Miehelle tilaamani joululahja ei ehdi jouluksi, mitä tilalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tilli"

Vieras
Aarg, tilasin jo joulukuun alussa miehelle paidan nettikaupasta. On todella kranttu paitojen suhteen eikä yleensä tavallisista kaupoista löydy sellaisia mistä pitäisi (ei saa olla tekstiä tai logoja liian isolla, ei saa olla sitä tai tätä kuvaa jne :) ). Joten siksi on tykännyt paidoista lahjana. Tänään katsoin sähköpostin ja olivat laittaneet viestin, että tilauksen käsittelyssä on ollut häikkää joten tilaus pitäisi tehdä uudestaan ja toimitusaika 7- 14 työpäivää eli ei todennäköisesti kerkiä jouluksi. Meillä on ollut perinne, että miehen kanssa vaihdamme lahjat yöllä heti kun yö vaihtuu jouluaatonpuolelle eli olisi kiva jos se lahja olisi jo silloin.

Tänään kiertelin kauppoja josko jotain keksisin tai löytäisin jonkun kivan paidan kaupasta mutta eipä löytynyt mitään ostettavaa. Tablettia olin ajatellut alunalkaen mutta ei ole nyt rahaa laittaa 350€ tai en niin kallista lahjaa raaskisi ostaa. En tiedä tableteista mitään ja tuota mallia on kehuttu enkä tiedä onko halvemmista mihinkään kun en halua mitään huonoakaan ostaa. Mitään harrastuksiin liittyvää on mahdoton ostaa ja juuri sai synttärilahjaksi hajusteen. Mitään tapahtumiakaan ei ole tulossa mihin liput voisi ostaa. Kirjoja on saanut usein mutta nyt hänellä niin monta kesken tai odottamassa koska on aikaa lukea joten en viitsi mitään kirjaakaan ostaa. Illalla saa minulta pienen paketin (koska mies ei saa muilta juurikaan lahjoja niin on kiva, että hänellekin on jotain illaksi). Siinä on viskiä sellainen pienempi pullo ja kahdet bokserit.

Niin ja ei tarvitse sanoa, että aikuiset eivät lahjoja tarvitse koska tiedän, että mieheni odottaa niitä innolla. Saan häneltä aina todella kivoja lahjoja ja ärsyttää kun miulla ei mielikuvitus riitä. Nyt hyviä vinkkejä tai mitä olette itse ostaneet miehellenne?

Varmaan kirjoitat itse miehelle "lahjakortin", jossa kerrotaan hänelle tilatun paita. Muuten vaikka suklaata, mutta kerrot, että on jo kuitenkin saamassaa illallakin paketin!

Voithan sä siinä lahjakortissa luvata myös jotain henkilökohtaisia palveluksia...

Yhteistyössä