Miehen hyvä kaveri ihastunut minuun, apua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokunainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jokunainen

Vieras
sain kuulla mieheni ystävältä että hän on kiinnostunut minusta. vihjasi todella suoraan. minä olen kahden vaiheilla mitä teen. mieheni on minulle tosi rakas joten päädyin sitten tekemään kaverille selväksi että tästä ei voi tulla mitään.

pelkään vain että olen itse lietsonut tämän kaverin tunteita, koska minulla on huono itsetunto, en osaa pitää itseäni viehättävänä ja siksi huomion kohteena oleminen on minulle valtavan imartelevaa. saatan siis hakeutua ihastuksen kohteeksi tietämättäni, ja siinä sitten ihastun siihen ihastuksen kohteena olemiseen, jonka saatan sekoittaa oikeaan ihastumiseen. tämän tunteen kohde vaihtelee minulla jatkuvasti, ja siitä tiedän, että ihastun vain fantasiaan, siihen hyvänolon tunteeseen, kun saan tuntea itseni viehättäväksi. sillä rakastan kuitenkin miestäni.

miehelleni en aio mainita mitään, ettei hänen luottamus kaveriinsa mene. mutta mitä olette mieltä, pitäisikö minun puhua kaverille suoraan asiasta ja kertoa, että olen itsetunnoltani huono ja siksi olen saattanut tiedostamatta jopa hakea sinulta huomiota, ja pyydän sitä nyt anteeksi, haluaisin kuitenkin pysyä kaverina? toisaalta en halua rikkoa miehen ja tämän kaverin hyviä välejä enkä itsekään välejäni kumpaankaan, vain siksi että itse saisin hetken paistatella huomion kohteena. samalla on paha olo torjuttua kaveria kohtaan ja siksi tekisi mieli puhua hänelle suoraan tästä huomion tarpeestani, joka ei ole tervettä. mitä mieltä olette?

Toisaalta onko suhteessa oikeasti kaikki hyvin jos minulla on jatkuva tarve saada miehiä ihastumaan? Ennen kaikkea onko oikein miestäni kohtaan olla puhumatta tunteistani? Kaverin mukaan lähtö olisi virhe koska kun annan ajan kulua tiedän että ihastuin vaan häneltä saamaani huomioon. Mutta ehkä minun pitäisi pohtia mitä tämä tarkoittaa minun suhteeni kannalta? Toisaalta onko kaveri se oikea henkilö kertoa tällaisia asioita? Pääni hajoaa. .

Ihastumisia tulee ja menee, joka tuulen mukana ei pidä mennä rähmälleen.
Sanot sille kaverille, ettet aio ryhtyä elämääsi rikkomaan jonkun ihastuksen takia.
Omalle miehelle ei pidä kertoa mitään.

No ei kannata alkaa selittelemään mitään. Eikös se jo riitä, että kommentoit asiaa. Jää kuule luu vetävän käteen, kun liikaa vatvot. Pureudu mieluummin siihen, miksi itsetuntosi on heikko ja tee sille asialle jotain.

Miksi siitä hyväolontunteesta ei voisi nauttia?

Mielestäni voi, jos se ei mene sen pitemmälle.

Sikäi kun oikein ymmärrän tunteenne, niin ei siinä mitään pahaa ole.

Jos tunteenne on sellainen mitä kuvittelen, eli toisen henkilön serassa on kutkuttavan hyvä olla, niin mikäettei.
Tuohon riittää läsnäolo, eikä vaadi koskettelua.

Jos koskettelu tulee kuvioihin, niin silloin voi viheltää pelin poikki.

Eikö oman miehen kanssa tule noita ihania tunteita?

Miksi siitä hyväolontunteesta ei voisi nauttia?

Mielestäni voi, jos se ei mene sen pitemmälle.

Sikäi kun oikein ymmärrän tunteenne, niin ei siinä mitään pahaa ole.

Jos tunteenne on sellainen mitä kuvittelen, eli toisen henkilön serassa on kutkuttavan hyvä olla, niin mikäettei.
Tuohon riittää läsnäolo, eikä vaadi koskettelua.

Jos koskettelu tulee kuvioihin, niin silloin voi viheltää pelin poikki.

Eikö oman miehen kanssa tule noita ihania tunteita?

Siinäpä se onkin, että jos antaa pirulle pikkusormensa, kohta on koko käsi mennyttä.
Ja missä on se raja, jossa pitäisi lopettaa? Jospa se ei enää onnistukaan, kun on tullut mentyä vähän liian pitkälle. Sinulla "Onnistuva mies" näyttää olevan vähän löyhä moraali.
Ap:nä keskittyisin kehittämään omaa parisuhdetta ja kuten joku mainitsi, miettimään miksi sinulla on matala itsetunto.

