Miehen ex-nainen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Old Wolf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Old Wolf

Vieras
Eli siis.. Tilanne on meillä tämä.

Olemme seurustelleet vasta kolmisen kuukautta ja tästäkin ajasta olemme joutuneet olemaan erossa aika paljon. Päivittäin olemme kuitenkin yhteyksissä olleet ja tunteita puineet hyvässä kuin pahassakin toisillemme.
Nyt sitten miehen ex-nainen ilmoitti olevansa raskaana miehelleni.
Tilanne on todella raskas minulle.
Tämä "lipsahdus" oli siis tapahtunut heidän 5 vuoden suhteen eronsa jälkeen vain pari viikkoa ennen meidän tapaamistamme.
Mies väittää päässeensä hänestä yli jne. Mutta nyt..
Hän kantaa huolta tästä naisesta joka kuuluu hänen menneisyyteensä. "Koska hän kantaa lastani". Ymmärrän toki sen ja en tuomitse tapahtunutta millään tavalla koska en ollut hänen elämässään vielä tällöin. Mutta minusta yksinkertaisesti tuntuu että olen jäänyt toissijaiseksi ex-naisen rinnalla.
Mies unohtaa työmatkoiltaan kysellä kuulumisiani, ellei samassa viestissä tai puhelussa tule kyse esimerkiksi siitä, että hän menee neuvolaan entisen naisensa kanssa varmistamaan että nainen puhuu totta.
Tämä nainen on siis yli mustasukkainen tapaus. Edelleen katkera heidän erostaan ja ei hyväksy minun olemassaoloani lainkaan. Myös erittäin lapsellinen.
On siis olemassa pienimuotoinen mahdollisuus että tämä olisi vain yksi tapa yrittää saada sabotoitua meidän suhdettamme...
Kuitenkin mielessäni pyörii kaikenlaista.. En tiedä voinko olla varma meidän tulevaisuudestamme. Koska kun otin puheeksi tämän että exät ovat aina exiä ja jos heidän kanssa palaisi yhteen, samat ongelmat tulisivat jälleen, niin mieheni kumosi erittäin jyrkästi sanomani.
Kuvittelenko vaan, vai tuleeko tästä kuva muillekin että hän on mahdollisesti miettinyt paluuta ex-naisensa luokse?
Ja sekin, että kun minä tulisin siihen tilanteeseen elämässäni, että haluaisin mahdollisesti lapsen jos toisenkin, niin miehelläni olisi tämä oma lapsiprojekti menossa eikä hän välttämättä halua lasta vielä silloin. Joutuisin siis odottamaan ex-naisen lapsen takia meidän lastamme.
Syy siis ylipäätänsä miksi mieheni ottaa vastuun "lapsestaan" on se, että hän haluaa olla läsnä oman lapsensa elämässä. Toki hän ei lasta omakseen virallisesti myönnä ennen DNA-testejä, mutta.. kantaa kuitenkin huolta naisesta kuin viimeistä päivää ja menee neuvolaankin mukaan.

Lapsi ei siis ole ongelma, vaan mieheni suhtautuminen "meihin" ex-naisen rinnalla.

Mitä minun tulisi tehdä? Odottaa reilu puolivuotta että lapsi syntyy ja sitten nähdä mitä tapahtuu? Vai lähteä tilanteesta ajoissa.
Mielipiteitä siis kaivataan, ja jos muita kohtalotovereita on, kertokaa ihmeessä oma tarinanne.

Aiheesta en paljon miehen kanssa pääse keskustelemaan vielä hetkeen.. Niin jos tämä hieman keventäisi mieltä siksi aikaan.

Olen pahoillani, mutta mielestäni sinun kannattaisi unohtaa tuo mies ja jatkaa elämääsi yksin / jonkun muun kanssa. Ellet sitten ole valmis siihen että tulet aina olemaan se "neljäs pyörä" tuossa sopassa. On tietysti hienoa että mies kantaa vastuuta teostaan ja haluaa olla lapsensa kanssa, mutta se aiheuttaa juuri sen että se joka joustaa olet sinä.
Jos exä on vielä "troublemaker" niin olet vielä helisemässä - lapsen kautta on NIIN HELPPO KIRISTÄÄ vaikka mitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Old Wolf:
Eli siis.. Tilanne on meillä tämä.

