Miehen ehdotus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies?
Eihän tuo ole mikään mies.

Musta vaikuttaa, että sulla on nyt jo kaksi lasta yhden sijaan, ja toinen niistä on älyvapaa paskiainen.

Mietipä ihan rehellisesti.

Jos menet ja teet sen abortin, vastoin omaa tahtoasi ja vain, koska se on "miehen" mielestä järkevää, niin pystytkö sä katsomaan sitä "miestä" silmiin enää?
Kestääkö sun pää sen tosta vaan, annat asian olla ja vuoden päästä sitten uutta putkeen saman valopään kanssa, jos se edes onnistuu?

Onko teidän suhde sama ja onnellinen sen jälkeen?

Mä en kestäisi, en pystyisi.

Mulle henk.koht. vaihtoehdot olisi heivata mies jo nyt, jos se jatkaa aborttiin painostamista. Ilmoittaa, että menee ja tekee työnsä, toivottavasti tienaa sen verran että pystyy maksamaan olevan ja tulevan lapsensa elatusmaksut.

Toki voisi tehdä abortin, mutta parisuhde olisi mennyttä joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin tuollaisen jälkeen. Uutta vauvaa en tuollaisen ihmisen kanssa voisi kuvitellakaan yrittäväni, sen lisäksi varmasti masentuisin, ahdistuisin, surisin menetettyä lasta.
En tod.näk. kykenisi töihin saati olemaan enää kokonainen vanhempi olemassa olevalle esikoisellekaan.

Ei se varmasti helppoa ole yksin kahden pienen kanssa, mutta kyllä siihen pystyy. Muutkin pystyy.

Tietysti kukin taaplaa tyylillään, mutta mieti näitäkin ennekuin suostut mihinkään siksi, että jonkun muun mielestä se on "järkevää".

Voimia ja jaksamista, tarvitset sitä :hug: :hug: :hug:

Ihan kammottavaa käytöstä ukoltas. Multa putois kyllä luottamus ja arvostus tuommosta miestä kohtaan. Teillähän jo on se vauva olemassa siellä sinun mahassa! Se on siellä ja tarkoituksella sinne haluttu, joten ei keskeytys edes ole mikään vaihtoehto!
Minä potkisin ukkoa perseelle ja pistäsin ulkoruokintaan tuommoisen jälkeen!

Keskeytys tehtiin. Oikeassa olitte, en pysty elämään miehen kanssa enää. En tämän jälkeen. Syyllisyys ja suru on suunnaton. En voi antaa itselle anteeksi. En ikinä. Miestä kohtaan tunnen vain vihaa ja syvää katkeruutta. Hänen mielestä liioittelen tilannetta, kyllä tästä yli päästään. Tilanne oli vain ihan mahdoton. En olisi jaksanut kahden pienen kanssa yksin vielä erota. Mies oli myös päätöksestään ehdoton. Joten tehty mikä tehty. Tällä hetkellä suru ja kaipuu on niin valtavaa ettei ole voimia erota. Heti kun olen henkisesti vähän vahvempi, teen sen. Entinen rakas mies on mun silmissä vain halveksittava. Samoin peilistä katsovat kasvot.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Varmaan kuitenkin loppujen lopuksi omasta tahdosta keskeytit, eli et halunnut lasta kasvattaa yksinkään.

Totta. Vaihtoehtona oli olla kahden lapsen yksinhuoltaja. Tein toisenlaisen päätöksen ja sen kanssa joudun elämään, tarkemmin, kärsimään lopun elämäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Varmaan kuitenkin loppujen lopuksi omasta tahdosta keskeytit, eli et halunnut lasta kasvattaa yksinkään.

Totta. Vaihtoehtona oli olla kahden lapsen yksinhuoltaja. Tein toisenlaisen päätöksen ja sen kanssa joudun elämään, tarkemmin, kärsimään lopun elämäni.

Mun täytyy sanoa, että yritä olla kantamatta pahaa mieltä Päätös ei varmaankaan ollut helppo eikä kiva, eikä myöskään fiilikset näin jälkeenpäin. Teit kuitenkin sen, minkä parhaaksi katsoit ja hyvä niin :hug:
Kyllä se ajan mittaan helpottaa, vaikka varmasti hetkittäin asia tulee mieleesi vielä kauan.

Mun täytyy sanoa, että yritä olla kantamatta pahaa mieltä Päätös ei varmaankaan ollut helppo eikä kiva, eikä myöskään fiilikset näin jälkeenpäin. Teit kuitenkin sen, minkä parhaaksi katsoit ja hyvä niin :hug:
Kyllä se ajan mittaan helpottaa, vaikka varmasti hetkittäin asia tulee mieleesi vielä kauan.

