Miehen ero exästä,oliko minun syy lopulta kuitenkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko huono ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko huono ihminen

Vieras
Olimme miehen kanssa yhteyksissä jo silloin kun hänoli naimisissa. En tiennyt hänen olevan naimisissa, siitä ei vain ollut puhetta. Tuli sitten ilmi kolmen neljän kk yhteydenpidon jälkeen. Oltiin tavattukkin sitä ennen.
No asia eteni niin,että he sitten laittoivat eropaperit menemään. Olivat sitä kuulemma ollut laittamassa jo aijemmin mutta oli vain jäänyt( tämä exän kertomaa, soitti minulle kun olimme miehen kanssa tavannut) He siis muttivat erilleen ja me sitten aloimme seurustella muutenkin kuin vain netin välityksellä. Noin puoli vuotta tämän jälkenn kysyin mieheltä että joko heidän eronsa on virallistettu. Ei kuulemma vielä ollut tullut papereita. Kysyin,että onko sinne laitettu uusi paperi menenmään niin ei ollu kumpainenkaan niin tehnyt. No minä sitten käskin miestä laittamaan.
Nyt olemme asuneet yhdessä lapsinemme(miehen,minun ja yhteisten) kanssa jo 5 vuotta ja sain miehen exältä viestin,että hän ei únohda koskaan sitä kuinka pakotin heidät eroamaa.

Olin kyllä ihmeissäni kun en ole pitänyt sitä mitenkään omana syynäni,että erosivat. Mutta olenko se syyllinen kuitenkin?

Kyllä jokainen vastaa omista teoistaan ja tekee itse omat ratkaisunsa. Ei kannata aliarvioida miehesi älykkyyttä, kuten miehesi ex nyt tekee. Harva on niin tyhmä että antaa muiden ihmisten tehdä hänen elämänsä suurimmat päätökset puolestaan.

En tiesä mikä hänen kelkkansa on kääntänyt koska ei silloin aikoinaan ollut periaatteessa pahoillaan asiasta koska olivat eroamassa muutenkin. Liekö elämä hänellä muuttunut niiin,että alkanut vanha suola janottaa. En teisä mistä voi olla kyse.

Uusimmat

Yhteistyössä