K
kokemuksia?
Vieras
..tai oikeastaan mm. mieheni kosketus. Tuntuu, etten halua ketään lähelleni. Mieheni halatessa minua tai muuten jos tulee lähelle minua alkaa ahdistaa ja haluan pois :'( Hän ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa. Rakastan häntä eikä minulla siis ole mielessä ketään muuta. En voisi kuvitellakkaan elämää kenenkään muun kanssa. Haluaisin niin paljon nauttia kosketuksesta. Suhteen alkuaikoina seksikin oli ihanaa, nyt minua ei se juurikaan kiinnosta vaikkei siinä pitäisi mitään valittamista olla.
Meillä on pieni lapsi. Hänen läheisyys minua ei kuvota, häntä hoidan ja hellin mielelläni. En kuitenkaan mitenkään ole mielestäni häneen ripustautunut.
Olen aina ollutkin sellainen ihminen,etten halaile tms. ,olen sen oppinut kotoani. Ennen se kuitenkin oli ok, nyt on tullut stoppi. Mieheni on kova halailemaan ja suutelemaan jne. Hän sitten loukkaantuu kun minä olen vastahakoinen. En pidä suutelemisesta. Suhteen alussa sekin oli kivaa,mutta ei myöhemmin, näin on käynyt useamminkin. Haluaisin niin paljon olla muuta!
Tämä ahdistaa minua niin hel*etisti..
Meillä on pieni lapsi. Hänen läheisyys minua ei kuvota, häntä hoidan ja hellin mielelläni. En kuitenkaan mitenkään ole mielestäni häneen ripustautunut.
Olen aina ollutkin sellainen ihminen,etten halaile tms. ,olen sen oppinut kotoani. Ennen se kuitenkin oli ok, nyt on tullut stoppi. Mieheni on kova halailemaan ja suutelemaan jne. Hän sitten loukkaantuu kun minä olen vastahakoinen. En pidä suutelemisesta. Suhteen alussa sekin oli kivaa,mutta ei myöhemmin, näin on käynyt useamminkin. Haluaisin niin paljon olla muuta!
Tämä ahdistaa minua niin hel*etisti..