Olemme seurustelleet vasta kolmisen kuukautta ja tästäkin ajasta olemme joutuneet olemaan erossa aika paljon. Päivittäin olemme kuitenkin yhteyksissä olleet ja tunteita puineet hyvässä kuin pahassakin toisillemme.
Nyt sitten miehen ex-nainen ilmoitti olevansa raskaana miehelleni. ...

Ainoa järkevä ohje on, että jatka eteenpäin yhtä kokemusta viisaampana.

Ei elämästään kannata parin kuukauden satunnaisen seurustelusuhteen takia kannata tehdä tahallaan vaikeaa ja monimutkaista. Kyllä vaikeuksia tulee helpommistakin lähtöasetelmista.

Mies joko keskisttää huomionsa exäänsä ja tulevaan lapseensa tai jos ei sitä tee, niin sekin on jo syy pysyä tästä sankarista erossa. Anna miehelle aikaa ja tilaa hoitaa entinen suhteensa ja tulevaan lapseensa liittyvät kuviot rauhassa.

Ota järki käteen ja kerralla ja kokonaan irti tästä miehestä.

On tässä yksi hyväkin asia; se, että sinä et ole raskaana.

samaa mieltä muiden kanssa, kipin kapin muihin maisemiin.

Yleensäkin seurusteluissa uusissa näytöksissä on aivan toinen vaikeusaste, on ihan eri asia, jos kaksi parikymppistä tyhjätaskua pistää hynttyyt yhteen tai sitten perheelliset , itsenäiset aikuiset.

Täällä yksi, joka oli vastaavassa tilanteessa 15 v sitten. Minä jäin, vaikka alku oli aika takkuista. Ex-nainen tietysti yritti kaikkensa saadakseen miehen takaisin, lapsi oli saanut alkunsa eroprosessin aikana, kun nainen oli luullut, että lapsen avulla mies jää.

Meillä on nyt kaksi omaa murkkuikäistä ja vierailevana tähtenä mieheni lapsi. Minulle oma ratkaisuni, jäädä, oli oikea, koska mies on se elämäni mies. Vahvaa rakkautta tarvitaan, jos jäät. Mutta mahdollista sekin on. Tosin miehenkin on sitten oltava jämäkkä eikä ex-naisen pomputeltavissa.

Olen samanlaisessa suhteessa, olin seurustellut nykyiseni kanssa pari kuukautta, kun hänen ex-tyttöystävänsä ilmoitti olevansa raskaana, ja pitävänsä lapsen.
No ei minun maailmani siihen kaatunut. Hyväksyin tilanteen, vaikka paljon sitä mietinkin. Lapsi syntyi maailmaan ja elää äitinsä kanssa toisella puolella suomea. Mies on tämän eksänsä kanssa yhteyksissä vain ja ainoastaan lapsen takia, lähettelevät sähköposteja, ja nainen lähettelee välillä kuvia tästä lapsesta. Mies tapaa pian ensimmäistä kertaa tämän lapsen, ei ole nähnyt sitä vielä koskaan aikaisemmin.

Syytön se lapsi tilanteeseen on, eikä tuollainen tilanne tarkoita sitä, että teidän suhteenne ei voisi toimia. Meillä ainakin menee paremmin kuin koskaan. Lapsi on osa miehen elämää ja tulee olemaankin, eikä asia minua häiritse. Kaiken lisäksi tämä eksä asuu sen verran kaukana, että tapaamiset on sovittava etukäteen, eli nyt kun lapsi on vielä ihan pieni, ei mitään yllätysvierailuja ainakaan tule.

