Miehen mielestä mulla ei ole mitään oikeutta olla väsyny?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittu mitä paskaa!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittu mitä paskaa!!!!

Vieras
onko teidän mielestä? Olen herännyt tään jopa liiankin myöhään miehen mielestä kuin kello 8. hähän heräsi lasten kans jo 7 jälkeen. Olen käynyt kahdessa kaupassa,eläin ja ruokakaupassa ja vielä kirpparilla. 2 lapsen kans. olen tehnyt ruoan,syöttänyt lapsille aamupalastlounaat,päivälliset, vienyt roskat, lenkittäyt koiran kolme kertaa. tai kaksi pitempää lenkkiä ja mutuen oli pihalla meidän kans. vein matot ulos ja imuroin ja luutusin ym. olin lasten kans tunnin laskemassa mäkeä.
kävin suihkussa lasten kans ja mies peräti syötti niille naminamit iltapalksi. on hirveän väsynyt kuulemma kun polvi kipeänä ja ollut aamupäivällä hitsaamassa autoa. sain sitten pikku raivarin ja aloin huutamaan kun olin siivonnut että en jaksa kun 2vuotias meni ja sotki koiranruoka kipon pitkin olkkarin lattiaa,huusin ukolle että en jaksa että voisit sinäkin kattoa lapsia ja siioa edes nuo jäljet minä meen nukuttamaan lapset. mies alko että miten voin olla väsynyt olenhan kotiäiti ja kotona vaan lasten akns. hän sentään käy töissä,nyt saikulla. eli mulla ei oo oikeutta olla väsynyt ja en sa huutaa,jos huudan olen mielipuoli raivohullu? olenhan raskaanakin viikolla 38+3:) eli pitää olla pirteä ja lapsille ei saa raivota yhtään...

Ei siihen tarvitse mitään erityisiä olosuhteita etteikö saisi olla väsynyt, vaikka sinulla niitä näyttää riittävän. Taitaa vissiin mieskin olla kuukautiskierrossa siinä kohti että väsyy kun tuollaisia tiuskii.

Huoh, tuotahan palstalaisten miehet jaksaa jauhaa. Ei voi olla väsynyt jos on VAAN kotona lasten kanssa hoitaen samalla kymmenet asiat päivän aikana. Miehen on sitten oikeus vain löhötä telkkaria katsoen ja koneella istuen kun tulee raskaan päivän jälkeen kotiin. Vaimohan ei tietenkään ansaitse ainuttakaan lepohetkeä illan tullen, onhan hän ollut VAIN kotona. :) Ihania miehiä.

miksei naiset ymmärrä pitää miehiään paremmin perillä siitä, mitä se ihanuus on? kertokaa ku en tajuu tätä.

aloita vaikka siitä, että puet jätkälle parikytkiloa painoa sen kipeän polven päälle ja sitten laitat sen pyörittämään systeemiä viikonlopuksi.

Yhteistyössä