Miehen kusiongelmat humalassa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt loppuu avuliaisuus...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä siihen taida ratkaisua löytyä ennen kuin miehesi itse myöntää ongelman. Vaikuttaa siltä, että mies kieltää itseltäänkin sen todellisen juodun alkoholin määrän. Miten on, onko kotiin ostetut määrät suurentuneet aikojen saatossa? Ei lupaa hyvää tuo, että itsekuri ei kestä, jos on alkoholia paljon tarjolla.

Jos meinaat tilannetta sietää, niin pistä miehesi ennen seuraavaa saunailtaa ostamaan kosteussuojafroteeta ja pistämään se sänkyyn ennen saunailtaan menoa. Kosteussuojafroteeta löytyy ihan lakanaosastolta marketista.

Jotenkin tässä säälittää, että pohdit, jos vaikka jättäisit miehelle petarin edes pestäväksi... Oletko sinä siis tähän mennessä siivonnut (hölmö) sen jäljet? Ei normaali ihminen edes suostu nukkumaan tollasen deekun kanssa samassa asunnossa saatika jakamaan sänkyä. Et sääkän ihan normaali taida olla. Vai hämärtyykö se normaalius kun elää tarpeeksi kusipään äijän kanssa?

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Ei luoja... en voi muuta kuin nauraa. (liian vähän unta liian pitkän aikaa)

Mutta siis... ihanko tosissaan kerrot että ukko kusee housuun ja sinä siivoat??? HUH! Ihmettelen yleensäkin ihmisiä joilla ei ole mitään kontrollia juomisen suhteen. Ihan sama onko kyseessä krapula, kuseskelu, oksentelu tmv. en vaan ymmärrä miten joku kerta toisensa jälkeen juo itsensä sellaiseen kuntoon.

osta semmonen pissahälytin sänkyyn! :DD juu itekkään en tasan varmasti aikuisen kusia siivoais! nauraisin paskasesti vieressä ja kattoisin ku herra itse siivoilee niitä..

[QUOTE="vieras";26076510]osta semmonen pissahälytin sänkyyn! :DD juu itekkään en tasan varmasti aikuisen kusia siivoais! nauraisin paskasesti vieressä ja kattoisin ku herra itse siivoilee niitä..[/QUOTE]

Mä en tajua?! Mua ei todellakaan naurattaisi mikään tuossa tilanteessa. Hyi htti :x

[QUOTE="vieras";26076071]Oli varmaan tasokas baari...[/QUOTE]

No eipä noi vanhat mestarit mitään luxus rafloja ole,mutta jos asiakaskuntana muuten on vanhempaa,siististi pukeutunutta väkeä,pari nuorta aloittelemassa iltaa ja yks kushousu..se tuskin tekee paikasta täysin ala-arvoistakaan.

...mies tuli yöllä humalassa kotiin ja pari tuntia nukuttuaan heräs ja kävi kusemassa yläkerran portaikkoon.On myös pissannu lattialle, ovien taakse,rappukäytävään ym.ym. Kuvittelee siis menevänsä vessaan. Ja joo,oon niin huono vaimo ettäoon siivonnu yöllä mieheni jäljet.

[QUOTE="miemie";26076672]...mies tuli yöllä humalassa kotiin ja pari tuntia nukuttuaan heräs ja kävi kusemassa yläkerran portaikkoon.On myös pissannu lattialle, ovien taakse,rappukäytävään ym.ym. Kuvittelee siis menevänsä vessaan. Ja joo,oon niin huono vaimo ettäoon siivonnu yöllä mieheni jäljet.[/QUOTE]

Eikö tuollaista nyt sitten hoitoon? Siivoamisesta tiedä, mutta huono vaimo olet, jos edes yritä saada alkoholistia hoidettavaksi.

[QUOTE="miemie";26076672]...mies tuli yöllä humalassa kotiin ja pari tuntia nukuttuaan heräs ja kävi kusemassa yläkerran portaikkoon.On myös pissannu lattialle, ovien taakse,rappukäytävään ym.ym. Kuvittelee siis menevänsä vessaan. Ja joo,oon niin huono vaimo ettäoon siivonnu yöllä mieheni jäljet.[/QUOTE]

Tyhmähän sä vaan oot. Ootko itsekin spurgu ku tollasen kanssa olet?

Muijat huutelee alkoholismista. Pitäiskö sinne A-klinikalle mennä tyyliin "vedän kerran kahdessa kuussa lärvit ja silloin on kusiongelmia, tarvitsen katkaisuhoitoa." Nauraavat pihalle.

Aika karuahan toi on. Mutta itse näen keskustelun aika karuksi että aletaan toista haukkumaan spurguksi jos kyseessä on vaan liian kiltti ihminen. Voin kuvitella kyllä tilanteen miten tää homma menee. Mutta jos mä olisin sä ap. Niin kyllä mä nyt lopettaisin sen siivoamisen vihdoin ja viimein, se on miehen tehtävä. Ja hankala on hoitaa miestä mietenkään jos ei tajua että juomienen menee ihan käsille kun juo ns. liikaa. Ei siinä mitkään vaipat auta eikä että nuku muualla. Ei se sitä ongelmaa poista. Että mies juo liikaa eikä tajua seuraamuksia. Itse ehkä yrittäisin herätellä miestä että nyt menee liikaa ja mieti myös mitä sä haluat elämältä. Muitakin miehiä on maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja virta päälle;26076739:
Muijat huutelee alkoholismista. Pitäiskö sinne A-klinikalle mennä tyyliin "vedän kerran kahdessa kuussa lärvit ja silloin on kusiongelmia, tarvitsen katkaisuhoitoa." Nauraavat pihalle.

Nii et sun mielestä ongelmaa ei ole, jos 6 krt vuodessa kusee sänkyyn? Se olisi lapsellekin aika monta kertaa.

Oletko kenties itse myös tälläinen spurgu, joka tykkää nukkua kuset ja paskat housussa?

[QUOTE="vieras";26076761]Nii et sun mielestä ongelmaa ei ole, jos 6 krt vuodessa kusee sänkyyn? Se olisi lapsellekin aika monta kertaa.

Oletko kenties itse myös tälläinen spurgu, joka tykkää nukkua kuset ja paskat housussa?[/QUOTE]

On ongelmaa, mutta a-klinikka ei mielestäni ole se paikka, jossa kyseinen ongelma ratkaistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja virta päälle;26076739:

Kyllä tuollainen on alkoholismia. Eivät naura pihalle.

Yhteistyössä