Nainen ei ole vaatinut miestä maksamaan elatusmaksuja, eikä miehen isyyttä ole edes tunnustettu, koska nainen ei sitä halunnut kun lapsi syntyi. Sitähän ei tiedä miten tulevaisuudessa asiat ovat, mutta elämässä sattuu yllättäviä juttuja, niihin pitää vain koittaa suhtautua, ja jos ei osaa suhtautua, niin sitten on parempi erota siitä kumppanista.
Tällaiset asiat täytyy käsitellä aikuismaisesti ja kypsästi. Tämäkin lapsi sai alkunsa parin kuukauden seurustelusuhteesta, eikä lapsen äiti "tiennyt" olevansa raskaana vasta kuin neljännellä kuulla, jolloin päätti vasta lekuriinkin suunnata.
Oli se sitten suunniteltu raskaus tai ei hänen osaltaan, niin joka tapauksessa meidän suhteeseemme se ei vaikuta sen kummemmin. Emme ole eroamassa tapauksen takia, ja mies on päätöksen tehnyt että vaikka eksä häntä takaisin koittaisikin kerjätä, ei hän siihen enää ryhdy. Me kun olemme yhdessä olleet jo yli vuoden, ja tulevaisuutta suunnitellaan myös yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Old Wolf:
Tämä "lipsahdus" oli siis tapahtunut heidän 5 vuoden suhteen eronsa jälkeen vain pari viikkoa ennen meidän tapaamistamme.

On siis olemassa pienimuotoinen mahdollisuus että tämä olisi vain yksi tapa yrittää saada sabotoitua meidän suhdettamme...

Nainenhan on väitetysti tullut raskaaksi ennen sinun ja miehen tapaamista eli miten hän olisi raskaaksi tulemisella yrittää sabotoida suhdettanne?

Epäilenpä tuota lipsahdustarinaa, ainakin yrittäisin selvittää, onko parilla ollut jotain on/off-juttua koko ajan. En anna hyvää ennustetta tuolle, eikö parin kuukauden jälkeen olisi vielä helppo luopua tuoreesta suhteesta?

Sus siunatkoon :o Nyt ei parane hötkyillä. Ensinnäkin, suhteenne on vasta ihastumis/tutustumisvaiheessa. Toki sitä ihastuneena suunnittelee elämää eteenpäin, aina sinne yhteiseen kiikkustuoliin asti, mutta tuossa vaiheessa suhde on kuitenkin vielä asteella "jos".

Toisekseen. Miehellä on lyhyen ajan sisään tapahtunut elämää mullistavia asioita useampikin kappale. Tuli ero, tapasi sinut ja nyt tuo vauva. Ei mikään ihme jos on nuppi on vähän sekaisin miehellä ja ajatukset muualla.

Myös tuo suhteesta toiseen hyppääminen lähes vauhdissa on vähän 'hmmmm'.

Ja sitten on tämä yksi vaihtoehto, joka tapahtui (myös) ystävättärelleni, eikä lie kovin harvinainen. Ystäväni oli tutustunut mieheen joka oli eroamassa vaimostaan. Kun tämä tuleva ex kuuli uudesta suhteesta, olikin hän jo hetken päästä raskaana. En tiedä, miten mies olikin niin naiivi, ettei kyseenalaistanut tätä raskautta vaikka muut sen tekivät -oli kai hieman sekaisin kaikesta tapahtuneesta. Parin ensimmäinen ja ainut lapsi kun oli saanut alkunsa hoitojen jälkeen ja tämä uusi 'raskaus' olisi jo hyvinkin pitkällä jos olisi totta. Vaiherikkaiden juttujen jälkeen ex sai keskenmenon noin seitsemällä kuulla, eikä mies vieläkään kyseenalaistanut mitään, vaikka hänelle suoraan sanottiin, että miettii nyt itsekin kuinka 'keskenmenon ' saanut nainen on parin tunnin päästä tapauksesta töissä. Ja teknisestihän tuo keskenmeno olisi ollut ennenaikainen syntymä.
Surullinen juttu kaikenkaikkiaan. Ystävättäreni laittoi suhteen telakalle kunnes asiat selviäisivät ja mies tietäisi mitä tekee. Mies haahuili sinne tänne kun ei tiennyt mistään mitään.Oli 'rakastunut' ystävättäreeni, mutta velvollisuus veti exän luokse. Mies sairastui vakavaan masennukseen tämän kaiken jälkeen. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu, muuta kuin että edelleen asuu exän luona.
Kaiken kaikkiaan on julmaa pelata suhdepeliä moisilla panoksilla, eikä sanonta ' sodassa ja rakkaudessa ovat kaikki keinot sallittuja' saisi pitää paikkaansa.

