[QUOTE="vieras";23757901]Kyllä se vaunun vuokraaminen on parempi vaihtoehto teidän tilanteessa kuin oman ostaminen.[/QUOTE]
Minä en ymmärrä miten vuokraaminen on ostaista parempi. Onhan ostamisessa kulunsa, mutta sitä omaa voi vuokrata muille ja kun se mökki on valmis voi käytetystä vaunusta saada saman hinnan kuin milllä se on ostettu, riippuen tietty ostohinnasta ja onko kolaroitu yms.
Jos vaunun hinta on esim: 10 000 ja vaunun VIIKKO vuokra on 1000,niin eipä siinä kovin monena kesänä tarvi vuokrata,kun olisi jo oma maksettu VARSINKIN jos REISSUJA ON USEAMPI KESÄSSÄ!!! ja kerta kolhasu jonnekkin tai joku kaatuu vaunun sängylle tms,niin äkkiä tulee mieleen että oispa nyt oma vaunu! ja jos perheessä on LAPSIA, on aina rennonpaa mennä omalla kun voi pakata peruskamat vaunuun..ja viedä reissuun lähtiessä vain ruoat ja vaatteet! HELPPOA
Tulipa tämä ketju vastaan vaikka toista hain.
Käytiin tänään kattomassa asuntovaunuja ja miehen aloitteesta!! Oon oikeasti ihan mielissään . Kait tuo mun pitkä pinna sit palkittiin. Pidin suuni kiinni enkä jankuttanut. Muutaman kerran ohimennen kysäisin et onko miettiny asiaa enkä oikein vastausta saanut.
Nyt sit vaan katellaan et löytyy se oikeanlainen ja oikean hintainen vaunu kohdalle.