Miehen ehdotus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
siis sulla on vauva 2kk ja taas raskaana ei ymmärrä tota lisääntymisviettiä

eiks se ollut eri henkilö, joka kirjotti et on 2kk vanha vauva..ei ap.

no, joka tapauksessa, minusta miehes toimi tosi ajattelemattomasti ja tökerösti..voin tosiaan ymmärtää miksi kiukustuit!
teijän pitäis kyllä ehdottomasti vielä keskustella tuosta, ei miehes voi oikeesti ajatella noin..vaikka miesten järjenjuoksussa ei kyl useinkaan pysy perässä:)
voimia, äläkä tee keskeytystä, jos tuo, ettet miehes mielestä jaksa, on ainut syy sille! taitaa miehes ajatella että vauvat ilmottaa tulostaan heti kun vaan antaa sille mahdollisuuden..ei se aina mene niin.

Kaikkee ne miehet suustaan päästääkin.

Sano sille äijälles, että sulle se lapsi on jo olemassa oleva lapsi etkä voisi ikinä harkita aborttia tuossa vaiheessa. Ja sano myös, että elämästä ei koskaan tiedä. Lapsia ei voi tehdä niin, että "ai no nyt mulle ei sovikaan, mutta vuoden päästä pitäis sopia". Mistä sen tietää mitä sillon vuoden päästä on. Ei kukaan tiä mitään mistään, joten haistata pitkät ja sano että et puhu asiasta enää sanallakaan ja tirvaset nokkaan, jos mies ottaa asian esille. Ja voit vielä sanoa, että jos miehen elämäntilanteeseen ei lapset sovi niin se on byebye.

Sun miehes on täysin empatiakyvytön idiootti !!!! |O :headwall:

Testaappas piruuttaan mitä sanoisi jos ihan pokalla ehdotat tuon mitä joku ehdotti että jos laittasitte sen olemassa olevankin lapsen sit sijaiskotiin ja tekisitte sitte uudet lapset ku miehen työ on loppunu.
:kieh:

Minäkin olen raskaana ja mies puolitosissaan ehdotti, että muutettais useamman sadan kilometrin päähän, kun siellä vois olla paremmin töitä. Mä sanoin, että "mietippäs vielä, mulla ei ketään tuttuja siellä, olisin yksin kotona vauvan ja esikoisen kanssa. Ja sinä töissä ja sinulla kavereita siellä."
Myönsi sitten, ettei ollut mikään kuningasidea.

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
Mä oon niin raivona!!!! Voisin tappaa ton ukon!!!! Saanko???? En käsitä miten se voi olla noin aivoton apina!!!! V*TTU!!!

Odotan toista lastamme, raskausviikkoja alle 12. Mieheni kertoi eilen upeasta uudesta työtarjouksesta, alkaa kesällä, loppuu vuodenvaihteessa. Joutuu asumaan viikot toisella paikkakunnalla ja usein myös viikonloppuisin töitä. Nyt ton ääliön helvetin hyvä idea, ja ehdotti tätä ihan tosissaan, on että teen abortin!!!!!!!!!! Yhdessä tekemällä tehty lapsi josta molemmat iloisia niin nyt tämä!!!!! Hänen mielestä ei ole JÄRKEVÄÄ (?!?!?!?!?) tehdä sitä lasta nyt kun hän ei ehdi olemaan yhtään kotona, ei voi auttaa, ei ehkä pääse synnytykseen jne en edes muista mitä muita hyviä perusteluja sillä oli!!! Mä voisin oikeesti kuristaa ton miehen!!!!!!!! Tosissaan ehdotti että keskeytetään tämä ja tehdää n toinen kun hänen työt loppuu! Koska se on JÄRKEVIN ratkaisu!!!!! Mulle on tässä vaiheessa ihan sama vaikka muuttaisi mielensä jossain vaiheessa. Mun mielestä tommosta ei sais ikinä edes ehdottaa!!!!!

