Miehen ehdotus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukku

Vieras
Mä oon niin raivona!!!! Voisin tappaa ton ukon!!!! Saanko???? En käsitä miten se voi olla noin aivoton apina!!!! V*TTU!!!

Odotan toista lastamme, raskausviikkoja alle 12. Mieheni kertoi eilen upeasta uudesta työtarjouksesta, alkaa kesällä, loppuu vuodenvaihteessa. Joutuu asumaan viikot toisella paikkakunnalla ja usein myös viikonloppuisin töitä. Nyt ton ääliön helvetin hyvä idea, ja ehdotti tätä ihan tosissaan, on että teen abortin!!!!!!!!!! Yhdessä tekemällä tehty lapsi josta molemmat iloisia niin nyt tämä!!!!! Hänen mielestä ei ole JÄRKEVÄÄ (?!?!?!?!?) tehdä sitä lasta nyt kun hän ei ehdi olemaan yhtään kotona, ei voi auttaa, ei ehkä pääse synnytykseen jne en edes muista mitä muita hyviä perusteluja sillä oli!!! Mä voisin oikeesti kuristaa ton miehen!!!!!!!! Tosissaan ehdotti että keskeytetään tämä ja tehdää n toinen kun hänen työt loppuu! Koska se on JÄRKEVIN ratkaisu!!!!! Mulle on tässä vaiheessa ihan sama vaikka muuttaisi mielensä jossain vaiheessa. Mun mielestä tommosta ei sais ikinä edes ehdottaa!!!!!

Oho täytyy kyllä todeta, että mä kysyisin, että jos toi ei ole todella mauton vitsi, niin ovi on tossa mene pois ja tule takas kun tiedät mkä on oikeesti tärkeää!

Ihanaahan se on jos on mahdollisuus mahtavaan työhön, mutta siitä pitäisi sun kanssa keskustella jaksaisitko sä mahdollisesti yksin, jos hän ottaisi sen työn, jos se on niin tärkeä ja jos sei sulle sovi, niin se on voi voi.

Ei helv mikä mies!

Ehkä sun mies ei oo ihan tosissaan mieinyt loppuun asti mitä ehdottaa. Miehet voi olla välillä ihan pölvästejä. Voipi olla että on vaan ajatellut sun jaksamista että sulla olis helpompaa mutta ei sen pidemmälle .
Keskustelun paikka ....... jospa olis kuitenkin mahdollisuus saada molemmat miehen työ ja perheeseen vauva. Ei mikään mahdoton yhtälö.

joo-o, tilanteet muuttuu. olen minäkin nyt viikot yksin neljän lapsen kanssa mutta pärjään! vauva 2kk- vanhin 6v. ja tää asia selvis kun tätä nelosta vasta suunniteltiin mutta eipä silti asiaa muutettu!

Ymmärrän, että mieheni varmasti ajattelee vaan mun jaksamista ja vointia mutta silti!!! Jos ensimmäiset pari kuukautta jaksaisin niin miehen työ loppuu ja muuttaa takas. Tuntuu vaan niin pahalta keskeyttää alunperin toivottu raskaus työpaikan takia!!!! Meillä on täällä todella hyvä tukiverkosto, molempien vanhemmat, sisarukset, esikoisen kummit ja ystäviä. En haluaisi muuttaa. Voi varmasti johtua hormoneista, mutta tuntuu ettei mies edes välitä tästä lapsesta jos on valmis keskeyttämään ja tekemään uuden kun on parempi ajankohta. Mitä jos sillonkin tarjotaan joku työ, sama ratkaisu?! Täytyy yrittää keskustella kun tulee kotiin töistä, mä eilen loukkaannuin niin että huusin vaan :(

No ehdota miehelle että voitte laittaa tuon olemassa olevankin lapsen sitten vaikka sijoituskotiin niin ei tarvii siitäkään sitten enää huolta kantaa ja voi keskittyä täysillä siihen työntekoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Ettekö te voi asua tuota puolta vuotta erillään? Mies käy auttamassa sua sillon kun voi?

