Haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julia

Vieras
Minulle on tullut vastaan parisuhteessani ongelma johon en ole koskaan aikaisemmin suhteissani törmänyt, nimittäin seksuaalinen haluttomuus.

Olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja halunnut päivittäin seksiä joskus jopa useitakin kertoja päivässä. Miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat myöskin olleet seksuaalisesti puoleensavetäviä ja suht. aktiivisia.

Nyt kuitenkin kaikki on muuttunut. Olen seurustelut jonkin aikaa miehen kanssa joka ei kertakaikkisesti sytytä seksuaalisesti, seksi on puuduttavaa ja rutiininomaista. Hän on mukava ja hellä mutta hän ei tunnu olevan kiinnostunut ollenkaan mistään erilaisesta. Seksi on aina samaa jyystämistä ja aina samassa asennossa. Hän ei halua kokeilla mitään muuta!! En ymmärrä miten se voi olla edes mahdollista.

Itse olen kokeilunhaluinen ja haluaisin rakastella eri asennoissa ja paikoissa mutta miesystäväni taas ei. Hänelle riintää perinteinen nainti. Joka minua taas ei pahemmin sytytä.

Onko kellään toisella samankaltaisia kokemuksia?? Vai elänkö minä ainoastaan miehen kanssa jolle riittää seksi peiton alla 2krt viikossa.

Et ole ainoa. Miehiä on joka lähtöön, niin kuin naisiakin. Minun miehelleni riittää perinteinen nainti kerran kahdessa kuukaudessa, kun taas minä tarvitsen seksiä lähes päivittäin.

Ei kai vaan teillä ole miehinä matemaattisesti lahjakkaita ja tunneköyhiä miehiä. ??
Kannattaisi varmaan etsiä enemmän taiteellisia taipumuksia omaavia ja enemmän tunteella ja mielikuvituksella varustettuja miehiä. Jossain lehdessä kerran väitettiin, että suomessakin on 30-40% miehistä sellaisia, jolta tunneäly puuttuu. Keksi siinä sitten uusia ja jänniä naimapaikkoja, jos toisella ei yhtään sytytä.

""Ei kai vaan teillä ole miehinä matemaattisesti lahjakkaita ja tunneköyhiä miehiä""

*hihittää* Matemaattisella lahjakkuudella ei ole mitään tekemistä tunneköyhyyden kanssa. Matemaattinen lahjakkuus ei myöskään tapa taiteellisuutta saati luovuuuta. Varmasti kuvaamasi kaltaisia miehiä löytyy, mutta tunneköyhyyttä (nimen omaan kanssaihmisiä kohtaan) löytyy myös taiteilijoista.

Jotekin on vain tullut törmättyä useisiin matemaattisesti lahjakkaisiin ja tunneköyhiin ihmisiin. Valitettavati nämä ovat usein olleet vielä johtavassa asemassa, joten heidän esimiestaitonta ovat olleet persiistä, koska he eivät ole ollenkaan tajunneet alaistensa motiiveja.

Minulla on sama ongelma. Aikaisemmat mieheni olivat fyysisesti silmääni hipovia ja myös todella puoleensavetäviä, seksi sujui loistavasti. Mutta mikään muu ei sitten lopulta sujunutkaan. Erosin heistä järkisyistä koska heistä ei ollut parisuhteeseen.

Nykyinen mies on komea myös, mukava ja mutkaton elämänkumppani, riitoja ei paljon ole.
Mutta.. halusin ed. miestä jo ajatuksissanikin, ihan eri tavalla kuin nykyistä miestäni. Mietin että onko sitten totta treat them mean, keep them keen, mutta ei sellainen mies kuitenkaan pelkällä seksillä naista onnelliseksi saa. Vaikea juttu, mistä tämä sitten johtuu... tiedä häntä.. voiko olla että alitajunta on tottunut siihen, että MIES eli isä ei osoita rakkauttaan millään tavalla, silti yhdistää sen niin että tottakai isä rakastaa ja tätä on rakkaus. Järjellisesti aikuisena haluaa mukavan, hellän ja huomaavaisen miehen ja sen löytää ja haluaa pitää mutta intohimo ei leisku samalla tavalla...
Aikaisemmat mieheni olivat tunnevammaisia, eivät tunteneet empatiaa vaikka seksi sujuikin. Nykyinen on vastakohta. Kukaan ei ollut matemaatikko tai fyysikko...

Joo aika lailla samanlaista on.Kunnon meihet eivät sytytä.Pitäiskö taas alkaa katselemaan renttua..No ei sentään,ei onnéksi ole itsellenikään tuo seksi tärkein asia.aikani yritin opettaa ja vihjailla,mutta kun ei niin ei..

Heh... Täällä ""kunnon mies"" ja vielä matemaattisesti lahjakas (seuraavaksi pitäisi väitellä tohtoriksi jos vielä viitsisi...;-)

Itsellä on samantyyppinen nainen. Ja voin sanoa ettei sieltä ole sitä empaattisuutta ja todella sensuellia naista vielä kuoriutunut useankaan vuoden yrityksen jälkeen. Taisi käydä niin että rakastuin omiin haaveisiin, en siihen millainen henkilö oikeasti on (= välinpitämätön läheisen kanssakäymisen suhteen)

Itse olen sitä vastoin (vaikka jäävi sanomaan) varsin viriili. Tämä tuli taannoin mitattua kun hankin väliaikaisen rakastajattaren jäätävän koti ilmapiirin vuoksi (= liian kauan puutteessa, ei sitä normaali mies kestä:-(

Otan osaa - 2 krt. viikossa seksiä ei muuten kuulosta miltään haluttomuudelta. Tylsyys ja kaavamaisuus on eri asia kuin oikea haluttomuus.

Yhteistyössä