Miehen kaveruus 2.naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naiiviko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naiiviko?

Vieras
Mitä mieltä olette seuraavasta?:
Mieheni petti minua noin 2 vuoden ajan käytännössä lähes siihen asti, kun
äskettäin menimme naimisiin. Hän kertoi (ilmeisesti) naiselle, että on mennyt
naimisiin ja että heidän suhteensa on ohi. Mieheni ei olisi halunnnut lopettaa
suhdetta, koska omien sanojensa mukaan rakasti myös tuota toista naista.
Mutta pakko mikä pakko.
Nyt sain selville, että mieheni on pyytänyt tätä naista mukaan matkalle, jonne
lähtee myös mieheni kavereita. Kysyin mitä ihmettä tuollainen käytös tarkoittaa.
Tarvitsevat kuulemma kokin matkaan. Mieheni mielestä tuossa ei ole mitään pahaa,
koska heidän välillään ei omien sanojensa mukaan ole enää suhdetta.
Minun mielestäni mieheni käytös on epäasiallista ja loukkaavaa! Pyytää nyt entistä
(tai mistä minä sen varmaksi tiedän, vaikka olisi nykyinenkin) toista naista mukaansa.
Pyysihän hän minuakin, mutta olen silloin töissä, enkä pääse. Nyt hän aidosti (?)
ihmettelee, miksi nostan metelin moisesta. Olenko aivan väärässä, koska en pysty
tuota hyväksymään? Mielestäni on uskomatonta, että miehelleni tulee edes mieleen
tehdä tuollaista! Asiallisia kommentteja, kiitos.

Kuinkahan asiallinen tässä pitäisi olla..

En näe muuta mahdollisuutta kuin joko/tai Sinä tai hän.

Tuohan on aivan pöyristyttävää käytöstä mieheltäsi.
En näe suhteessanne jatkuvuutta, ellet sitten tule hyväksymään vast´edeskin kyseistä naista perheenne jäseneksi.
Karua mutta niin totta!

Otan osaa.

Jos kerran ellien perustuslain mukaan nykynaisella saa ja pitää olla miespuolisia ystäviä, niin miksi kiehellä ei saa olla naispuolisia ystäviä? Häh? Tasa-arvoa - molemmin puolin!

Alkuperäinen kirjoittaja Arska Tasa:
Jos kerran ellien perustuslain mukaan nykynaisella saa ja pitää olla miespuolisia ystäviä, niin miksi kiehellä ei saa olla naispuolisia ystäviä? Häh? Tasa-arvoa - molemmin puolin!

Joo tietenkin saa olla, mutta tuohan onkin kokonaan toinen juttu GGG

IHAN JÄRKYTTÄVÄÄ. Voiko tuollaista olla olemassakaan? Voi hyvä nainen mitä oikein teet?! Lähde kiireesti tuosta suhteesta, äläkä koskaan katso taaksesi!

Ihan siis käsittämätöntä jos tämä on totta

Alkuperäinen kirjoittaja Arska Tasa:

Tässä ketjussa onkin kyse naispuolisesta "kaverista" jonka kanssa mies tosiaan ON pettänyt naistaan!

Mä olin joskus nuorena mukana samanlaisessa pyörityksessä. Ikävästi se loppui, sain itse turpaan "kaveri-naiselta", mutta oikeuskäsittelyn jälkeen jatkoin silloisen poikaystäväni kanssa. Sitä jaksan vielä nytkin miettiä, että mikä hulluus minuun silloin iski, kun jatkoin poikaystäväni kanssa??!! Olisko se ollut sitä rakkautta, jonka perään joku huuteli toisessa viestissä? Suosittelen lähtemään, jos tuossa stoorissa on hippukaan totta.

Totta kai miehellä saa olla naispuolisia YSTÄVIÄ, ja yhtä lailla naisella saa olla miespuolisia YSTÄVIÄ, mutta pettämistä en hyväksy sen enempää naiselta kuin mieheltäkään. Sitä ihmettelen, että saiko ap tietää ennen vai jälkeen häiden, että mies oli pettänyt häntä koko heidän seurustelunsa ajan? Jos hän sai tietää sen etukäteen, miksi hän ylipäätään meni naimisiin? Jos jälkikäteen, miten avioliitto on voinut sen jälkeen, kun olet tiedon saanut?

Ihan oikein vaatia mieheltä luotettavuuden osoittamista. Ei kukaan saa luottamusta takaisin muutoin kuin kovalla työllä. Minusta voit ap vaatia että miehesi osoittaa lojaalisuuttasi sinulle eikä lähde/pyydä sitä naista mukaan. Todellinen kaveri ymmärtää sen, ja kunnioittaa toisen parisuhdetta. Ihan huono ei tilanne sentään ole, koska miehesi pyysi ensin sinua.
"On häpeällisempää epäillä ystävää kuin tulla petetyksi." Sinä et häviä mitään, jokainen kärsii lopulta vain omista virheistään. Kunhan et ikinä ajattele ettet enempää ansaitsisi.

Jos vain kokista on kyse niin minun kautta saa niitä miespuolisia kokkeja tilata. Ammattilaisia ovat..

Eli kyllä tulossa matkalla on jotain kokkelimpaa touhua kuin vain normaali kokkailu.
Vaatisin myös oman vaimon kunnioittamista -.

Minne miehet menevät ja miten pitkäksi aikaa? Eikö yksikään mukaan lähtevistä miehistä osaa paistaa makkaraa nuotiolla/grillata pihviä grillissä/tehdä voileipää/käydä ravintolassa syömässä?

nosiis, tasa-arvo kunniaan.! mutta jos mun äijä lähtis entisensä kanssa matkalle nii sais kyllä kenkää suhteesta ja äkkiä. se on epäkohteliasta ja töykeää sinua kohtaan! ajattele omaa parastasi, ja sano miehellesi suoraan mitä ajattelet. en ymmärrä miksi olet koko otuksen kanssa naimisissa kun petti jo seurustelun aikanakin..

Jos tiesit pettämisestä ennen kuin menit naimisiin ja silti menit, saat mielestäni syyttää ihan itseäsi. Jos tuollainen käytös hyväksytään edes ennen naimisiinmenoa, on ihan turha kuvitella, että se naimisiinmenolla loppuu.

Haloo sokeat!
Alkperäinen viesti on vuoden vanha, eikä taatusti enää mitenkään akuutti. Tietenkin voi vastailla ihan vastaamisen ilosta, mutta tuskinpa ap. on enää palstalla.

Miehen käytös on koomista, mutta noinhan se aina menee. Minunkin miesystäväni tahtoo olla yhä edelleen ystävä hänet kaksi vuotta sitten pettäneen naisen kanssa. Tarkkailen tilannetta ja jos näyttää menevän yli äyräiden, lähtö tulee.

Miehet yksinkertaisesti luulevat, että voivat syöttää naisilleen mitä vain juttua. Forever.

Ja mikähän olisi tuon naisen motiivi lähteä matkalle mukaan? Ihan tosissaanko lähtisi silkasta ystävällisyydestä kokkaamaan jollekin miesporukalle ?!?!?! Vai onko hän ammattikokki, jolle maksetaan keikasta kunnon liksa?

Yhteistyössä