?
....
Vieras
Eli meillä on mies haluton. Itse olen 23 v ja mieheni 25 v joten nuoria vanhempia ollaan. Meillä on 5 v lapsi ja alle vuoden ikäinen vauva. Yhdessä oltu jo 8 vuotta. Mies on tullut pikkuhiljaa entistä haluttomammaksi, raskausajasta lähtien. Ollaan tästä nyt alettu kunnolla puhumaan ja saatukkin monta asiaa puhutta tästä aiheesta. Mies on ajankin jo lääkäriin varannut, aikoo käydä ainakin testosteroni-arvot tarkistamassa. Häntäkin vaivaa tämä asia todella paljon, niinkuin minuakin. Itse haluaisin tällä hetkellä vaikka joka päivä mutta ainakin 2-3 kertaa viikossa. Miehelläkin kyllä haluja tulee mutta ei enää niin helposti. Miehelle varmaan riittäisi nyt hyvin kerran viikossa, mutta ennen tilanne on ollut toinen. Miehellä on kyllä nykysessä elämätilanteessamme paljon väsymystä ja stressiä, josta varmaan tämä johtuu. Ei ole nyt siis mistään pettämisistä yms. kysymys.
Onko muilla samanlaista tilannetta ollut? Miten olette päässeet sen yli? Nyt ollaan puhuttu kaikenlaisesta piristyksestä seksiin jos se jotenkin auttaisi. Kerran ostinkin seksikkään alusasusetin. Nyt mietitty seksin kuvaamista, leluja yms.
Tämä on itsellekkin aika stressaavaa kun ei saisi miestä varmasti liikaa painostaa asian tiimoilta vaan mennä hänen halujensa mukaan. Eikai tässä muu auta....
Onko muilla samanlaista tilannetta ollut? Miten olette päässeet sen yli? Nyt ollaan puhuttu kaikenlaisesta piristyksestä seksiin jos se jotenkin auttaisi. Kerran ostinkin seksikkään alusasusetin. Nyt mietitty seksin kuvaamista, leluja yms.
Tämä on itsellekkin aika stressaavaa kun ei saisi miestä varmasti liikaa painostaa asian tiimoilta vaan mennä hänen halujensa mukaan. Eikai tässä muu auta....