N
Naiiviko?
Vieras
Mitä mieltä olette seuraavasta?:
Mieheni petti minua noin 2 vuoden ajan käytännössä lähes siihen asti, kun
äskettäin menimme naimisiin. Hän kertoi (ilmeisesti) naiselle, että on mennyt
naimisiin ja että heidän suhteensa on ohi. Mieheni ei olisi halunnnut lopettaa
suhdetta, koska omien sanojensa mukaan rakasti myös tuota toista naista.
Mutta pakko mikä pakko.
Nyt sain selville, että mieheni on pyytänyt tätä naista mukaan matkalle, jonne
lähtee myös mieheni kavereita. Kysyin mitä ihmettä tuollainen käytös tarkoittaa.
Tarvitsevat kuulemma kokin matkaan. Mieheni mielestä tuossa ei ole mitään pahaa,
koska heidän välillään ei omien sanojensa mukaan ole enää suhdetta.
Minun mielestäni mieheni käytös on epäasiallista ja loukkaavaa! Pyytää nyt entistä
(tai mistä minä sen varmaksi tiedän, vaikka olisi nykyinenkin) toista naista mukaansa.
Pyysihän hän minuakin, mutta olen silloin töissä, enkä pääse. Nyt hän aidosti (?)
ihmettelee, miksi nostan metelin moisesta. Olenko aivan väärässä, koska en pysty
tuota hyväksymään? Mielestäni on uskomatonta, että miehelleni tulee edes mieleen
tehdä tuollaista! Asiallisia kommentteja, kiitos.
Mieheni petti minua noin 2 vuoden ajan käytännössä lähes siihen asti, kun
äskettäin menimme naimisiin. Hän kertoi (ilmeisesti) naiselle, että on mennyt
naimisiin ja että heidän suhteensa on ohi. Mieheni ei olisi halunnnut lopettaa
suhdetta, koska omien sanojensa mukaan rakasti myös tuota toista naista.
Mutta pakko mikä pakko.
Nyt sain selville, että mieheni on pyytänyt tätä naista mukaan matkalle, jonne
lähtee myös mieheni kavereita. Kysyin mitä ihmettä tuollainen käytös tarkoittaa.
Tarvitsevat kuulemma kokin matkaan. Mieheni mielestä tuossa ei ole mitään pahaa,
koska heidän välillään ei omien sanojensa mukaan ole enää suhdetta.
Minun mielestäni mieheni käytös on epäasiallista ja loukkaavaa! Pyytää nyt entistä
(tai mistä minä sen varmaksi tiedän, vaikka olisi nykyinenkin) toista naista mukaansa.
Pyysihän hän minuakin, mutta olen silloin töissä, enkä pääse. Nyt hän aidosti (?)
ihmettelee, miksi nostan metelin moisesta. Olenko aivan väärässä, koska en pysty
tuota hyväksymään? Mielestäni on uskomatonta, että miehelleni tulee edes mieleen
tehdä tuollaista! Asiallisia kommentteja, kiitos.