Kiitos. Elämä ei aina mene niin kuin haluaisi sen menevän. Ihmiset joihin luuli voivansa luottaa, tuottavatkin pettymyksen. Itse tekee asioita joita ei olisi ikinä voinut kuvitellakaan tekevänsä. Tuntuu, etten pysty ikinä kehenkään enää luottamaan, enkä edes sellaista ansaitse. Toivottavasti aika tekee tehtävänsä ja parantaa hieman haavoja, mutta unohtaa en ikinä voi.

tyttö mitä menit tekemään.abortti yhden äijän mielipiteen takia.mietippä että sulle ois tullut ihana nyytti lopputalvesta.itse kuumeillaan ja tekisin mitä vaan että tärppäis.
kyllä sitä yksinkin 2lapsen kanssa ois pärjännyt

Tästä tulee nyt vähän mieleen, että onkohan tuo suhde ollut terve alun alkaenkaan. Mies vaikuttaa vieneen itsetuntosi ja nyt jo koko minuutesi, teet asioita, joita et täysissä järjissäsi edes miettisi. Onkohan miehesi narsisti?
Nyt haet keskusteluapua + mahd. mielialalääkkeet ja alat elää itseäsi ja olemassa olevaa lasta varten + otat sen eron! Lopulta päivä paistaa risukasaankin! Voimia!!!

porvoosta?mistä sanonta.onko siellä juntteja?eiks se oo hesan lähellä? mut tohon keskusteluun
että kto nainen jo olemassaa olevaa lastas ja sitten kato ittees peilistä.
siinä menetti lapses sisaren.

Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tais olla porvoosta

Toivottavasti oli, ei kyllä miun sympatioita saaneet puolelleen :(

Ei ole. Enkä hae sympatiaa. Olen haukkumiset ansainnut, osittain sen takia tulin tänne tämän kertomaan. Mikään mitä sanotte ei ole niin pahaa kuin mitä sanon itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja pärevalo:
porvoosta?mistä sanonta.onko siellä juntteja?eiks se oo hesan lähellä? mut tohon keskusteluun
että kto nainen jo olemassaa olevaa lastas ja sitten kato ittees peilistä.
siinä menetti lapses sisaren.

Porvoo=Provo

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:
sun muut läheiset kommentoivat tuohon keskeytykseen ja sen syyhyn? Ainakin sanoit, että he jo tiesivät raskaudestasi.

Omat vanhemmat ovat järkyttyneitä, eivät ymmärrä miten pystyin tällaisen ratkaisun tekemään. Appivanhemmat suhtautuivat ymmärtävästi etenkin kun kerroin tulevasta erosta. Itse olen saanut tämä asian läheisille kertoa, mieheni ei suostunut sitä tekemään. Enkä halunnut valehdella että meni kesken niin kuin mieheni ehdotti.

Minun päähän ei vaan mene että tekemällä tehdään lapsi ja sitten se abortoidaan, kun ei muka yksin jaksa!!! :x
Olisi niitäkin jaksamis asioita kannattanut miettiä ennen sen lapsen tekoa...
Jokseenkin sairasta minusta..

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:
sun muut läheiset kommentoivat tuohon keskeytykseen ja sen syyhyn? Ainakin sanoit, että he jo tiesivät raskaudestasi.

Omat vanhemmat ovat järkyttyneitä, eivät ymmärrä miten pystyin tällaisen ratkaisun tekemään. Appivanhemmat suhtautuivat ymmärtävästi etenkin kun kerroin tulevasta erosta. Itse olen saanut tämä asian läheisille kertoa, mieheni ei suostunut sitä tekemään. Enkä halunnut valehdella että meni kesken niin kuin mieheni ehdotti.

Mä voin ihan suoraan sanoa, etten kolmen pienen pojan äitinä ymmärrä yhtään, miksi olet ratkaissut asian noin kuin olet. Etenkin kun sanoit, että sulla olisi ollut siinä lähellä hyvä tukiverkosto. Mutta, sinä tietysti oman tilanteesi parhaiten tiedät, enhän minä edes tunne sinua. Voimia sinulle joka tapauksessa jatkoon, päätös ei varmaankaan ollut helppo!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Miten joku voi laittaa työn lapsen edelle? Meidän isukki ei ikinä työn perässäkään lähtisi pois meidän luota.. Hälle perhe niin tärkeä. Ei meillä edes nähtäisi tuota työtä vaihtoehtona saati keskeytystä!!!

Täysin samoin meillä!! Siis en todellakaan voi käsittää mistä tollasia miehiä oikein sikiää, siis olen niin sanaton että huh huh! Mun mies ei ikinä antais mun tehä aborttii. (Jos ei ois jotain ihan oikeasti vakavaa esim. lapsi tosi tosi sairas)
En vaan kykene sanomaan enää mitään olen niin järkyttyny et tollasia miehiä on ihan oikeesti olemassa. Hohhoijaa mikä idiootti!! Vois se sun miehes lukee mitä mieltä ihmiset tommosesta on.

Yhteistyössä