Alkuperäinen kirjoittaja Ap¨:
Alkuperäinen kirjoittaja muorilo:
Niinpä. Aloittaja nainenhan on niin täynnä itseään, että laidoilta yli pursuu.
Tälle ei voi kuin huokaista. Jos tuntisit minut henkilökohtaisesti... voi voi. Täällä palstoilla on niin helppo tuomita toinen ihminen muutaman lauseen perusteella. Itse tunnut nauttivan muiden moittimisesta täysin rinnoin. Samoja tekstejä toisissakin ketjuissa. Toivottavasti itse elät kuten opetat ja olet virheitä vailla.
Puhut ap. elämän paketista. En minäkään voi tietää etukäteen millaisia paketteja elämä minulle lähettää. Toivottavasti ei sentään sellaisia haisevia paketteja. Niitäkin jotkut lähettävät inhokeilleen.
Kävelin aamulla töihin ja tien varressa oli loka-auto imemässä sitä ihteään kadun alla olevasta
viemäristä. Todella etova haju. Laitoin villatakin hihan nenän suojaksi laihoin tuloksin.
Elämässä on ikäviä ja epämieluisia asioita. Sen takia olen pysytellyt miehistä erossa.
Ei tässä iässä enää saa lapsivapaita miehiä. Jos saa niin sitten niissä on muita "valuvikoja."
Ellit 50+ palstalla terapoi itseään netissä nimimerkki Eroottinen Eero. Hänkin avautuu pikkuhiljaa asioistaan. Mutta ei elleissä kannata itsestään liikaa kertoa.
Kyllä näistä jutuista on minullekin ollut apua. Kiitos siitä taas kerran palstalaisille.
Mutta mieltään ei kannata pahoittaa elleissä vaikka olisi kuinka apua vailla ja hätää kärsimässä.
En pidä tuosta hungingolle joutumis höpötyksestä. Olisihan minäkin voinut joutua hungingolle.
Missä lie koko paikka. Surffailin netissä ja kävin www.dn.se sivulla. Tukholman satamassa on palanut alus ja sitten luin jutun natsiajan bordelleista. Hirveää tutkimustietoa.
Kyllä ellit/ulkosuomalaiset palstalla ollaan oikeassa. Suomessa on ihan hyvä elää. Eihän meidän
suomalaisten luonne ole kaksinen ja kieli on omituinen, mutta kyllä täällä on paljon hyviä puolia.
Tarkistin netistä. Rönttösrouva menee kiinni klo 17. Mutta aamulla käyn sitten ostamassa itselleni rönttösen. Nyt laitan netin kiinni ja toivon kaikille rauhaa ja hyvää mieltä.
En haluaisi olla työkseni terapeutti. Mitä ajattelisin kun viimeinen asiakas laittaisi oven perässään kiinni. Miettisinkö rönttösiä vai heittäisinkö kahvikupin seinään. Ehkä olisin äärimmäisen turhautunut ammatissani. Ihminen usein haluaa oppia virheiden kautta. Niin minäkin olen aina oppinut parhaiten.
Elin 10 vuotta yksinhuoltajana. Lapsille riittää vain yksi isä. Hän onkin maailman paras isä.
Näitä ellit juttuja lukiessani olen aina todennut että ratkaisuni oli oikea. Kyllä sinäkin ap. näin ajattelisit jos olisit lastesi eronnut äiti.