Eli siis... Täällä nyt on ilmeisesti jotkut ymmärtäneet että ongelmana olisi "lapsi" itse.. ei ei.. Olen jopa onnellinen että näin on tapahtunut koska me molemmat mieheni kanssa tiedämme ettei ole varmaa saammeko omaamme koskaan.
Olemme siis tuntenut yli 10 vuotta ennen suhteen alkamista, joten ei tässä nyt täysin tutustumisvaiheessa olla.

Huomasin ilmaisseeni asiat hieman epäselvästi eli siis.. He seurustelivat 5 vuotta ja mies oli sinkkuna vuoden ennen meidän seurustelun alkua. Kuitenkin tämä "lipsahdus" tapahtui vain pari viikkoa ennen meidän suhdettamme.

Enkä halua että "ollaan pahoillaan" kun sanotaan että lähde lätkimään. Mielipiteensä puolesta ei pidä koskaan olla pahoillaan edes toisen puolesta, koska toisena vaihtoehtona se on.

Mutta nyt kun olen yön nukkunut paremmin olen enemmän sillä kantilla että jään.
Aika näyttää mitä tapahtuu.

Ja sen verran voin sanoa, että ei täällä mitään "parikymppisiä tyhjätaskuja" olla. Molemmat on elämää nähnyt enemmän kuin parin kympin verran. Tilanne vain on täysin uusi.

Toki tämä on taas siitäkin hankalaa, kun ei voi koko elämänhistoriaa meistä ja taustatietoja kirjoittaa jo mahtumisen syistäkin, niin ei kaikkia puolia tiedä itse kukaan.

Mutta kiitos vastauksille ja kohtalokaveri-kertomuksille.. Lisääkin saa heitellä jos tahtoo :)

Ja jos jotain nyt niin paljon ihmetyttää miksi jään, on syynä se että tämä oli harkittu suhde. Sitä mietittiin ennenkuin hypättiin minnekään. Vaikka hassulta se kuulostaakin :D Ja muuten asiat ovat vakaalla pohjalla ja molempien elämänarvot kohdillaan.

Ja sabotaatio asiaan vielä tarkennus: Tarkoitin sitä, että ei ole välttämättä edes 100% varmaa että onko nainen raskaana vai ei.
Vaan että yrittääkö hän tällä nyt sitten saada mieheni huomion itseensä ja jotain omituisen lapsellista yritystä saada miestä takaisin "keinolla millä hyvänsä". Tämä nainen on siis epätavallisen "epäkypsä" ikäisekseen.
Kuitenkin se hieman laittaa hälytyskelloja soimaan kun nainen yrittää keksiä syitä miksi mieheni ei pääsisi neuvolareissulle mukaan..

Mutta, tuonnempana viisaampana :)

Eipä tuohon ole muuta sanomista kuin että mitä kysellä neuvoja, kun tietää itse mitä tekee.

Saman asian olisi ajanut kirjoittaa omaan päiväkirjaan tuntemuksensa.

Tänään, 20:30
Old Wolf
...He seurustelivat 5 vuotta ja mies oli sinkkuna vuoden ennen meidän seurustelun alkua. Kuitenkin tämä "lipsahdus" tapahtui vain pari viikkoa ennen meidän suhdettamme.

Miten niin mies oli sinkkuna vuoden ennen teidän seurustelun alkua, kun mies kävi kuitenkin kiksauttelemassa exäänsä vielä pari viikkoa ennen teidän seurustelun alkua?

Taidat olla hivenen naivi kun uskottelet, että ko. mies olisi uskollinen sinulle kun, ei ollut exälleenkään.
Olemme kuulleet täällä vain sinun (Old Wolf) versiosi asiasta, siksi tarinassasi on monta monta suurta aukkoa.
Kerroit lisäksi, että olette tunteneet jo 10 vuotta, herää kysymys kuka petti ja ketä tai kuka sabotoi kenenkin suhteen ja millä?

