Miehen arvojärjestyksestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
No siis ollaan ihan eri aaltopituuksilla tässä asiassa miehen kanssa. Ja tää syö naista!! Ollaan siis toistaiseksi lapseton pariskunta, mutta kyllä tää pistää miettimään jatkoa... Ja et mikä mä sille oon??

Mun arvojärjestys on tällainen:
1. Perhe (sis. miehen )
2. Oma terveys
3. Ystävät
4. Työ
5. Raha

Miehen top 5:
1. Oma terveys
2. Työ
3. Raha
4. Ystävät
5. Perhe

hmmm... muutenkin sen jutuista saa just sen käsityksen että mä oon se pakollinen paha tässä koko hommassa, vaikka sanookin että rakastaa, mutta enpä usko enää. Ja onhan tästä seurauksiakin ollut... Esimerkiksi mun olisi pitänyt viime syksynä muuttaa toiselle paikkakunnalle hyväpalkkaisen työn perässä, mutta mies ei suostunut lähtemään mukaan (vaikka hän on työssä jota olisi paikkakunnalta saanut ) enkä minä halunnu yksin lähteä, olen itse ollut tässä kokoajan sillä mentaliteetilla mukana että yhdessä ollaan ja perhe perustetaan, silti mies oli sitä mieltä että MUN olisi pitänyt lähteä. Pari kuukautta sitten oli asunnonvaihto edessä, minä en olisi halunnut muuttaa niin mies ehdotti että no jää sinä tähän ja minä muutan...

En tajua sitä!!! Ei se taida mua rakastaa oikeasti, eihän? Mutta mitä mä sitten teen?

Miehesi kommenteista vois päätellä ettei se oo ihan varma teidän yhteisestä tulevaisuudesta. anteeksi suorat sanani, kerroin vain miltä musta tuntuu. toisaalta sitten taas oletko myöhemmin katkera kun et toteuttanut omia halujasi miehen takia?

Minusta tuntuu, että miehesi yrittää kertoa nyt sinulle, että et ole hänelle tärkeä, eikä ole välttämätöntä, että kuulut hänen elämäänsä. Sija 5 on huh huh noin 5 sijaa liian matala. Jos hän on lisäksi ehdotellut, että muuttaisitte erikseen, sinä eri paikkakunnalla ja eri asuntoonkin, kuinka paljon selvempää viestiä enää kaipaat???

1.Perhe (ukko mukana)
2.Tyttären terveys,minun terveys ja ukon terveys
3.Työ (jos ei ole työtä ei ole rahaa)
4.Raha (raha siksi ensin,että ei muuten tyttöä pidetä terveenä ilman sitä)
5.Ystävät

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
lisäisin vielä että ehkä miehesi ei myöskään ajattele perhettä siksikään sen enempää ettei teillä lapsia ole ja ajattelee siksikin asioista noin?

Ja lapsethan ne sen perheidyllin tekee! Nyt sanoit vähän rumasti - kyllä puoliso saa mennä ystävien, rahna ja harrastusten edelle, vaikkei lapsia olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyihai:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
lisäisin vielä että ehkä miehesi ei myöskään ajattele perhettä siksikään sen enempää ettei teillä lapsia ole ja ajattelee siksikin asioista noin?

Ja lapsethan ne sen perheidyllin tekee! Nyt sanoit vähän rumasti - kyllä puoliso saa mennä ystävien, rahna ja harrastusten edelle, vaikkei lapsia olisikaan.

siis miten tuo on rumasti sanottu? ap:n miehen mielipide tuo on ei minun! minä pohdin vain syitä siihen miksi asia hänen mielestään menee noin. jos taas luettas vähän tarkemmin ennenku kommentoidaan kiitos!