Miehen henkisesti rankka fetissi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukekaahan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukekaahan

Vieras
Olen mies ja minulla on rakastajatar. Petän säännöllisesti vaimoani, mutta tämän ansiosta avioliittomme seksielämä on erinomaista. Rakastajatar ei voisi myöskään koskaan tarjota mitään niin syvällistä ihmissuhdetta kuin vaimoni. Terapeutille en halua mennä, koska käskikisi lopettaa.

Miksi ihmeessä menisit terapeutille, jos vaimo ei tiedä ei siitä myöskään hänelle ole haittaa. Avioliiton ulkopuoliset suhteet ovat usein pelastaneet koko liiton hajoamiselta ja suosittelisin siksi niitä kenelle tahansa. Voimia sulle!

Tukisin, jos pystyisin, mutta en tunne jaksavani. Mua ahdistaa ja pelottaa tieto siitä, että kaltaisiasi miehiä on olemassa. Olen ajatellut, että jos jostakin syystä sinkkuuntuisin, en koskaan tulevaisuudessa alkaisi parisuhteeseen kenenkään miehen kanssa, koska totaalisinkkuna olisin varmemmassa turvassa mm. tuontyyppisten viritysten harrastajilta.

Jaaha, ihan uusi tieto tuo, että sen ettei ole selkärankaa olla juoksematta vieraissa, voi nykyään selittää sillä että "mulla nyt vaan on tämmöne fetissi enkä sille mitään voi."

Yhteistyössä