Mä aloin odottaa kolmatta vahingossa ja tottakai naisena heti asennuin että kolmas lapsi tulee,mutta mies sai minut järkiini,miehen työ loppuisi joko nyt tammikuuhun tai sit jatkuun jonkun aikaa.Mulla on pitkäaikainen masennus ja odotan pääsyä takaisin traumaterapiaan.Joten tajusin että ei ole paljon vaihtoehtoja.Tein abortin kaavinnalla,en olisi pystynyt lääkkeelliseen.Nyt siitä on parisen viikkoa ja olo ihan normaali.Miehen työt jatkuu,mutta kolmivuorotyönä,ei juurikaan vapaata,ei lomia ja ylityöt päälle.Eli öisin ja viikonloppuisin käy töissä.Miten oisin pärjännyt 3 pienen kans?Lapset on kohta 4 ja vuoden.Mutta rahaa ainakin tulee,eipähän tarvi kerjätä vanhemmiltani kokoajan.MUTTA SINUN TILANNE ON AIVAN ERI JA LAPSI ON TOIVOTTU ELI SANOT MIEHELLES ET HÖPÖ HÖPÖ LAPSI TULEE TIETENKIN.!!!SANO ET OTTAA SEN TYÖN JOS SAA NIIN PÄRJÄÄTTE AINAKIN RAHALLISESTI JA KYLLÄ KAHDEN KANS JAKSAA.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No ehdota miehelle että voitte laittaa tuon olemassa olevankin lapsen sitten vaikka sijoituskotiin niin ei tarvii siitäkään sitten enää huolta kantaa ja voi keskittyä täysillä siihen työntekoon.

Peesaan täydellisesti.

voiko lapselle sanoa vanhana että "isi sanoi kun olit vielä vattassa että laitetaan sinut pois, kun hän menee puoleksi vuodeksi töihin toiselle paikalle." miettikää. puoli vuotta työtä vai rakas lapsi!!?? ei se oo mikään kasvusto minkä voi vaan ottaa pois jos ei oo sopiva tilaisuus, se on ihminen, yksilö, rakas lapsi, rakas joillekkin tuleville lapsille, jollekkin pojalle, tytölle, miehelle, naiselle!! mä en ymmärrä tuota miesten ajatuksen juoksua!!!!! :kieh: :kieh: (kiehuu)

Keskusteltiin eilen ja mies on edelleen samaa mieltä että on järjetön pitää vauva nyt. Masentaa niin paljon etten itsekään nää tässä enää mitään järkeä :( Mieheni pelotteli ettei hän aio eikä pysty yhtään auttamaan enkä mä hänen mielestä pärjää yksin millään synnytyksen jälkeen. Ehkä hän on oikeassa.
Sanoin että pitäisikö esikoinen laittaa sijaiskotiin että päästään siitäkin eroon, niin on kuulema eri asia. Hän tietää että pärjään yhden kanssa mutta ei usko että jaksan kahden. Mieheni ei halua että soitan sitten hänelle ja itken kun väsyttää enkä jaksa. Menee itseltäkin usko jaksamiseen kun hän on niin vakuuttunut etten tule siihen pystymään :(
Ymmärrän tilanteen enkä misssään nimessä lähtisi nyt lasta yrittämään mutta kun olen jo raskaana joten sen mukaan pitäisi elää.

keskeytetään tämä ja tehdään toinen kun työt loppuu |O
ohhoh,jopa oli kommentti
ihan kun se lapsi olis joku lehtitilaus.mä pitäisin laspen ihan vaans en takia että itse haluan.
mä en viitsi sanoa enempää

