Miehen exän kanssa juttusille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elämä on"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elämä on"

Vieras
Ollaan 4 vuotta oltu yhdessä ja meillä on lapsi. Suhde on ollut välillä niin järjettömän ihanaa ja välillä on tuntunut niin helvetiltä koko elämä. Eli välillä myrskyisää, sitten todella myrskyisää, sitten ihanaa ja tuota rataa koko 4 vuotta on mennytkin. Olen huolissani miehestä ja meistä kaikista. Erottu on monet kerrat ja palattu. Haluaisin kysyä miehen exältä minkäläinen mies tämä "timppa" on, esim kysyä, miksi erosivat ja no haluaisin tietää onko tämä "timppa" ollut hänenkin kanssaan sam kuin minun. Mutta onko se väärin? Jos mies saisi tietää, tulisi hirveä tappelu, ja toisaalta jos tekisin tämän salassa, kyselisin hänestä selän takana, se olisi valehtelua ja lentäisin saman tien pihalle...

Mies on ollut väkivaltaan vivahtavainen, narsistisia piirteitä todella paljon jne...
No niin vähän arvelin, siitä ei hyvä seuraisi jos menisin exän kans juttusille.

Niin no kysäise mieheltä suoraan, että kun mielestäsi teidän suhde on melkoista vuoristorataa, niin onko hänellä ollut muissa suhteissa samanlaista. Äläkä ala tivaamaan, kertoo jos kertoo, mutta vänkäämällä ei toisesta saa vähääkään ulos.

Kuinkas omat aiemmat suhteesi? :D

no jos ei ole vaaraa, että tuo ex juoruaa miehelles, niin mä taitaisin kysyä. Tosin asia riippuu mistä roikkuu. Ei mun mielestä voi olla semmoista yleisperiaatetta, että puolisosta ei saa keskustella sen eksän kans. Sitten on tietty semmoisia puolisoita ja eksiä, jotka ovat poikkeuksia säännöstä.

Mutta kun sä olet noin nuori, niin olet lähtökohtaisesti alakynnessä tuommoisen urhon kanssa. Silloin mun mielestä tietty pieni fuskaaminen on ihan ok.

Yhteistyössä