Miehen käytös,mitä mieltä olette??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Suutuin sille ihan tosissaan äsken.Se on kesälomalla ja juoksee omia reissuja koko ajan.On monta tuntia reissuillansa ja minä lasten kanssa kotona.Nyt on kolmena päivänä menny monta tuntia kerrallaan ja kun kotiin tulee niin mähöttää tietokoneella tai alkaa nukkumaan.Niin kuin nytkin nukkuu tuolla,kun väsyttää..
Itse en pääse,kuin kauppaan ja jos lähden jonnekkin niin mies vääntyy lasten kanssa mukaan.Kotihommia ei tee ennen kuin itse aloitan,jos sillonkaan osallistuu.
Alkaa oikeasti jo pää räjähteleen tuon kanssa.
Sitten olen vittumainen akka jos sanon jostakin jotakin..

Kuulostaa siltä että mies voi olla väsynyt. Minulla mies oli samanlainen, kunnes sai ylipainehoidon uniapneaan. Nyt on paljon vireämpi. Mies on ehkä odottanut lomaa ja yhdessä oleilemista, koska tunkee kauppaankin mukaan. Ei käsitä että haluat olla itseksesi. Kysy mieheltä, milloin voisit lähteä käymään alennusmyynneissä/uimahallissa/lenkillä/missä haluatkin yksin käydä.

Minun miestä ainakin aiemmin ärsytti se että minä paheksuin hänen menojaan ja halusin kuitenkin itse lähteä vain ilmoittamalla "heippa, menen nyt!". Nyt ollaan jo siinäkin opittu - mies, että minäkin haluan joskus käväistä "ihan yksin" jossakin ja minä, että omien toiveiden kertominen rauhallisesti, ilman juuri nyt -tarvetta auttaa miestä hyväksymään ehdotukseni helpommin.

Yhteistyössä