Viimeksi muokattu:
Siinäpä se onkin, että jos antaa pirulle pikkusormensa, kohta on koko käsi mennyttä.
Ja missä on se raja, jossa pitäisi lopettaa? Jospa se ei enää onnistukaan, kun on tullut mentyä vähän liian pitkälle. Sinulla "Onnistuva mies" näyttää olevan vähän löyhä moraali.
Ap:nä keskittyisin kehittämään omaa parisuhdetta ja kuten joku mainitsi, miettimään miksi sinulla on matala itsetunto.
No löysää moraalia en kannata.

Koska niitä hyvänolontunteita toisten ihmisten seurassa tulee, niin niitä pitää pystyä hallitsemaan.
Tuo tunne kun tulee ihan arkisissa asioissa.
Kai siitä tunteesta voi nauttia.
Eikä se välttämättä ole molemminpuolista.

Selkeä raja tulee koskettelusta.
Ei myöskään sitä tunnetta pidä toiselle henkilölle kertoa.

Ap:ltä kysyin myös, miten oman miehen seurassa tunteidenlaita on.

Viimeksi muokattu:
No löysää moraalia en kannata.

Koska niitä hyvänolontunteita toisten ihmisten seurassa tulee, niin niitä pitää pystyä hallitsemaan.
Tuo tunne kun tulee ihan arkisissa asioissa.
Kai siitä tunteesta voi nauttia.
Eikä se välttämättä ole molemminpuolista.

Selkeä raja tulee koskettelusta.
Ei myöskään sitä tunnetta pidä toiselle henkilölle kertoa.

Ap:ltä kysyin myös, miten oman miehen seurassa tunteidenlaita on.

Jutun juuri on se, että kaikki ei läheskään pysty hallitsemaan tunteitaan, siitä on tälläkin palstalla tuhansia esimerkkejä. eikä ainakaan vakituisessa parisuhteessa olevan pitäisi ryhtyä hakemaan mielihyvää aviomiehen parhaalta kaverilta. Syntyy vaan turhia väärinkäsityksiä.

Viimeksi muokattu:
sain kuulla mieheni ystävältä että hän on kiinnostunut minusta. vihjasi todella suoraan. minä olen kahden vaiheilla mitä teen. mieheni on minulle tosi rakas joten päädyin sitten tekemään kaverille selväksi että tästä ei voi tulla mitään.

pelkään vain että olen itse lietsonut tämän kaverin tunteita, koska minulla on huono itsetunto, en osaa pitää itseäni viehättävänä ja siksi huomion kohteena oleminen on minulle valtavan imartelevaa. saatan siis hakeutua ihastuksen kohteeksi tietämättäni, ja siinä sitten ihastun siihen ihastuksen kohteena olemiseen, jonka saatan sekoittaa oikeaan ihastumiseen. tämän tunteen kohde vaihtelee minulla jatkuvasti, ja siitä tiedän, että ihastun vain fantasiaan, siihen hyvänolon tunteeseen, kun saan tuntea itseni viehättäväksi. sillä rakastan kuitenkin miestäni.

miehelleni en aio mainita mitään, ettei hänen luottamus kaveriinsa mene. mutta mitä olette mieltä, pitäisikö minun puhua kaverille suoraan asiasta ja kertoa, että olen itsetunnoltani huono ja siksi olen saattanut tiedostamatta jopa hakea sinulta huomiota, ja pyydän sitä nyt anteeksi, haluaisin kuitenkin pysyä kaverina? toisaalta en halua rikkoa miehen ja tämän kaverin hyviä välejä enkä itsekään välejäni kumpaankaan, vain siksi että itse saisin hetken paistatella huomion kohteena. samalla on paha olo torjuttua kaveria kohtaan ja siksi tekisi mieli puhua hänelle suoraan tästä huomion tarpeestani, joka ei ole tervettä. mitä mieltä olette?

Olet yliempattinen!

Ei sinun tarvitse sääliä tuota miestä, vaan päinvastoin sanoa hänelle suorat sanat, miten kehtaa tulla vikittelemään parhaan kaverinsa vaimoa?

Viimeksi muokattu:
Jutun juuri on se, että kaikki ei läheskään pysty hallitsemaan tunteitaan, siitä on tälläkin palstalla tuhansia esimerkkejä. eikä ainakaan vakituisessa parisuhteessa olevan pitäisi ryhtyä hakemaan mielihyvää aviomiehen parhaalta kaverilta. Syntyy vaan turhia väärinkäsityksiä.

