Tosin joskus täällä saa ihan hyviä vinkkejä omaan ajatustyöskentelyyn.

Mutta vain sinä itse tunnet miehesi ja voit selvittää, mistä oikein on kyse. Joskus totuus on viaton, joskus ei. Mun oma mies ei ole koskaan ollut yötä pois kotoa vapaaillan jälkeen. Hän on sanonut haluavansa aina mun viereen. Eli itse en hyväksy missään muodossa noita katoamisöitä.

Voimia sulle ap!!! :hug: :hug:
Itse olen pettämisen takia ottanut avioeron nuorempana ja vapaana ollessani ollut se kuvottava toinen nainen. :(
älä ota näitä kaikkia viestejä henk.koht.,tämä on varmasti niin mielenkiintoinen aihe,että poikii mielipiteitä suuntaan jos toiseen!
Mutta voin kuvitella sun tän hetkisen hädän ja surun,mikä riipii sydäntä vereslihalle,että se kaikki kaunis mitä olette yhdessä luoneet on yhden totuudensanan takana,yhden sanan,pelottavaa,että sen sanan takia sun maailmas voi hajota! :'( ja vaikka kaikki olisikin viatonta erehdystä jne. se epäilys mikä sydämeen jää :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Ottamatta nyt siihen sen kummemmin kantaa, että onko pettänyt vai ei, mutta mun mielestä tuo ei ole reilua parisuhteessa toista kohtaan että mennään työkaverin luokse yöksi tuolleen baari-illan jälkeen, ei ilmoiteta siitä mitään, eikä vastata puhelimeen. Mies olis kuitenkin voinut viimeistään aamulla soittaa, on kyllä ollut siinä kunnossa kerta on sinne baariinkin asti päivällä päässyt. Vaikka ei olisikaan pettänyt, niin miksi toimia näin? Nuo edellä mainitut riittäisi ainakin mulle tuomaan pahan mielen, ja ihmettelemään mieheni käytöstä.

Mä oon kyllä samaa mieltä :/

kiitos kaikille, puolesta ja vastaan :hug: sen verran olo huojentui, että ei onneksi ollut mitään vakavaa sattunut esim.onnettomuss tai joku kolkkaus tuolla pakkas yössä...
kyllä mä tästä asiasta tuun muistuttamaan sitä moneen otteeseen...toisaalta uskon miestä..toisaalta epäilyttää tietyt seikat, esim.kun ei mitn.ilmottanu eikä vastannu puhelimeen!

Toihan on ihan ilmiselvää. ilmeisesti miehesi vietti yön jonkun baariruusun luona jonka asunnosta näki kuppilaan. SUKUPULITAUTI EI OLE kiva raskaana olevalle, voi olla myös vaarallinen vauvalle.
Heitä hänelle kysymys: Käytittikö kumia?

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Toihan on ihan ilmiselvää. ilmeisesti miehesi vietti yön jonkun baariruusun luona jonka asunnosta näki kuppilaan. SUKUPULITAUTI EI OLE kiva raskaana olevalle, voi olla myös vaarallinen vauvalle.
Heitä hänelle kysymys: Käytittikö kumia?

KÄÄK!mulle ex teki ton kun olin raskaana!:(:(

Ei automaattisesti tarkota että olisi pettänyt vaik ei mitn ilmottanut..
Ite tunnet miehesi,miltä hän vaikuttaa? Onko katuvaisen oloinen?
Kellä kaverilla ollut? Kysy suoraan siltä kaverilta,toki voi valehella miehesi puolesta,kysy silti.
Ja sano miehellesi suoraan että epäilet ja olisi kiva jos tunnustaisi mikäli tunnustettavaa on.

Aina puhutaan toisista naisista, entä jos olikin toinen mies??
tiiän yhen tapauksen jossa mies ja nainen olivat naimisissa onnellisesti ja muutama lapsikin, kunne mies huomasikin olevansa homo ja petti vaimoaan toisen miehen kanssa, kunnes sitten erosivat

mä en vaan osais jättää asiaa tohon,olkoonkin että on lapsia ja oot raskaana,vaatisin saada selityksen ja vastauksen onko pettänyt,enkä luottais siihenkaan että kertois jos ois pettäny,mistäs sitä tietää jos mieli on muuttunu..ja muutenki vähän ihmeellistä että tolleen sanoo että joo kulta sitten jos joskus sua petän ni kerron kyllä,ihan kuin vähän jo kertois etukäteen että joskus vois noin käydä...en tiiä mut mun luotto menis kyllä

Minä sanoisin ukolle et kaveri soitti ja kertoi et oli nähny sut kaupungilla, eikä sillä ollut kivaa kerrottavaa. Annan sulle tilaisuuden nyt itse kertoa ja selittää et mitä olet tehnyt. Jos kerrot, on edes pieni mahdollisuus että elämä yhdessä jatkuu. Jos et kerro, tää on tässä.

No meill tollanen käytös on ihan tuttua...
milloin missäkin jatkoilla ja kerran soitteli mäntsälästä ja ite asutaan lahdessa.
ja silti vakuuttaa ettei ole pettänyt, mutta mäpä en uskokkaan ja siksi olen laittamassa (ja muidenkin asioiden takia) eroa vireille!!!

En ole mitenkään ylpeä tästä, mutta minulla on ollut jo useamman vuoden seksi suhde, jonka alkaessa mieskin oli ihan vapaa, mutta tässä matkan varrella on ehtinyt seurustelamaan ja olemaan avoliitossakin pari kertaa. Kertaakaan, ei ole ollut yötä pois kotootaan, vaan on kyllä hoitanut tuon pettämisen ihan muina aikoina. Joskus työmatkalla, pelireissulla, matkalla kaverille, vanhempiaan kuskatessa jne. Eli ap:n mies on voinut olla rehellisillä teillä, tai sitten ei, mutta siihen pettamiseen ei tarvita kun koiranpissatus reissu tai mikä vaan hetki. Joskus pikaiset joskun ihan rauhassa. Ja kuten sanoin, en ole omasta osuudestani ylpeä, mutta sen ainakin olen oppinut, että useimmin varmaan petetään ihan muuten, kun yöksi jäämällä.

nopia tyttö se on tämä ap.Kattoin nuita sen kirijotusaikoja, äkkiä on ulkona ja paarissa käynnä! Ja mää ainakaan en ois tuossa tilanteessa menny konneelle het sissään tullessa,vaan varmaan olis ollu uttelemista sen ukon kans. haisoo, tää haisoo kovasti tää juttu.

Yhteistyössä