Miehen huolenpito *ikinä en oo kokenut vastaavaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hienojuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hienojuttu

Vieras
Olen nyt seurustellut jonkin aikaa miehen kanssa, jonka käytös mua kohtaan on ihan päinvastaista siihen nähden, mitä olen aiemmin kokenut.

En tiedä onko tää muille arkipäivää, mutta silti hehkutan:) Mies on tullut pitämään musta huolta, kun olen kipeänä. Käynyt apteekissa, kaupassa, vienyt lääkäriin, tehnyt ruoan jne.

Lisäksi mies auttaa muissakin tavallisissa arkipäivän asioissa ja on aina olkapäänä, jos sille on tarvetta. Näkee paljonkin vaivaa, että voi olla avuksi joissain tilanteissa, joissa olen apua tarvinnut. Ja kaikki tämä niin, että mies ei ole mikään tossukka. Vaan ihan arvonsa tunteva ei pompoteltavissa oleva miehinen mies.

En tiedä, onko mun aiemmat suhteet olleet niin huonoja, että en osaa kuin olla aivan äimän käkenä tästä kaikesta. Ehkä näiden asioiden pitäisi olla arkipäivää aina pariskuntien kesken. Oli miten oli, hienolta tuntuu.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tuollaista mäkin kaipaan. Ja toivottavasti joskus tuollainen huolehtiva mies on munkin elämässä.

Nyt teen eroa miehestäni joka ei tunnu välittävän vaikka kuoleman kielissä makaisin sängyssä. Puoli vuotta sitten sairastin kovan ruokamyrkytyksen, oksensin ja ripuloin minkä ehdin, niin tiedätkö, mies suuttui kun en pystynyt huolehtimaan lapsista. Silloin tuntui tosi hyvältä... No mies lähti lasten kanssa sitten äidilleen pariksi yöksi, mutta ei edes kaupassa lähteissään käynyt. Mun piti oma äitini soittaa tuomaan mulle syötävää ja juotavaa, jotainhan kuitenkin oli pakko koittaa saada syötyä.

Onnea sulle =)

Tuollaista mäkin kaipaan. Ja toivottavasti joskus tuollainen huolehtiva mies on munkin elämässä.

Nyt teen eroa miehestäni joka ei tunnu välittävän vaikka kuoleman kielissä makaisin sängyssä. Puoli vuotta sitten sairastin kovan ruokamyrkytyksen, oksensin ja ripuloin minkä ehdin, niin tiedätkö, mies suuttui kun en pystynyt huolehtimaan lapsista. Silloin tuntui tosi hyvältä... No mies lähti lasten kanssa sitten äidilleen pariksi yöksi, mutta ei edes kaupassa lähteissään käynyt. Mun piti oma äitini soittaa tuomaan mulle syötävää ja juotavaa, jotainhan kuitenkin oli pakko koittaa saada syötyä.

Onnea sulle =)

ihan järkyttävää! Hirveä mies, jos ei huolehdi naisestaan ja lapsistaan :( .
Mulla on hellä ja lempeä mies, sitäkään ei pysty pompottelemaan, mutta se huolehtii musta kyllä hyvin :) . Sä ansaitset kyllä paljon paremman miehen!

Mullakin on käynyt noin. Aluksi olin aivan hämilläni että voiko elämä ja parisuhde todella olla näin ihanaa. Nyt kuuden vuoden jälkeen olen jo tottunut. Pitää vaan muistaa kohdella myös miestä samalla tavalla, kun molemmat ovat toisilleen hyviä niin yhdessä on ihanaa.

Minä kanssa tässä kuukausi takaperin sairastuin, loppujen lopuksi niin pahasti että tuli sairaalareissu.
Jo siinä vaiheessa kun vielä kotona sairastin, niin tuo piti hirveän hyvää huolta minusta, ja siinä ohella hoiti kokonaan lemmikitkin. Oli reppana ihan maassa silloin, kun sairaalaan jouduin.

Nyt kun taas olen kotona, niin ei tarvi edes aamukahvia itse keittää, ja jos herää ennen, niin saattaa jopa sänkyyn asti aamupalan kantaa :D
Muistuttaa lääkkeiden otosta, ja pitää erityisesti siittä huolen, että pysyn täällä sängyssä petipotilaana, juoksee postissa ja kauppareissuilla, laittaa ruuat, ja edelleen hoitaa nuo elukat.

Minähän olin ihan ihmeissäni myös että miten kamalasti tuo minuu hyysää, ja alkuunhan joo oli kova paikka, kun itse haluaisin tehdä, mutta kun en siihen pysty. Pakko se vaan oli taipua, että hoitakoot nyt sitten minua, ja itse koitan tässä pikkuhiljaa parantua :D

ihan järkyttävää! Hirveä mies, jos ei huolehdi naisestaan ja lapsistaan :( .
Mulla on hellä ja lempeä mies, sitäkään ei pysty pompottelemaan, mutta se huolehtii musta kyllä hyvin :) . Sä ansaitset kyllä paljon paremman miehen!

Huolehtii se lapsista. Käy heidän kanssaan huvipuistot, lastentapahtumat, leikkipuistot, uintireissut, risteilyt ym. Huolehtii lasten terveydestä. Hellittelee ja pitää hyvänä. Ja lapset pitää isästään kuin hullut puurosta. Ja kaikki pitää miestä hyvänä isänä, niin kuin hän kyllä onkin.