Siinä tapauksessa ei kannata aloittaa, jos ei pysty hillitsemään tunteitaan.

Tai sitten me puhutaan eritunteesta.

Minä puhun tunteesta joka ei pyri seksiin laisinkaan.
Eikä vastapuoli edes tiedä mitä minä tunnen.

Viimeksi muokattu:
Kyllä ap:n aloituksesta sai sellaisen kuvan, ettei
tämä ystävä mitään platonista suhdetta ajatellut.
Niinpä olikin, kun luin uudelleen.

Ensilukemalla jäi mieleen se naisen saamat huomiot, ja kuvittelin niiden olevan se suurin ongelma.

Koska onkin mieskaverin tunteet, niin kai silloin ap:n on sanottava selkeästi, ettei ala liittoaan vaarantamaan, ja siitäsyystä ei pidä flirttailuista.

Viimeksi muokattu:
Sinä sanoit kaverille, että suhteesta ei tule mitään.
Se riittää. Jos sinä alat jotain lisää selittelemään, niin se on portin avaamista raolleen. Ehkä sittenkin voisi syntyä vipinää.

Sinulla on parisuhde. Vaali sitä. Muista kiittää ja kehua miestäsi. Kalasta joskus häneltä niitä kehuja, ei tarvitse vieraita vilkuilla.

Jos tämä asia vaivaa, niin mene puhumaan jonkun terapeutin kanssa. Miehellesi et saa paljastaa mitään hänen kaverinsa tunnustuksesta. Se rikkoisi aivan liikaa.

Miehet eivät ajattele noin monimutkaisesti kuin sinä. Putkiaivoilla ajateltuna suomeksi: Miehesi kaveri on heittänyt koepallon, saisiko sinulta pesää, vaikka olet kaverin vaimo, jos sinua kehuisi.

Mahdollisuudet 33/33/33/1 %

33% sanot nouwei
33% sanot ehkä, ehkä ei
33% sanot kyllä
1% random= sattumanvarainen muuttuja. Kehunnan ja imartelun määrä ratkaisee.

Olettaen että M= moraali=0%

Viimeksi muokattu:
Kiitos hyvistä kommenteista.

Tiedän järjellä että nyt täytyy vain pitää pää kylmänä, olla hiljaa, rauhoittua ja kehittää omaa itsetuntoa. se on ainoa oikea pitkän tähtäimen ratkaisu.

oman miehen kanssa pidetty yhtä kohta 10 vuotta, ei siinä tietenkään samanlaista kutkuttavaa tunnetta enää ole, kaikki pitkään suhteessa ollee tietää. rakkaus muuttuu erilaiseksi, se mielihyvä ei ehkä ole yhtä voimakasta ja "nopeaa" kuin noissa ihastumisjutuissa (ja siksi sitä saattaa harhautua fantasioimaan joskus, mitä kävisi jos lähtisi niiden mukaan).

mutta hetken huuma ei ole minkään arvoista verrattuna vuosien läheisyyteen. en halua muuttua ihmiseksi joka hyppii suhteesta toiseen kokeakseen huuman aina vaan uudestaan.

Kiitos hyvistä kommenteista.

Tiedän järjellä että nyt täytyy vain pitää pää kylmänä, olla hiljaa, rauhoittua ja kehittää omaa itsetuntoa. se on ainoa oikea pitkän tähtäimen ratkaisu.

oman miehen kanssa pidetty yhtä kohta 10 vuotta, ei siinä tietenkään samanlaista kutkuttavaa tunnetta enää ole, kaikki pitkään suhteessa ollee tietää. rakkaus muuttuu erilaiseksi, se mielihyvä ei ehkä ole yhtä voimakasta ja "nopeaa" kuin noissa ihastumisjutuissa (ja siksi sitä saattaa harhautua fantasioimaan joskus, mitä kävisi jos lähtisi niiden mukaan).

mutta hetken huuma ei ole minkään arvoista verrattuna vuosien läheisyyteen. en halua muuttua ihmiseksi joka hyppii suhteesta toiseen kokeakseen huuman aina vaan uudestaan.
Kyllä se kutkuttava tunne voi säilyä pitkässä liitossa.
Mutta puhutaanko nyt seksuaalisesta tunteesta, vai vähemmän seksuaalisesta.

Vaimo silittää miehen selkää, niin kyllä se tuntuu kutkuttavan hyvälle.
Eikä sen tarvitse seksiin johtaa.

Se on sitten eriasia pystyykö kaikki ihmiset saavuttamaan kyseisen tunteen.

Ehä se on ominaisuus ainoastaan henkilöille joille fyysinen kosketus on tärkeää.

Vanhenmiten tuo tunne jopa voimistuu.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä