J
"just"
Vieras
kahteen vuoroon. Ei jeesus mikä idiootti. Taidanpa pakata kamat ja lähteä. Lyhyesti ja ytimekkäästi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä vaiheessa olen sanonut että napisen joka ilta? Ja minun mielestä oman isäni kuolemasta puhuminen, sairaudestani puhuminen ja se, ettei minulla ole ystäviä täällä missä asutaan (asutaan miehen pyynnöstä täällä) ei ole napinaa...
no, olet käsittääkseni asian tehnyt selväksi sekä tänne että miehellesi. Vai onko kertaus opintojen äiti? Kyllä se menee napinan puolelle, jos samaa levyä soittaa illasta toiseen.
huoh, no itse elät elämääsi, joko hyväksyt nämä asiat ja opettelet elämään niiden kanssa tai sitten vaihdat sitä paikkakuntaa! Suotta elämää pilata jatkuvalla napinalla samasta asiasta!
niin tai miehesi on kuullut jo nämä asiat, mutta kenties kokee,ettei osaa sinua tässä sen kummemmin auttaa ja "pakenee" asiaa sitten mielummin vaikka siellä töissä olemalla. Onhan noi isoja asioita, ehkä ammattiauttaja ois paikallaan sit.
niin tai miehesi on kuullut jo nämä asiat, mutta kenties kokee,ettei osaa sinua tässä sen kummemmin auttaa ja "pakenee" asiaa sitten mielummin vaikka siellä töissä olemalla. Onhan noi isoja asioita, ehkä ammattiauttaja ois paikallaan sit.
Alkuperäinen kirjoittaja näin.;22170175: