miehen ex tunkee jouluaattona anoppilan ovelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan

Vieras
Viime jouluaattona vietimme rauhallista iltaa anoppilassa. Ovikello soi ja ovella seisoo mieheni entinen tyttöystävä (mies jätti,heidän erostaan 4 vuotta, koko aikana eivät ole olleet yhteydessä). Nainen toi joululahjan minulle (olen tavannut tämän naisen kerran ohimennen..)!!!! SIIS MITÄ IHMETTÄ?
Itselläni ei tulisi mieleenkään mennä entisten poikaystävieni kotiovea rämpyttämään jouluaattona viedäkseni hänen nykyiselle tyttöystävälleen lahjan. Käyköhän tämä kyseinen naikkonen ihan täysillä, kysyn vaan!???
Hän kysyi myös saako tulla sisään mutta anoppini sanoi että meillä on kyllä lahjojenjako pahasti kesken.. Lisään myös että hän ei ole koskaan ollut läheinen appivanhempieni kanssa, joten sen takia hän tuskin tuli..
Naureskelimme mieheni kanssa, tuleekohan muija taas tänäjouluna suorittamaan joulupukin virkaa...:D

No mitä jos se oikeasti yritti olla sulle ystävällinen ja osoittaa, ettei ole katkera? Siis että jos hän on ollut katkera ja päässyt siitä yli, niin hän halusi osoittaa itselleenkin, että osaa olla ystävällinen.

Tää on ihan selvä juttu. Ukkos panee vielä sitä exää. Exä oli tulossa lämmittelemään ukkoas ja häkeltyi kun sä olitkin siellä.

Mitä siellä lahjassa oli? Partavettä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on ihan selvä juttu. Ukkos panee vielä sitä exää. Exä oli tulossa lämmittelemään ukkoas ja häkeltyi kun sä olitkin siellä.

Mitä siellä lahjassa oli? Partavettä?

Mun mies ei ole samanlainen kun sinun miehesi. Toisin sanoen, mun mies ei haikaile ex:n perään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Musta oli outoa, ettei sen annettu tulla sisään edes hetkeksi.

ja hetken päästä sanottu "keitetäämpäs sulle, Leila, lähtökahvit!" ?

No ei kai se ois niin pitkäksi aikaa jäänyt? Sittenhän voi aina sanoa, että meilläpäs on nyt joulusauna tai joulukävely tai lähtö jonnekin.

Mä oon tottunut, että joulunakin kaikenlaiset kummajaisetkin päästetään sisään. meillä käy muunmuassa se mies minun lapsuudenkodissa joka ajaa sillä "elohim" autolla, jossa on Israelin lippu ja tekstejä paljon. Se on aika hullu mies ja tänä vuonna se jako tulitikkuaskeja joissa oli teksti "aurinko sammuu elohim"

Että siihen verrattuna toi exä on aika normaali tapaus, uskoisin.

Siis ihan oikeastikko Mariaa ja PahaSilmä ottaisivat joulun viettoonsa miehen exän tosta noin vaan?Ihan kuka ex vaan sinne oven taa pöllähtäs niin sisään vaan!?En tiedä onko mun exällä nyt ketään, mutta eipä tulisi mieleenkään mennä viemään ko.naiselle mitään, mitä sitä toisten väliin tukkimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Siis ihan oikeastikko Mariaa ja PahaSilmä ottaisivat joulun viettoonsa miehen exän tosta noin vaan?Ihan kuka ex vaan sinne oven taa pöllähtäs niin sisään vaan!?En tiedä onko mun exällä nyt ketään, mutta eipä tulisi mieleenkään mennä viemään ko.naiselle mitään, mitä sitä toisten väliin tukkimaan.

No en ottas joulunvioettoon, mutta päästäisin sisään. Jos ei tajuaisi lähteä, niin meille tulisi sitten joku meno. Kun mä en usko, että se pahalla sen lahjan toi. Tietty aapee ei oo kertonut, mitä paketissa oli, joten en voi tietää, josko nainen olikin vaikka ilkeä.

Kyllä mäkin ihmettelen että olis pitäny päästää sisään.. Enpä mäkään haluaisi ketään ex-tyttöystäviä meidän joulun viettoon. Se on perhejuhla eikä jokaista kadun tallaaja tarvi sisälle ottaa.

Yhteistyössä