haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mervi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mervi

Vieras
tuntuu siltä, etten enää jaksa mieheni haluttomuutta! kuitenkin rakastan häntä ja hän muuten minulle se oikea. olen vielä suht nuori, hoikka ja kauniskin, mutta mieheni ei halua minua tai ei ainakaan näytä sitä. itsetuntoni on aivan nollassa ja vaikka minusta itsestänihän se itsetunto kumpuaa, mutta miehen haluttomuus ei voi olla vaikuttamatta siihen. tiedän että mieheni rakastaa minua ja haluaa olla kanssani. eikä hän ole pettänyt minua. on sen verran kunniallinen mies, että ei petä. en itsekään kovin paljon seksiä tarvitse ja pärjäisin hyvinkin vähällä jos mieheni edes joskus itse ehdottaisi peti puuhia tai sanoisi haluavansa minua. minä olen aina se, joka seksiä ehdottaa. useinmiten hän torjuu minut. pari kuukautta on jo edellisestä kerrasta, kun en ole enää jaksanut kysellä. niin usein tapahtuva torjutuksi tuleminen todellakin satuttaa minua. en ole koskaan ennen seurustellut miehen kanssa, joka ei halua seksiä! jouduin lopettamaan e-pillerit keväällä sivuvaikutusten takia ja ""käytämme"" nykyään kumeja. ostin yhden pienen paketin silloin ja kun ne loppuivat, pyysin miestäni ostamaan lisää. eipä ole kumipakettia kaupasta mukanaan tuonut vieläkään. välillä olen muistuttanut, mutta hän vain sanoo ""voishan noita ostaa"", mutta ei tee sitä. niin...voisinhan minä niitä kumeja käydä ostamassa, mutta toivoisin että mies edes joskus tekisi jotain ""seksielämämme"" eteen. olen yrittänyt puhua hänen kanssaan asiasta, mutta turhaan. suhteemme alussa harrastimme hyvinkin usein seksiä, mutta silloinkin minä jouduin aina tekemään aloitteen...
onko muita naisia, joilla samantyyppinen tilanne? miten jaksatte näin tunnepuolella? vaikuttaako miehen haluttomuus kuvaan itsestänne?

tottahan toki se vaikuttaa itsetuntoon jos tionen ei halua. Voisiko taustalla olla miehen masennusta? Työpaineita. Olen myös kuullut että sellaisiakin miehiä on (tosi harvinaista) jotka ei yksinkertaisesti tarvitse/halua paljoakaan seksiä.

Sitä yleensä ajatellaan että haluttomuus on naisten yksinoikeus. Ei mies ole sen kummempi tai päinvastoin. Olemme ihmisiä kaikki. Haluttomuuteen voi olla monenlaisia syitä. Työpaineet, jokin selvittämätön asia suhteessanne, sairaus... Ongelma on, jos miehes ei halua selvittää asiaa kanssasi. Pakottamaan ei ketään pysty. Mutta voisit koettaa jotenkin ovelasti houkutella. Itse olen huono neuvomaan kun olen koettanut houkutella vaimoani puhumaa ja kertomaan tuntemuksistaan tuloksetta. Mutta jotenkin niin sen kai pitäisi toimia :-)

työpaineet/masennus ei ainakaan kuulosta sanoilta, jotka liittyisivät mitenkään mieheeni. ehkä hän ei sitten vaan tarvitse sitä seksiä, en tiedä. joskus aikaa sitten sain mieheni suusta kuulla lauseen."" kerran päätin että en enää seksiä pyydä/ehdota, koska tulin torjutuksi"". mutta tämä tuntuu niin oudolta, koska hän torjuu minua jatkuvasti, mutta toisaalta silti odottaa, että minä jaksaisin kuitenkin ehdotella. kyllä hän joskus seksiin suostuu, ehkä parin kuukauden välein, jos hyvä tuuri käy. toivoisin vain, että hän edes minun mielikseni ehdottaisi itse joskus. suostunhan minäkin moneen muuhun sellaiseen asiaan mitä hän haluaa, mutta mikä ei minua miellytä.

Jokaisella on joskus hiljaisempia aikoja,mutta kyllä sitä on syytä selvitellä jos se halun puute tuppaa käymään krooniseksi. (jälleen heh- paraskin neuvomaan toisia)

Samassa jamassa ollaan täälläkin. Onnellisesti aviossa vuoden verran ja 3kk ilman seksiä!!! En olisi uskonut tämän tapahtuvan ihan näin pian. Mies ei vaan halua vaikka mitä tekisi. Valitettavasti pidän seksistä ja nautin siitä, joten en tiedä kuinka lyhyeksi avioliittomme jää. Kai tätä täytyy vielä puolivuotta katsella. En ole ajatellut todellakaan jäädä liittoon jossa harjoitetaan selibaattia.. ja naisia aina morkataan pihtaamisesta.. hoh hoijaa

Sama täällä, jo kuukausi ilman seksiä. Minäkin haluaisin todellakin enemmän kun mieheni. Muuten menee kaikki todella hyvin mutta ei näytä huvittavan. Alussa kaikki oli toisin ja sain seksiä enemmän kun tarpeeksi. Itse olen päättänyt odottaa että mieheni tekee seuraavan aloitteen, sillä jatkuva turha yrittäminen nöyryyttää minua. Ja ahdistaa kuulemma häntä. Ilmeisesti miesten haluttomuus on yleisempää kun luullaan. Harmi vaan kun siitä puhuminen näyttää vaan pahentavan asiaa... Toivotaan että se tästä.

Kyllä se sinunkin kaivoa kastellaan joskus, odottovan aika on pitkä

Tiedän tiedän, helppo se on täällä puhua

Mutta kun näitäkin tulee pitkässä suhteessa

nimimerkistäsi päätetllen kyseessä saattaisi olla Matti Nykänen, ja antaa niiden lempinimien nyt olla ?

Olemme olleet aviossa 13v. Ja haluttomuutta n10v
Kyllä se ottaa myös miehen luonnolle. Ikinä en ole vaimolleni
sanonut mitään inhottavaa asiasta. On todella nöyryttävää
ja loukkaavaa saada pakit kerta toisensa jälkeen.
Meillä on seksiä 1-2 kertaa vuodessa. Voi vain kuvitella kuinka pitkä aika on odottaa kun itsellä on haluja joka päivä.
Olen miettinyt asiaa paljon, enkä ole keksinyt mitää järkevää
selitystä haluttomuuteen, Stressit ja muut on höpö juttuja.
Jos haluaa panostaa suhteeseen ja ottaa myös toisen huomioon se myös tarkoittaa sitä. Pakottaa ei saa. Koskaan
en ole vaimoani pettänyt. Yö toisensa perään valvonut kun
asia harmittaa. Meillä ei asiasta edes voi keskustella ja mikäli keskustellaan ei se johda mihinkään. Meillä menee muuten hyvin. Minua tämä on ainakin kasvattanut.
Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa höpöttää
media. Oikeus olla selibaatissa jos haluaa.
Minulla ei ole oikeutta. Jos käytän oikeuttani, olen suurin syntinen maailmassa ""Pettäjä"". Haluton henkilö menkööt itseensä ja lähestykööt puolisoaan. Läheisyys, seksi ja toisen huomioiminen on maailman tärkein ja hienoin tehtävä

Yhteistyössä