Yritin sanoa miehelle että jaksan yksinkin mutta hän oli sitä mieltä että en. Hänen mielestä vaan olisi kaikkien kannalta paras vaihtoehto tehdä myöhemmin lapsi. Eikä ymmärtänyt miksi se ei ole mulle sama asia, tämä lapsi nyt ja toinen lapsi sitten vuoden päästä. Ehkä olen vaan turhan herkkä.

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
Ymmärrän, että mieheni varmasti ajattelee vaan mun jaksamista ja vointia mutta silti!!! Jos ensimmäiset pari kuukautta jaksaisin niin miehen työ loppuu ja muuttaa takas. Tuntuu vaan niin pahalta keskeyttää alunperin toivottu raskaus työpaikan takia!!!! Meillä on täällä todella hyvä tukiverkosto, molempien vanhemmat, sisarukset, esikoisen kummit ja ystäviä. En haluaisi muuttaa. Voi varmasti johtua hormoneista, mutta tuntuu ettei mies edes välitä tästä lapsesta jos on valmis keskeyttämään ja tekemään uuden kun on parempi ajankohta. Mitä jos sillonkin tarjotaan joku työ, sama ratkaisu?! Täytyy yrittää keskustella kun tulee kotiin töistä, mä eilen loukkaannuin niin että huusin vaan :(

et keskeytä!
ja aika pirun hepposin perustein keskeyttäsit ton takia. tuskinpa lääkäri kirjottas ees lähetettä jos on noin pieni "syy"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ettekö te voi asua tuota puolta vuotta erillään? Mies käy auttamassa sua sillon kun voi?

Yritin sanoa miehelle että jaksan yksinkin mutta hän oli sitä mieltä että en. Hänen mielestä vaan olisi kaikkien kannalta paras vaihtoehto tehdä myöhemmin lapsi. Eikä ymmärtänyt miksi se ei ole mulle sama asia, tämä lapsi nyt ja toinen lapsi sitten vuoden päästä. Ehkä olen vaan turhan herkkä.

Et ole, ei kukaan keskeytä suunniteltua raskautta miehen työtilanteen mukaan, etenkään kun on jo lapsi olemassa. Jos nyt tekisit abortin katuisit sitä ja koko ajan miettisit millainen lapsi se olisi ollut, tyttö vai poika jne.
Abortti sitäpaitsi saattaa vaurioittaa sinua niin ettet ikinä enää kykene saamaan lapsia.
En ole mikään abortinvastustaja mutta tässä tilanteessa en voi ymmärtää että miehesi edes ehdottaa moista.

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:

et keskeytä!
ja aika pirun hepposin perustein keskeyttäsit ton takia. tuskinpa lääkäri kirjottas ees lähetettä jos on noin pieni "syy"

Suomessa saa aina abortin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Et ole, ei kukaan keskeytä suunniteltua raskautta miehen työtilanteen mukaan, etenkään kun on jo lapsi olemassa. Jos nyt tekisit abortin katuisit sitä ja koko ajan miettisit millainen lapsi se olisi ollut, tyttö vai poika jne.
Abortti sitäpaitsi saattaa vaurioittaa sinua niin ettet ikinä enää kykene saamaan lapsia.
En ole mikään abortinvastustaja mutta tässä tilanteessa en voi ymmärtää että miehesi edes ehdottaa moista.

Olen samaa mieltä. Varhaisultrassa käytiin yhdessä miehen kanssa ja siellä jo puhuttiin millainen mahtaa tulla, lähipiiri jo tietää asiasta ja kaikkee. En käsitä. Tuntuu pahalta sitten jatkaa odotusta jos mieheni on edelleen sitä vastaan. Helvetin ääliö!!!!!!!!

Menin naimisiin, aloin odottaan lasta. Mulla opinnot kesken, jatkoin opiskelua sairaanhoitajaksi ja asuimme miehen kans erillään. Välimtakaa oli maksimissaan 200km, ja mä ajoin viikonloppuisin miehen luo. Olihan se raskasta, mutta molemmat olimme onnellisia ensimmäisestä vauvastamme. Elä anna periksi, koska sä rakastat sitä pientä ihmistaimea. Te selviätte vaikka mies olisikin viikot muualla, nautitte sit yhdessäolosta kun mies on läsnä :)

Yhteistyössä