Mies kyllä tietää kumman valitsee, kun et vain hämmennä enempää miehen elämää itsekkäillä haluillasi.
Kolmen kuukauden seurustelulla (vaikka olisittekin tunteneet kauemmin) ei vielä ole varmistettu, että yhteiselämänne olisi sitä mitä ehkä toivot ja odotat siltä.
Kaikella kunnioituksella, älä sotke enempää miehen elämää, vaan jätä hänet rauhaan.

Minä en tuossa tilanteessa jatkaisi väkisin suhdetta, vaan antaisin tilaa miehelle miettiä, että mitä hän elämässään haluaisi. Ottaisin siis takapakkia, vetäytyisin, antaisin itsellenikin aikaa keskittyä ihastumisesta johonkin muuhun, vaikka vielä olisinkin täysillä ihastunut tuollaiseen mieheen. Jos väkisin roikkuu miehen elämässä ja yrittää hänen mielikseen tukea miestä unohtaen omat tarpeensa, niin suhde voi alkaa vähän turhan vääristyneenä (sinä ymmärrät miestä ratkaisuissaan, mutta silti itselläsi on paha olla kaiken kaaoksen keskellä).

Oma ratkaisuni olisi siis aikalisä.

Noin tuoreesta deittailusuhteesta on viela yksinkertaista lahtea. Et myoskaan sanonut missaan vaiheessa olevasi kuolettavan rajastunut tahan mieheen. Yksinkertaisinta on antaa pariskunnan selvittaa valejaan keskenaan, ja jatka sina matkaa. Harmeja saa hakemattakin.

Kyllä ihmisillä on nykyisin sitten monimutkaisia ihmissuhdekiemuroita:) Mennään ja tullaan ja pannaan ketä milloinkin. Ollaan suhteissa, harrastellaan seksiä ja etsitään samalla uutta ja parempaa. Sitten naksahdetaan paksuksi ja pähkäillään kenenköhän kersa tämäkin on. Onneksi noille miehille löytyy aina ottajia, teki ne mitä tahansa.

Voihan venäjä tätä soppaa ja sen hämmentämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja harasoo-soo:
Kyllä ihmisillä on nykyisin sitten monimutkaisia ihmissuhdekiemuroita:) Mennään ja tullaan ja pannaan ketä milloinkin. Ollaan suhteissa, harrastellaan seksiä ja etsitään samalla uutta ja parempaa. Sitten naksahdetaan paksuksi ja pähkäillään kenenköhän kersa tämäkin on. Onneksi noille miehille löytyy aina ottajia, teki ne mitä tahansa.

Voihan venäjä tätä soppaa ja sen hämmentämistä.

Ei "panna ketä milloinkin", ainakin minun kohdallani mies ja ex seurustelivat kun raskautuminen tapahtui, ja olivat jo eronneet naisen aloitteesta ennen kuin selvisi että hän edes raskaana oli.

Ainakaan minun mieheni isyydestä ei ole epäilystäkään: lapsi on aivan isänsä näköinen.

Ja tangoon tarvitaan kaksi, ei se mies yksin naista raskaaksi saa, vaan jos nainen ei halua tai viitsi käyttää ehkäisyä, niin kyllähän niitä vahinkoja sattuu.

"teki ne mitä tahansa"

Ai tekee mitä? Et voi sanoa noin, jos et tiedä asioiden tolaa tai tunne kyseisiä ihmisiä henkilökohtaisesti.

palkkakin pienenee elatusvelvollisuuden myötä aikanaan. Sama ku seurustelis huonopalkkaisen kanssa. Rahat mitä voisitte yhdessä käyttää, meneekin osa sille lapselle tai oikeastaan exälle.

