Kyllä muuten muakin kiukuutaisi!
Mulle ainakin perhe menee aina ja joka tapauksessa työn edelle.
Mulle ainakin perhe menee aina ja joka tapauksessa työn edelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:siis sulla on vauva 2kk ja taas raskaana ei ymmärrä tota lisääntymisviettiä
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:Mä oon niin raivona!!!! Voisin tappaa ton ukon!!!! Saanko???? En käsitä miten se voi olla noin aivoton apina!!!! V*TTU!!!
Odotan toista lastamme, raskausviikkoja alle 12. Mieheni kertoi eilen upeasta uudesta työtarjouksesta, alkaa kesällä, loppuu vuodenvaihteessa. Joutuu asumaan viikot toisella paikkakunnalla ja usein myös viikonloppuisin töitä. Nyt ton ääliön helvetin hyvä idea, ja ehdotti tätä ihan tosissaan, on että teen abortin!!!!!!!!!! Yhdessä tekemällä tehty lapsi josta molemmat iloisia niin nyt tämä!!!!! Hänen mielestä ei ole JÄRKEVÄÄ (?!?!?!?!?) tehdä sitä lasta nyt kun hän ei ehdi olemaan yhtään kotona, ei voi auttaa, ei ehkä pääse synnytykseen jne en edes muista mitä muita hyviä perusteluja sillä oli!!! Mä voisin oikeesti kuristaa ton miehen!!!!!!!! Tosissaan ehdotti että keskeytetään tämä ja tehdää n toinen kun hänen työt loppuu! Koska se on JÄRKEVIN ratkaisu!!!!! Mulle on tässä vaiheessa ihan sama vaikka muuttaisi mielensä jossain vaiheessa. Mun mielestä tommosta ei sais ikinä edes ehdottaa!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No ehdota miehelle että voitte laittaa tuon olemassa olevankin lapsen sitten vaikka sijoituskotiin niin ei tarvii siitäkään sitten enää huolta kantaa ja voi keskittyä täysillä siihen työntekoon.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mä oisin vaan ihan pokkana potkassu ukkoo haaroväliin kunnolla ja sanonu et oisit miettiny asiat selväksi muutama kuukausi sitte jo.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Keskusteltiin eilen ja mies on edelleen samaa mieltä että on järjetön pitää vauva nyt. Masentaa niin paljon etten itsekään nää tässä enää mitään järkeäMieheni pelotteli ettei hän aio eikä pysty yhtään auttamaan enkä mä hänen mielestä pärjää yksin millään synnytyksen jälkeen. Ehkä hän on oikeassa.
Sanoin että pitäisikö esikoinen laittaa sijaiskotiin että päästään siitäkin eroon, niin on kuulema eri asia. Hän tietää että pärjään yhden kanssa mutta ei usko että jaksan kahden. Mieheni ei halua että soitan sitten hänelle ja itken kun väsyttää enkä jaksa. Menee itseltäkin usko jaksamiseen kun hän on niin vakuuttunut etten tule siihen pystymään![]()
Ymmärrän tilanteen enkä misssään nimessä lähtisi nyt lasta yrittämään mutta kun olen jo raskaana joten sen mukaan pitäisi elää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Keskusteltiin eilen ja mies on edelleen samaa mieltä että on järjetön pitää vauva nyt. Masentaa niin paljon etten itsekään nää tässä enää mitään järkeäMieheni pelotteli ettei hän aio eikä pysty yhtään auttamaan enkä mä hänen mielestä pärjää yksin millään synnytyksen jälkeen. Ehkä hän on oikeassa.
Sanoin että pitäisikö esikoinen laittaa sijaiskotiin että päästään siitäkin eroon, niin on kuulema eri asia. Hän tietää että pärjään yhden kanssa mutta ei usko että jaksan kahden. Mieheni ei halua että soitan sitten hänelle ja itken kun väsyttää enkä jaksa. Menee itseltäkin usko jaksamiseen kun hän on niin vakuuttunut etten tule siihen pystymään![]()
Ymmärrän tilanteen enkä misssään nimessä lähtisi nyt lasta yrittämään mutta kun olen jo raskaana joten sen mukaan pitäisi elää.