Noh, ei kuitenkaan saa toiveitaan toteutetuksi kun aina on joku kakara tiellä pyörimässä.
Järjestelykysymys, mutta tietysti riippuu ihmisestä mitä toivoo. Joku useamman kuukauden reppureissu ilman lapsia on todella hankala toteuttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh, ei kuitenkaan saa toiveitaan toteutetuksi kun aina on joku kakara tiellä pyörimässä.
Ap tosin kaipaa että saisi ensimmäistä kertaa kokea yhdessä nuo asiat yhdessä, mutta eikö joka lapsen syntymä ole samalla tavalla vaikuttava? Kun on entisiä niin on jo kokemusta hoidosta ja se on minusta hyvä puoli. Voi olla, että lapseton suhtautuu näihin asioihin eri tavalla.
Siis mitä toiveitaan? Ei mulla ole ainakaan jäänyt mitään toteuttamatta miehen lasten takia. Eikä ne mun tiellä pyöri.
Ja sitten se lapsellinen osapuoli on NIIIIIN kaikkitietävää ja osaavaa kun ensisynnyttäjillä nyt tuppaa olemaan mitä omituisimpia pelkotiloja yms. kuten tältä palstalta saa lukea. Ensimmäistään odottava saattaisi kokea tämän aika vähättelevänä ja ettei häntä oteta tosissaan. (Kuten tältä palstalta saa lukea)
Järjestelykysymys, mutta tietysti riippuu ihmisestä mitä toivoo. Joku useamman kuukauden reppureissu ilman lapsia on todella hankala toteuttaa.
No se varmasti hankalaa vaikka on ihan ydinperheellinenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;26665798:Se tosiaan riippuu siitä, että pystytkö hyväksymään sen, ettet ole tärkein ihminen miehellesi ikinä. Mä itse en olisi pystynyt, olen niin itsekäs, että haluan olla ykkönen miehelleni siihen asti kun saadaan ensimmäinen lapsi. Siksi en olisi voinut aloittaa suhdetta miehen kanssa kenellä on ennestään lapsia. Mutta jokainen toki tavallaan.
Eli olen tavannut kaikinpuolin kiinnostavan miehen, joka täyttää monelta osin mun kriteerit. Mutta, mies on ollut naimisissa ja hänellä on kaksi alle kouluikäistä lasta. En oikein tiedä, mitä ajatella asiasta. Olen aina ollut sitä mieltä, etten halua eronnutta miestä, jolla on jo lapsia entuudestaan.
Ymmärrän kyllä, että tässä iässä (olemme molemmat 34) aika monella on jo elettyä elämää takana ja toisella kierroksella on jo moni. Ns. korkkaamattoman löytäminen on aika vaikeaa. Itse on ns. ikisinkku ja haluaisin kovasti omia lapsia ja perheen. Biologinen kelloni tikittää kovaa vauhtia.
Mietityttää se, että mies on jo kokenut kaikki nämä ainutkertaiset asiat, jotka minulle olisivat uusia (naimisiinmeno, lasten syntymä). Nämä asiat olisi ollut hienoa kokea yhdessä ensimmäistä kertaa. Suoraan sanoen se ärsyttää. Lisäksi en tiedä, millaista se elämä olisi kun miehen lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään. Miten suhtautuisin siihen, että muitakin kuin omia lapsia pyörii mukana elämässä ja tietysti eksäkin jollain tasolla.
Kokemuksia? Apuja? Antaako olla vai jatkaako tutustumista?
Onhan ne lapset kuitenkin vanhemmilleen yleensä ne tärkeimmät, oli ne sitten aiemmassa tai nykyisessä suhteessa syntyneitä. Vertailu ja rakkaiden järjestykseen laittaminen on kyllä turhaa. Jokainen ihmissuhde on ainutlaatuinen.
viattomiahan me kaikki ollaan kunnes tuomarin toimesta toisin todistetaan, lapselliset ja lapsettomatAntaisin olla, on niitä lapsettomiakin miehiä, joita joku ei ole jo vialliseksi todennut.
Onhan ne lapset kuitenkin vanhemmilleen yleensä ne tärkeimmät, oli ne sitten aiemmassa tai nykyisessä suhteessa syntyneitä. Vertailu ja rakkaiden järjestykseen laittaminen on kyllä turhaa. Jokainen ihmissuhde on ainutlaatuinen.
Siitä ei tässä nyt ollut kyse, vatipää.
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?;26666325:Siis miksi ihmeessä tällaista kommenttia? Edellisetkin olivat jo kyseenalaisia, mutta tämä... Miksi?