Miten joku voi laittaa työn lapsen edelle? Meidän isukki ei ikinä työn perässäkään lähtisi pois meidän luota.. Hälle perhe niin tärkeä. Ei meillä edes nähtäisi tuota työtä vaihtoehtona saati keskeytystä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Keskusteltiin eilen ja mies on edelleen samaa mieltä että on järjetön pitää vauva nyt. Masentaa niin paljon etten itsekään nää tässä enää mitään järkeä :( Mieheni pelotteli ettei hän aio eikä pysty yhtään auttamaan enkä mä hänen mielestä pärjää yksin millään synnytyksen jälkeen. Ehkä hän on oikeassa.
Sanoin että pitäisikö esikoinen laittaa sijaiskotiin että päästään siitäkin eroon, niin on kuulema eri asia. Hän tietää että pärjään yhden kanssa mutta ei usko että jaksan kahden. Mieheni ei halua että soitan sitten hänelle ja itken kun väsyttää enkä jaksa. Menee itseltäkin usko jaksamiseen kun hän on niin vakuuttunut etten tule siihen pystymään :(
Ymmärrän tilanteen enkä misssään nimessä lähtisi nyt lasta yrittämään mutta kun olen jo raskaana joten sen mukaan pitäisi elää.

Voi itku...

Älä kuuntele sitä, mikä hemmetin pelle sulla on miehenä?? Anteeksi vaan inhottava ilmaisuni. sun miehes pitäisi kahdesti miettiä onko lähdössä työn perässä tuossa elämäntilanteessa vai ei, ja jos päättää lähteä sä pärjäät kyllä, muutkin pärjää. :hug:

kyllähän tuota pitää pärjätä kolmen pienen kanssa kun ukko on töissä.käytänössä olen yh,mies käy vain syömässä,paskantamassa ja nukkumassa.
mummit oli sitä mieltä kolmosesta että abortti pitää tehdä,miten sinä pärjäät kolmen pienen kanssa :kieh:
älä anna periksi,sano ukolle että ois ollu sohimatta alun alkaen.

Sinä olet ihan miehes vietävissä, miehesi ajattelee sun puolesta. Ota hyvänen aika järki käteen ihan itse. Itsekäs p***kiainen miehenä ja sinä meinaat tehdä niin kuin mies haluaa. Sulla on sentään tukiverkosto, monella, kuten minulla ei ketään. Väsyttää, mutta jaksan silti, olen todella onnellinen tuosta taaperosta, yksin.

Onko miehesi miettinyt tätä mahdollisuutta?

Täytyy kyllä sanoo, että aivoton on miehes! Eihän toi voi olla mikään syy? Jos sillä on muu syy mielessä, mutta keksinyt vaan tommotteen??

Elä ihmeessä tee aborttia!!!! Ihan oikeesti! Pliis! Kyllä sä jaksat kahden lapsen kanssa, ihan varmasti! Älä anna miehesi lannistaa ja masentaa sua. Miten sun mies voi olla noin itsekäs? Kyllä siinä lapsen teossa on mieskin ollu mukana ja jos sitä nyt huolettaa eniten se että sä soittelet sille väsyneenä ni hohhoijaa! Sä tulet varmasti katumaan jos abortin teet. Ja mites sitte seuraavat raskaudet? Ajatteleeko miehesti että niitä noin vaan tehään sillon ku sattuu sopimaan?

Voimia! Olet varmasti vahva ihminen ja hyvä äiti joka pärjää!!!!

mun mies laukas kans noin puoli vuotta sitten kun tämä kolmonen ilmoitti yllättäen tulostaan!!
rakentamisen takia ois kannattanu tehä abortti! sanoin ukolle ttä haista paska ja tässä nyt loppusuoralla mennään, raskaudessa ja rakentamisessa. ja ihan hyvin olen jaksanu! olen hoitanu nykyisen kodin, kaks piestä, käyny välillä töissäkin ja raksalla, ja raskaana siis olen!
en ole miehelle pieniä valittanu. saanu rakentaa rauhassa. mutta kyllä tuokin on alkanut nyt kovasti jo odottaa että vauva tulee ja päästään sitten kesällä uuteen kotiin :)

mutta todellakin, tuo ei ole abortin paikka! naiset on vahvempia kuin miehet, kyllä sinä noin lyhyen ajan jaksat yksin mainiosti, ja on vain 2 lastakin.

Yhteistyössä