Taas näitä. Kysyy: "Mitä teen?" Ja kun saa epämieluisia vastauksia niin tulee oikein naurun saattelemana vastauksia, että "Kyllä mä ite tiedän mitä mä teen!" :D

Kyllä se kuule siitä. Paha ex kiusaa miestä tulemalla raskaaksi ja nyt ei siis olekaan ehkä raskaana. Vai onko? *pitkä merkitsevä tuijotus tyhjyyteen*

Kolme kuukautta mennyttä aikaa onkin yhtäkkiä 10 vuotta. Lapsi on ongelma, mutta ei olekaan. Mies on sitoutunut exäänsä ja lapseen, mutta eipä olekaan. Nyxä rakastaa, exä rakastaa, mies ei tiedä rakastaako. Ollaan yhdessä, ollaan erossa. Muistetaan, ei muistetakaan.

Jännää. Odotan seuraavaa jaksoa tästä draamasta.

Alkuperäinen kirjoittaja "Petturit liukkaalla jäällä":
Tänään, 20:30
Old Wolf
...He seurustelivat 5 vuotta ja mies oli sinkkuna vuoden ennen meidän seurustelun alkua. Kuitenkin tämä "lipsahdus" tapahtui vain pari viikkoa ennen meidän suhdettamme.

Miten niin mies oli sinkkuna vuoden ennen teidän seurustelun alkua, kun mies kävi kuitenkin kiksauttelemassa exäänsä vielä pari viikkoa ennen teidän seurustelun alkua?

Taidat olla hivenen naivi kun uskottelet, että ko. mies olisi uskollinen sinulle kun, ei ollut exälleenkään.
Olemme kuulleet täällä vain sinun (Old Wolf) versiosi asiasta, siksi tarinassasi on monta monta suurta aukkoa.
Kerroit lisäksi, että olette tunteneet jo 10 vuotta, herää kysymys kuka petti ja ketä tai kuka sabotoi kenenkin suhteen ja millä?

Mies kyllä tietää kumman valitsee, kun et vain hämmennä enempää miehen elämää itsekkäillä haluillasi.
Kolmen kuukauden seurustelulla (vaikka olisittekin tunteneet kauemmin) ei vielä ole varmistettu, että yhteiselämänne olisi sitä mitä ehkä toivot ja odotat siltä.
Kaikella kunnioituksella, älä sotke enempää miehen elämää, vaan jätä hänet rauhaan.

Kuka on sanonut että mies ei ole ollut uskollinen eksälleen? Kerrohan.

Jos vielä kerran selitän sinulle.. LUE TARKKAAN: He seurustelivat 5 vuotta. Eron jälkeen mies oli vuoden sinkkuna, jos ei lueta tätä yhden illan juttua exänsä kanssa pari viikkoa ENNEN meidän seurustelun alkua, kuten raskausviikotkin antavat olettaa.

Ja kerrohan mitä ajat takaa itsekkäillä haluilla? Ja kerro myös sekin millä tavalla minä olen sotkemassa mieheni elämää? Kuten on sanottu EIKÖHÄN HÄN ITSE OSAA PÄÄTTÄÄ kenen kanssa haluaa olla, eikä ole minua kelkasta tiputtamassa ellen itse tahdo lähteä.

Ja nyt tilanne on rauhoittunut kun pääsimme asioista keskustelemaan todenteolla ja täytyneen sanoa, että hyvältä näyttää tuo tulevaisuus kaikkien kannalta. Siitä enempiä kertomatta. Minä siirryn nyt sivummalle ja toivotan jaksamista muille samassa tilanteessa oleville.

"Kerroit lisäksi, että olette tunteneet jo 10 vuotta, herää kysymys kuka petti ja ketä tai kuka sabotoi kenenkin suhteen ja millä? "

Tuohon en voi kyllä muuta kuin nauraa.. Itsekin kuule olen seurustellut omalla tahollani tuon 10 vuoden aikana. Ei ole ollut koskaan tarve sabotoida kenenkään suhteita millään.
On toki olemassa eräs ihmisryhmä, joka ei usko vastakkaisien sukupuolien ystävyyteen ilman seksiä tai muuta vastaavaa :) Mutta yleensä heillä onkin jonkinasteen luottamusongelma.
Itselläni sitä ei sen asian suhteen ole ja hyväksyn täysin mieheni naispuoliset ystävät ja toisinpäin. Jopa haluaisin paremmin tutustua hänen exäänsä, varsinkin tässä tilanteessa, mutta päätösvalta siitä ei ole vain minulla.