Mutta mä oon vähän kuin kodinkone muiden joukossa :( Siksipä eroamassa nyt ollaankin. Kun mäkin tiedän että ansaitsen parempaa.

Onnea sulle =)

Mun entinen mies on sun nykyisen miehesi kaltainen. Jätti yksin, kun sairastuin hyvin vakavasti (olisi voinut henki lähteä) ja moitti, kun en sairastumiseni vuoksi voinut siivota ja hoitaa lapsia.

Saamasi kohtelu ei ole rakastavan miehen teko, ja ihan varmasti syö sinua sisältä. Kannattaa ihan oikeasti lähteä tuollaisesta suhteesta!!

Kiitos onnentoivotuksista:) Toivon ja uskon sydämestäni, että sinäkin löydät elämääsi íhmisen, joka arvostaa sinua ja kohtelee hyvin:)

Mullakin on käynyt noin. Aluksi olin aivan hämilläni että voiko elämä ja parisuhde todella olla näin ihanaa. Nyt kuuden vuoden jälkeen olen jo tottunut. Pitää vaan muistaa kohdella myös miestä samalla tavalla, kun molemmat ovat toisilleen hyviä niin yhdessä on ihanaa.

Kiva kuulla, että sullakin on ihana mies:) Niitä siis on kuin onkin olemassa:)!

Olen joo miettinyt tuota, että mun on todella pidettävä huolta siitä, että mieskin saa samanlaista huolenpitoa ja välittämistä osakseen. Haluan tuottaa hänelle samaa hyvää oloa kuin hän minulle. Enkä vahingossakaan ala pitämään miehen hyvyyttä itsestäänselvyytenä.

Kun on niin huonoja parisuhdekokemuksia takana, tätä osaa todella pitää arvossaan. Sitä alkaa arvostamaan itseäänkin paljon enemmän, kun toinen kohtelee hyvin ja rakastavasti...

Minä kanssa tässä kuukausi takaperin sairastuin, loppujen lopuksi niin pahasti että tuli sairaalareissu.
Jo siinä vaiheessa kun vielä kotona sairastin, niin tuo piti hirveän hyvää huolta minusta, ja siinä ohella hoiti kokonaan lemmikitkin. Oli reppana ihan maassa silloin, kun sairaalaan jouduin.

Nyt kun taas olen kotona, niin ei tarvi edes aamukahvia itse keittää, ja jos herää ennen, niin saattaa jopa sänkyyn asti aamupalan kantaa :D
Muistuttaa lääkkeiden otosta, ja pitää erityisesti siittä huolen, että pysyn täällä sängyssä petipotilaana, juoksee postissa ja kauppareissuilla, laittaa ruuat, ja edelleen hoitaa nuo elukat.

Minähän olin ihan ihmeissäni myös että miten kamalasti tuo minuu hyysää, ja alkuunhan joo oli kova paikka, kun itse haluaisin tehdä, mutta kun en siihen pysty. Pakko se vaan oli taipua, että hoitakoot nyt sitten minua, ja itse koitan tässä pikkuhiljaa parantua :D

<3

Mun entinen mies on sun nykyisen miehesi kaltainen. Jätti yksin, kun sairastuin hyvin vakavasti (olisi voinut henki lähteä) ja moitti, kun en sairastumiseni vuoksi voinut siivota ja hoitaa lapsia.

Saamasi kohtelu ei ole rakastavan miehen teko, ja ihan varmasti syö sinua sisältä. Kannattaa ihan oikeasti lähteä tuollaisesta suhteesta!!

Kiitos onnentoivotuksista:) Toivon ja uskon sydämestäni, että sinäkin löydät elämääsi íhmisen, joka arvostaa sinua ja kohtelee hyvin:)

Kyllä tässä on lähiaikoina tullut aika paljon itkettyä.. Kun ei oikein pysty ymmärtämään, miten joku voi suhtautua puolisoonsa ja lastensa äitiin niin välinpitämättömästi. Sitä jo alkaa miettimään, että onko sitä itse jotenkin pilalla tai viallinen.

Kyllä tässä on lähiaikoina tullut aika paljon itkettyä.. Kun ei oikein pysty ymmärtämään, miten joku voi suhtautua puolisoonsa ja lastensa äitiin niin välinpitämättömästi. Sitä jo alkaa miettimään, että onko sitä itse jotenkin pilalla tai viallinen.

Et ole pilalla etkä viallinen. Mutta sun miehesi on.

Huono kohtelu tekee juuri tuollaista ihmisen itsetunnolle. Mutta itsetunto alkaa kyllä tokenemaan, kun pääsee pois huonon kohtelun piiristä.

Naisen ei kuulu olla mikään kodinkone. Vaan tasavertainen kumppani, jota kohdellaan asiallisesti. Ei se riitä, että mies kohtelee lapsia näennäisesti hyvin. Nimittäin lapset kärsivät siitäkin, että äitiä kohdellaan kuin tiskirättiä. Ja he saavat aivan väärän mallin aikuisten parisuhteesta, ja huonossa tapauksessa toteuttavat sitten sitä aikuisena.

Sä ansaitset tulla taas onnelliseksi.

Unelmien mies, ihan kuten mullakin.:heart:

Uusimmat

Yhteistyössä