V
vierailija
Vieras
Minulla on puolitoistavuotias ihana pieni taapero. Asumme tätä nykyä kahdestaan lapsen kanssa. Lapsen isällä on edellisestä liitosta juuri täysi-ikäysyyden saavuttanut lapsi. Tämä aikuinen lapsi menee aina pienen lapsen edelle. Kaikessa. Raskaana ollessani mies vietti aikaa tämän täysi-ikäisen lapsen kanssa ja joutui todistelemaan hänelle ettei vauvan myötä heidän isä-tytär suhteensa muutu. Minä jäin raskaana yksin ja erosimme. Emme asu enää yhdessä. Mies lupasi keskittyä enemmän minuun ja vauvaan ja lupasi viettää kanssani aikaa. Minä kuitenkin jäin kakkoseksi mahani kanssa kun lapseni isä vietti lasketun ajankin tienoolla aikaa tämän täysi-ikäisen lapsensa kanssa tiiviisti, (tämä nuori nainen asui usean viikon isänsä luona). Lapsen synnyttyä aina ensin tulee miehen aikuinen lapsi. Esimerkkiä isän ajattelutavasta. Nytkin olemme kipeänä pienen taaperoni kanssa kotonamme ja eristyksissä korona tuloksien tuloon asti. Taaperon isä ei suostu tulemaan tänne auttamaan, ettei altistu mutta hakee autolla kipeän täysi-ikäisen tyttärensä, (joka ei korona-testeissä halunut köydä) pääkaupunkiseudulta tänne kotipaikkakunnalle. Raivostuttaa.