Alkuperäinen kirjoittaja miehen:
palkkakin pienenee elatusvelvollisuuden myötä aikanaan. Sama ku seurustelis huonopalkkaisen kanssa. Rahat mitä voisitte yhdessä käyttää, meneekin osa sille lapselle tai oikeastaan exälle.

Se on ilmiselvä asia että miehen osa rahoista tulee siihen menemään. Mutta minun mielestä se on ihan ok, koska se on näin määrätty. Eipä se mies ole yksin siinä asiassa vastuussa tuleeko nainen raskaaksi vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja hilipatihippandaa:
Taas näitä. Kysyy: "Mitä teen?" Ja kun saa epämieluisia vastauksia niin tulee oikein naurun saattelemana vastauksia, että "Kyllä mä ite tiedän mitä mä teen!" :D

Kyllä se kuule siitä. Paha ex kiusaa miestä tulemalla raskaaksi ja nyt ei siis olekaan ehkä raskaana. Vai onko? *pitkä merkitsevä tuijotus tyhjyyteen*

Kolme kuukautta mennyttä aikaa onkin yhtäkkiä 10 vuotta. Lapsi on ongelma, mutta ei olekaan. Mies on sitoutunut exäänsä ja lapseen, mutta eipä olekaan. Nyxä rakastaa, exä rakastaa, mies ei tiedä rakastaako. Ollaan yhdessä, ollaan erossa. Muistetaan, ei muistetakaan.

Jännää. Odotan seuraavaa jaksoa tästä draamasta.

Luehan kuule sinäkin hieman tarkemmin tuo tarina ennenkuin alat kommentoimaan kyseiseen asiaan. Olemme TUNTENEET 10 VUOTTA, jona aikana hän tietysti myös seurusteli eksänsä kanssa. Olimme vain ystäviä kunnes sitten sinkkuina molemmat oltiin ja tunteet tulivat peliin. 3 kuukautta olemme SEURUSTELLEET.
Tämä syntymätön lapsi ei ole ollut missään vaiheessa se ITSE ONGELMA. Eikä tule synnyttyääkään olemaan.
Vaan tämä itse "kolmiodraama".
Syy siihen minkä takia mielipiteet saattoivat minullakin vaihtua ajan myötä täällä, johtuu nimenomaan siitä tunnekuohusta jota se sai ensihetkillä aikaan.
Aika kuitenkin selkeyttää ajatuksia ja varsinkin se, kun pääsee miehen kanssa niistä keskustelemaan.

Ja missä vaiheessa olen tullut tänne sillä asenteella että teen vain niin kuin täällä ehdotetaan? Osaanhan minä hittosoikoon itsekin asioita miettiä ilman jonkun foorumin kirjoittelijoita :) Lähinnä hain hetkellistä helpotusta ja erilaisia mielipiteitä, kun en viitsi asiasta vielä esimerkiksi perheelleni tai ystävilleni puhua, kun tämä väitös eksän raskaudesta ei ole vielä "todistettu" millään tavalla. Mies itse kertoi epäilyksensä asiasta ja hän on se, joka minua on varoittanut alkujaan mahdollisesta sabotointiyrityksestä.

Avasit eilen ketjun ja kirjoitit::: - "Aiheesta en paljon miehen kanssa pääse keskustelemaan vielä hetkeen.. "

Tänään kirjoitit::: -"Ja nyt tilanne on rauhoittunut kun pääsimme asioista keskustelemaan todenteolla ja täytyneen sanoa, "

Myös nämä seuraaavat lauseet ovat hiukan ristiriitaisia :::-" kun minä tulisin siihen tilanteeseen elämässäni, että haluaisin mahdollisesti lapsen jos toisenkin"

"-Olen jopa onnellinen että näin on tapahtunut koska me molemmat mieheni kanssa tiedämme ettei ole varmaa saammeko omaamme koskaan. "

Yhteistyössä