Miehen juominen liiallista ja aiheuttaa ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;11428171:
ja missähän tämä mies nyt on Wiltsu?
Loppuiko rakkaus ihanaan vaimoon ja parempaan elämään, vai miksi sinulla on ties kuin mones mies hänen jälkeensä jo menossa?

Älä viitsi esiintyä besserwisserinä, kun itse et ole pystynyt yhtäkään parisuhdetta pystyssä pitämään.

Muistan Wiltsun kirjoittaneen tästä miehestä. Minullekin on aikoinaan sattunut samantyylinen tapaus. Olin yksin ravintolarsissulla ja sitten seuralainen halusi keskustella puistossa rauhallisessa puistossa. Juttulun lomassa hän otti kiinni poninhännästäni ja sanoi, että saan vielä itkeä miesten takia. Minua juttu vain nauratti.

Ehkä joskus pitää oppia elämää kantapään kautta. Minulla on olematon miesmaku.
Ihan oma vika, että olen valinnut seurani väärillä perusteilla. Mutta juoppoa miestä en elämääni hakenut. Ja suhteesta irti pääsemnen ei olut helppoa.

Tämä palsta on raadollinen. En ymmärrä miksi Wiltsu kiusaa itseään. Ehkä hän vain yrittää auttaa ellejä tajuamaan elämää.

Kahviautomaatti temppuili ja soitin huoltoon. Jos koneet eivät pelitä niin miten ihmeessä ihmiset olisivat täydellisiä.

Nyt menen käymään ruokakaupassa. Laukussani on ihana resepti tulostettuna netistä. Ei suomenkielinen ja onneksi tarkistin sanakirjasta erään tarvikkeen.

Omituisia kirjoitusvirheitä edellisessä viestissäni. Mutta kuten sanoin täydellisyys ei ole hyve.
Pitää ensin oppia rakastamaan itseään. Mennä peilin eteen ja sanoa, että rakastan sinua ja tämä suhde ei vähästä kaadu. Ei vaikka olen kuinka ikäloppu rupsahtanut elli eikä haluttavuudesta ole tietoakaan.

Mutta kelpaan itselleni. Ja ikä on vain positiivinen asia. Kun menee ajoissa nukkumaan niin
pysyy virkeänä. Ja verenpaineeni kävin tänään mittaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;11428171:
Loppuiko rakkaus ihanaan vaimoon ja parempaan elämään, vai miksi sinulla on ties kuin mones mies hänen jälkeensä jo menossa?

Nämä kirjoitusteni tulkinnat on kyllä loputtoman mielenkiintoisia....

Täältä myös -höpsistä. Von virtasen pitäisi tutkituttaa mielenterveytensä. Ai, mutta sehän käykin terapiassa. Pitäis olla armollinen sille.

Alepatäti on 10 kertaa fiksumpi, kuin ed.mainittu hörhö.

Miten joku fiktiivinen hahmo jatkaa elämää elleissä. Ei tarvitse enää itse kirjoittaa vaan hahmo elää ellien mielikuvituksessa.

Luin tänään uusinta Kirkko&kaupunki-lehteä. Siellä oli juttu Rosa Liksom kirjaan pohjautuvasta näytelmästä. Kaksi naista esittää monta erilaista roolihahmoa. Yksi hahmoista töölöläisrouva käy leipäjonossa. Mietin tässä pitäisikö lainata ko. kirja kirjasosta.

Jotain outoa tässä on, että kirjoitukseni pyörivät ellien päässä. Kirjoitan nykyään melko vähän palstoille. Ei täällä moni muukaan enää kirjoittele. Kai mielenkiinto on jo suuntautunut uusiin asioihin.

Taustoissani ei ole mitään selvittämistä. Nyt tulostan pari paperia ja lähden kotiin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä