miehen käytös vastaan miehen sanat....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kynnysmatto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kynnysmatto

Vieras
mun mies on umpiväsynyt (rakennetaan) eikä sen päähän mahdu kun siihen rakentamiseen liittyvät asiat. rakentamisen myötä se on unohtanut mut kokonaan, se ei ole KOLMEEN KUUKAUTEEN sanonut rakastavansa (ennen lähes päivittäin) sit kun kysyn, et rakastatko mua, niin se tiuskasee et joojoo!!
no, enpä ole paljoo kyselly. se kohtelee mua tosi alentavasti kun ollaan kotona, se vähättelee kaikkea mitä sanon tai teen ja nolaa mua ja on ihan kamala, ei kunnioita mua yhtään. kuitenkin väittää kunnioittavansa ja rakastavansa kun ollaan puhuttu asiasta. mutta se ei ole enää yhtään sellainen kun ennen, tuntuu et mä ällötän ja ärsytän sitä koko ajan vaikka olisin vaan hiljaa. viime viikolla se sanoi mua muruksi kerran ja mä aloin itkeä kun tuli niin hyvä olla kun tuntui HETKEN että se sittenkin välittää... en tiedä mitä tehdä, mä en jaksa tätä enää kun mun ihmisarvo ja itsetunto on nykyään pyöree nolla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kynnysmatto:
mun mies on umpiväsynyt (rakennetaan) eikä sen päähän mahdu kun siihen rakentamiseen liittyvät asiat. rakentamisen myötä se on unohtanut mut kokonaan, se ei ole KOLMEEN KUUKAUTEEN sanonut rakastavansa (ennen lähes päivittäin) sit kun kysyn, et rakastatko mua, niin se tiuskasee et joojoo!!
no, enpä ole paljoo kyselly. se kohtelee mua tosi alentavasti kun ollaan kotona, se vähättelee kaikkea mitä sanon tai teen ja nolaa mua ja on ihan kamala, ei kunnioita mua yhtään. kuitenkin väittää kunnioittavansa ja rakastavansa kun ollaan puhuttu asiasta. mutta se ei ole enää yhtään sellainen kun ennen, tuntuu et mä ällötän ja ärsytän sitä koko ajan vaikka olisin vaan hiljaa. viime viikolla se sanoi mua muruksi kerran ja mä aloin itkeä kun tuli niin hyvä olla kun tuntui HETKEN että se sittenkin välittää... en tiedä mitä tehdä, mä en jaksa tätä enää kun mun ihmisarvo ja itsetunto on nykyään pyöree nolla. :(

No ei ainakaan kannata mitän johtopäätöksiä vetää jos on miehes umpiväsynyt. Ei kukaan meistä hirveessä stressissä ja väsyneenä ole oma ittensä.

*hali*

Oletko kertonut kuinka hienoa sun mielestä on että jaksaa rakentaa teille taloa..? En ainakaan ite urputtais, vaan hyväksyisin tilanteen, jos mies todella on hyvin väsynyt. Mietippä omalle kohdalles.. Kyllä se siittä helpottaa kun talo on valmis.

Teidän kannattaisi pitää pieni breikki rakentamisesta jos se vain suinkin on, mahdollista. Kävisitte ihan kahdestaan jossakin vaikkapa hotellissa. Yliväsynyt miehesi ei jaksa kiinnostua mistään... Tsemppiä teille:)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Oletko kertonut kuinka hienoa sun mielestä on että jaksaa rakentaa teille taloa..? En ainakaan ite urputtais, vaan hyväksyisin tilanteen, jos mies todella on hyvin väsynyt. Mietippä omalle kohdalles.. Kyllä se siittä helpottaa kun talo on valmis.

Totta! Miehelles vois tuki olla kultaakin kalliimpaa, vaikka ite käyttäytyykin ikävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja eiei:
oisitte ostanu valmiin talon....kaikki ei vaan jaksa tota rakentamista

ja mitäs tää jossittelu tässä vaiheessa auttaa??

oloen miestä kannustanut ja auttanut, olen kehunut ja kiittänyt häntä siitä mitä on tehnyt, joka päivä on ruoka valmiina kun se tulee töistä ja rakennukselle hoidan kahvia ja sämpylää tms. laitan saunaa, vien sille sinne kylmän oluen, hieron jalkoja ja hartioita, kerron rakastavani jne, mutta mullakin on ihmisarvo, en mä jaksa toista lelliä ja kehua jos en itse saa mitään takaisin!!! ;(

oloen miestä kannustanut ja auttanut, olen kehunut ja kiittänyt häntä siitä mitä on tehnyt, joka päivä on ruoka valmiina kun se tulee töistä ja rakennukselle hoidan kahvia ja sämpylää tms. laitan saunaa, vien sille sinne kylmän oluen, hieron jalkoja ja hartioita, kerron rakastavani jne, mutta mullakin on ihmisarvo, en mä jaksa toista lelliä ja kehua jos en itse saa mitään takaisin!!! ;(

no sano sille!!

Joo, muistan hyvin tuollaisen ajan minäkin... Ja vuosi talon rakentamisen jälkeen sanoin, että ikinä en enää ryhdy rakentamaan edes p..askahuussia, kun mukavakin mies osaa muuttua yhdeksi v-naamaksi.

T. Vaimo joka auttoi rakennuksella, sekä pyöritti aivan koko muun elämän yksin siinä ohessa

Ps. Mies sitten itsekin myönsi olleensa ärsyttävä v-naama... :)

Odota rauhassa rakennushommien loppumista. Ymmärrän sinua, mutta toisaalta kyllä myös miestäsi. Jos hän on päivät töissä, illalla menee rakentamaan, ja kun sitten kotiutuu rättiväsyneenä, pitäisi vielä jaksaa huomioida ja hellitellä vaimoa. Hänestä varmaan tuntuu, että häneltä vaaditaan vaan kokajan jotain. Ehkä hänestä tuntuu, että hän raataa ja rakentaa rakkaudella teille yhteistä, mutta sekään ei tunnu riittävän.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

no sano sille!!

olen kuule sanonu!!!!!

ja mä en odota et se rättipoikkiväsyneenä illalla alkais mua hellimään ja lellimään, mutta vois sitä nyt edes sanoa rakastavansa ja kohdella toista kun vertaistaan!!

Yhteistyössä