Miehen joululahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lahjoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yllätä ja hanki esim lahjakortti aikuisten lelukauppaan =)
Puolisoni osti minulle pikkujoululahjaksi "vibrojen bmw:n" ja muutama uudenlainen dvd.kin osui matkaan.
Ihmisille joilla on jo kaikkea, ja parisuhdetta ei voi ikinä vahvistaa ja monipuolistaa liikaa.

kaikenlaista lahjaksi jo ennen minua. joten aikuiselle on tosiaan vaikeaa ostaa mitään... varsinkin kun ollaan muuttamassa, niin ei viitsisi ostaa mitään "turhaa". sain kuitenkin ajatuksia listasta (sikari) olin unohtanutkin jop sen olemassaolon.... muttamutta, vaativalle tosiaan tuo lahjakortti yleensä paras.

Tätä viestiä kun luin, en voinut kuin surullisena ja hieman sarkastisena todeta että pieniä ne on ongelmat. Miten me hyvinvointivaltion asukkaat keksimmekin ongelmia kun todellisia ei ole! Kun on ihmisiä joilla ei ole kattoa pään päällä tai vettä ja ruokaa niin kehitellään jouluna että "apua, mitä jouulahjaa ostan!" Joo, itsekin pidän lahjojen ostamisesta mutta en osaa ottaa stressiä mitä kullekin hankin. Vika ei ole lahjan antajassa vaan saajassa, jos lahja ei miellytä. Jos lahja menee pieleen, mitä väliä? Olisiko elämässä tärkeimpiäkin asioita pohdittavana? Laita materialisti ukkosi kierrätykseen tai älä osta yhtään mitään! Nauttikaa joulusta, hyvästä ruasta, rauhasta ja siitä mitä teillä on! Minä ainakin aion nauttia ja olla kiitollinen kaikesta hyvästä mitä minulla ja kumppanillani on. Aikuinen ottaa stressiä lahjasta..come on!