V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="a.p";24245034]mitä tarkoitat tässä tapuksessa terveellä nuorella heteromiehellä? tämä yhdistettynä siihen, miten ikävää tällaiasen on istu kaverin ÄMMÄN kanssa, antaa mielikuvia siitä, miten halveksivasti suhtaudut perheeseen ja parisuhteeseen, jos vaimo on ÄMMÄ ja terveen nuoren heteromiehen täytyy ilmeisesti päästä baanalle ja pukille ?? Vai miksei terve heteromies voisi olla myös asiallinen ja sivistynyt, miksei sen mielestä voisi olla mielenkiintoista tutustua kaverinsa vaimoon ja perheeseen? mä en nyt ihan tajua, anteeks[/QUOTE]En suhtaudu halveksivasti parisuhteeseen vaan ämmämäiseen käytökseen johon sinä olet kertomasi mukaan syyllistynyt. Kun aloit aloituksesi jälkeen polkemaan pyörääsi takaperin selittäen että kyse ei ole niinkään tästä tapahtumasta vaan jostain syvemmästä ongelmasta parisuhteessanne niin ehkä kannattaisi miettiä sen hoitamista ja keskustelemista miehesi kanssa sen sijaan että yrität ämmämäisesti rajoittaa aikuisen miehen tekemisiä ja menemisiä. Voin taata että se vain pahentaa ongelmaa jos sellainen jo pohjalla on.
Ei perheen kanssa ajan viettämisessä mitään väärää tai pahaa ole mutta et voi yksipuolisesti olettaa että asia on aina niin kuin sinä ajattelet ja se mikä sinun mielestäsi on parasta ja oikein tulisi aina olla toimintatapa jota kaikki muut noudattavat orjallisesti ja tulla sitten internetfoorumille hakemaan lynkkausapua jos homma ei menekään kuten itse keskenäsi suunnittelit. Parisuhde ei voi toimia niin.
Ei perheen kanssa ajan viettämisessä mitään väärää tai pahaa ole mutta et voi yksipuolisesti olettaa että asia on aina niin kuin sinä ajattelet ja se mikä sinun mielestäsi on parasta ja oikein tulisi aina olla toimintatapa jota kaikki muut noudattavat orjallisesti ja tulla sitten internetfoorumille hakemaan lynkkausapua jos homma ei menekään kuten itse keskenäsi suunnittelit. Parisuhde ei voi toimia niin.