MIEHEN EX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karmilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karmilla

Jäsen
16.06.2009
350
0
16
Meillä on uusioperhe, siis minä ja mieheni ja hänen 14 v tyttärensä.Äiti jätti perheensä toisen miehen takia .
Lapsi halusi jäädä isälleen asumaan.
Minä tulen lapsen kanssa hyvin juttuun ja sekös korpeaa tätä ex vaimoa!Viimeksi tänään kun likka tuli äidiltään, hän kertoi äitinsä haukkuneen minua ,vaikka en ole montaakaan sanaa tämän kanssa vaihtanut!
Sanoin tytölle että ei se minun elämää liikauta mitä äitisi ajattelee,mutta silti olen :/

Noi on vaikeita juttuja. Ja uusioperheen uusi puoliso on aina paskimmassa asemassa.

Siinä pitäisi olla haukkumatta toisen äitiä ja laittaa lapsi AINA etusijalle. Mun mielestä pitäisi sanoa, että "ikävää, että hän ajattelee noin"

niin. ei tuohon voi mitään sanoa. ainut et kysyt suoraan exältä mikä riivaa tai annat asian olla. voit myös exälle ilmoittaa että on todella kakaramaista alkaa haukkumaan ihmisiä lapselle joka ei ole mitenkään syypää mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja EX :
Tuntuupa se sun elämää likauttavan, koska purat pahoinvointisi palstalle.

Toiset saattavat kokea pahaa oloa toisten surun takia, tiesitkös, sitä kutsutaan empatiaksi. Ei exän puhuminen ehkä ap:ta itseään haittaa, mutta varmasti nuoresta tuntuu inhottavalta, jos hänelle haukutaan ja mollataan ihmistä, kenestä hän pitää ja kenen kanssa hän asuu. Ja nuoren paha mieli aiheuttaa sitten tälle aikuiselle sen pahan mielen...

Niin, eikö ole kummallista ? Luulisi, että äiti olisi iloinen tyttärensä puolesta, että tulette toimeen keskenänne. Äiti on mustasukkainen tyttärestään, luulee jollain tapaa, että se on häneltä pois, jos teillä on mukavaa yhdessä. Neuvoisin laskemaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun hän aikansa mollaa sua, vain huomatakseen, ettei sillä ole vaikutusta, hän fiksuna ihmisenä (?) lopettaa sen varmasti. Mitään järkeä ainakaan ei sulla ole, jos lähdet provosoituna mukaan tuohon. Anna olla ja nauti elämästäsi !

Onneksi tytär on niin fiksu että, hänkin ymmärtää että äitinsä on mustasukkainen..Kauhea haloohan tuli siitä kun me olimme KAHDESTAAN tytön kanssa reissussa eikä ISÄ ollutkaan mukana..Toisaalta ex:n käytös huvittaa..ja samalla olen hiton ylpeä että minulla ja tytöllä on suht avoimet välit!En ole koskaan yrittänytkään olla mikään ÄITIPUOLI ja sen olen minä ja tuleva mieheni sanoneet likalle alusta lähtien.Mutta joskus vaan :headwall:

Mutta älä ikänä hauku tytän äitiä tytölle. Aina voi sanoa, että "tässä asiassa minun mielestäni äitisi on väärässä". Mua taas ärsyttää nyxät, jotka kuvittelee olevansa parempia vanhempia kuin äidit tai isät. Omalle vanhemmalle sitä uskalletaan kiukutella.

Yhteistyössä